Wegraceforum Café Part 16 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 32

Topic: Wegraceforum Café Part 16 (52146 keer gelezen)
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 03-05-17 om 10:44:57
..nou had die Picasso een zoon, Paulo. Die Paulo zou motorcoureur geweest zijn. Dat vond ik toch ook wel weer interessant .
.......

Mooi dat jij altijd met zulke dingen komt, vind ik ook altijd duuvels interessant
Johannes

Profiel Privébericht Website Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
Vaak hebben we het er al over gehad dat voor mensen langs de baan de nummers niet te lezen zijn. Opeens zijn ze daar bij de Formule 1 achter en doen ze er wat aan.

max-heeft-opeens-een-megagrote-33-boven-z-n-neus

"Op televisie is de Formule 1 prima te volgen, zeker in combinatie met een tweede scherm op een tablet. Als je daarop de officiële Formule 1-app met live-timing aanzet, heb je alle info bij de hand....

"Op het circuit is het een ander verhaal. Er is geen wifi, waardoor veel toeschouwers zijn aangewezen op hun ogen en oren. En aan die oren heb je ook weinig, want stadionspeakers zijn lastig te volgen. Dus ja, het is goed dat deze maatregel is genomen. Het werd tijd."
A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ik vind het goed dat ze het doen maar om eerlijk te zeggen kijk ik zelden naar het nummer, ik kijk altijd naar de helm.

Bij de motoren ben ik ook altijd blij als de coureurs wat onderscheidende kleuraccenten hebben op motor of pak, zoals het geel bij Rossi en rood bij Vinales. Dat werkt wat mij betreft toch het beste.
Johannes

Reageer met citaat 
Jarno schreef 14-05-17 om 12:03:44
Ik vind het goed dat ze het doen maar om eerlijk te zeggen kijk ik zelden naar het nummer, ik kijk altijd naar de helm.

Bij de motoren ben ik ook altijd blij als de coureurs wat onderscheidende kleuraccenten hebben op motor of pak, zoals het geel bij Rossi en rood bij Vinales. Dat werkt wat mij betreft toch het beste.

Ja bