Even voorstellen... favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 93

Topic: Even voorstellen... (421843 keer gelezen)
spyro
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 13-12-2004
     Reageer met citaat 
Thanks all ..ga iets meer "forummen", gezien mijn nieuwe functie en het gebrek aan(zelf) racen
Anoniem
     Reageer met citaat 
109S schreef 10-01-07 om 23:37:08
(...)


Eey Geppy, jij ook hier??


Hey die Paulus.

Weer in het virtuele motorland na je ontslag bij freaks.

Hier mag je er openlijk voor uitkomen dat je mij kent hoor.
Gaat niemand je over opbellen.
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 18-01-07 om 20:17:28
(...)


Hey die Paulus.

Weer in het virtuele motorland na je ontslag bij freaks.

Hier mag je er openlijk voor uitkomen dat je mij kent hoor.
Gaat niemand je over opbellen.


Ja ik hoop dat ik hier wel geaccepteerd word vanwege mijn omstreden contacten
Laat het Freaks maar niet lezen dat ik contact heb met je, die schakelen een hitman in
Anoniem
     Reageer met citaat 
Oei,

krijg al visioenen met die avatar van je
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 18-01-07 om 20:20:40
Oei,

krijg al visioenen met die avatar van je


Komt die MF knokploeg dan toch een keer van de grond
Anoniem
     Reageer met citaat 
109S schreef 18-01-07 om 20:21:44
(...)


Komt die MF knokploeg dan toch een keer van de grond


ach,
sinds het hardlopen is uitgevonden ben ik van niemand meer bang.
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 18-01-07 om 20:17:28
(...)


Hey die Paulus.

Weer in het virtuele motorland na je ontslag bij freaks.

Hier mag je er openlijk voor uitkomen dat je mij kent hoor.
Gaat niemand je over opbellen.


Trouwens, ik heb zelf "ontslag" genomen, heb wel de eer aan mezelf gehouden hea
Trax
ZAC #111 en #717

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111 en #717
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Breda
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
109S schreef 18-01-07 om 20:19:06
(...)


Ja ik hoop dat ik hier wel geaccepteerd word vanwege mijn omstreden contacten
Laat het Freaks maar niet lezen dat ik contact heb met je, die schakelen een hitman in


Hee Jurgenfan, welkom terug.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Trax schreef 18-01-07 om 23:45:05


Nou, welkom hier...een dissident van MotorFreaks?

Vertel!

*Trax die altijd in is voor vette roddels over edraket.... *



Om een lang verhaal kort te maken;

Ben maanden terug gevraagd om samen met iemand de ONK's en EK's te gaan doen op Freaks, vooral omdat ik alle ONK's bezoek en via m'n broer (en afgelopen jaar met Lennart van Houwelingen) een aantal keer per jaar GP's en SBK's in het buitenland bezocht.
Alles leuk en aardig, ik paar stukjes geschreven, duidelijk aangegeven dat ik naar m'n 40 urige werkweek ook nog facility management studeer dus niet mega veel tijd had. Op een gegeven moment heb ik iets gevraagd omdat het me onduidelijk was (ging over een persbericht dat Tiko geschreven had maar waar onder stond; persbericht Molenaar). Paar uur nadat ik die naam op het redactie forum gepost had kreeg ik een telefoontje van Edraket, wat mijn relatie met "die man" was. Zeker 20 min aan de telefoon gehangen, hoe misselijk Tiko wel niet was, iedereen kotste hem uit, hij probeerde freaks kapot te maken enz enz. Toen ik dat afkapte en aangaf het contact met Tiko niet te willen verbreken omdat ik Tiko persoonlijk ken en regelmatig ook spreek werd mij medegedeeld dat er over mijn positie binnen Freaks gepraat moest worden waarna ik zelf heb aangegeven op deze manier geen deel uit te willen maken van Freaks.
Ik (en bijna alle andere) doen het voor de hobby, uit liefde voor de sport en niet omdat we er aan verdienen.
Belachelijk eigenlijk dat je voor vrijwilligerswerk contacten moet verbreken, jongens daar denken dat ze HET motorsport orgaan van Europa zijn

Maargoed, dat is het verhaal dus wat Tiko paar weken geleden ook al poste in het WFcafe.


EDIT: Heb ff Tiko's echte naam veranderd in z'n forumnaam, denk dat ie dat leuker vindt

« Gewijzigd: 19-01-2007 om 17:35:26 door Jarno »

fred
Alonso betekent spaans wijf!

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Rotterdam
Lid sinds: 05-12-2005
     Reageer met citaat 
109S schreef 19-01-07 om 17:22:49
(...)


Om een lang verhaal kort te maken;

Ben maanden terug gevraagd om samen met iemand de ONK's en EK's te gaan doen op Freaks, vooral omdat ik alle ONK's bezoek en via m'n broer (en afgelopen jaar met Lennart van Houwelingen) een aantal keer per jaar GP's en SBK's in het buitenland bezocht.
Alles leuk en aardig, ik paar stukjes geschreven, duidelijk aangegeven dat ik naar m'n 40 urige werkweek ook nog facility management studeer dus niet mega veel tijd had. Op een gegeven moment heb ik iets gevraagd omdat het me onduidelijk was (ging over een persbericht dat Tiko geschreven had maar waar onder stond; persbericht Molenaar). Paar uur nadat ik die naam op het redactie forum gepost had kreeg ik een telefoontje van Edraket, wat mijn relatie met "die man" was. Zeker 20 min aan de telefoon gehangen, hoe misselijk Tiko wel niet was, iedereen kotste hem uit, hij probeerde freaks kapot te maken enz enz. Toen ik dat afkapte en aangaf het contact met Tiko niet te willen verbreken omdat ik Tiko persoonlijk ken en regelmatig ook spreek werd mij medegedeeld dat er over mijn positie binnen Freaks gepraat moest worden waarna ik zelf heb aangegeven op deze manier geen deel uit te willen maken van Freaks.
Ik (en bijna alle andere) doen het voor de hobby, uit liefde voor de sport en niet omdat we er aan verdienen.
Belachelijk eigenlijk dat je voor vrijwilligerswerk contacten moet verbreken, jongens daar denken dat ze HET motorsport orgaan van Europa zijn

Maargoed, dat is het verhaal dus wat Tiko paar weken geleden ook al poste in het WFcafe.


EDIT: Heb ff Tiko's echte naam veranderd in z'n forumnaam, denk dat ie dat leuker vindt
Wat een domme rukker , welkom hier in ieder geval .
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
109S schreef 19-01-07 om 17:22:49
(...)


Om een lang verhaal kort te maken;

Ben maanden terug gevraagd om samen met iemand de ONK's en EK's te gaan doen op Freaks, vooral omdat ik alle ONK's bezoek en via m'n broer (en afgelopen jaar met Lennart van Houwelingen) een aantal keer per jaar GP's en SBK's in het buitenland bezocht.
Alles leuk en aardig, ik paar stukjes geschreven, duidelijk aangegeven dat ik naar m'n 40 urige werkweek ook nog facility management studeer dus niet mega veel tijd had. Op een gegeven moment heb ik iets gevraagd omdat het me onduidelijk was (ging over een persbericht dat Tiko geschreven had maar waar onder stond; persbericht Molenaar). Paar uur nadat ik die naam op het redactie forum gepost had kreeg ik een telefoontje van Edraket, wat mijn relatie met "die man" was. Zeker 20 min aan de telefoon gehangen, hoe misselijk Tiko wel niet was, iedereen kotste hem uit, hij probeerde freaks kapot te maken enz enz. Toen ik dat afkapte en aangaf het contact met Tiko niet te willen verbreken omdat ik Tiko persoonlijk ken en regelmatig ook spreek werd mij medegedeeld dat er over mijn positie binnen Freaks gepraat moest worden waarna ik zelf heb aangegeven op deze manier geen deel uit te willen maken van Freaks.
Ik (en bijna alle andere) doen het voor de hobby, uit liefde voor de sport en niet omdat we er aan verdienen.
Belachelijk eigenlijk dat je voor vrijwilligerswerk contacten moet verbreken, jongens daar denken dat ze HET motorsport orgaan van Europa zijn

Maargoed, dat is het verhaal dus wat Tiko paar weken geleden ook al poste in het WFcafe.


EDIT: Heb ff Tiko's echte naam veranderd in z'n forumnaam, denk dat ie dat leuker vindt


welkom join the club
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Breda
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 20-01-07 om 11:36:15
(...)


welkom join the club


We hoeven 109S niet welkom te heten hoor, want hij is al lid van het eerste uur, en was ooit een van de top-posters: http://www.wegraceforum.nl/...=profiel&user=16

Een "welkom terug" is dus beter op zijn plaats.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 20-01-07 om 11:39:39
(...)


We hoeven 109S niet welkom te heten hoor, want hij is al lid van het eerste uur, en was ooit een van de top-posters: http://www.wegraceforum.nl/...=profiel&user=16

Een "welkom terug" is dus beter op zijn plaats.


Kan helaas dat profiel niet meer terugkrijgen, daarom dit nieuwe profiel en waarom 109S?? Dat is t type van m'n beeldscherm Ga ik vanuit want t staat erop.
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 21-06-2002
     Reageer met citaat 
109S schreef 20-01-07 om 13:41:32
(...)

Kan helaas dat profiel niet meer terugkrijgen

Waarom niet, vanwege het e-mailadres? Die kan ik zo wijzigen voor je.

Ik heb overigens binnenkort de mogelijk om accounts samen te voegen. Er zijn wel meer mensen met dubbele accounts namelijk, waarvan er één niet meer wordt gebruikt.

Vooral in jouw geval is het jammer, omdat je zoveel posts had. Je staat zelfs na al die tijd nog in de top 20!

Als je wil kan ik ze een keer samenvoegen? (alles van 109S wordt dan Jurgenfan, of andersom, als je dat liever wil)


P.S. Welkom terug, trouwens!

Pagina's: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 93


Snelle navigatie: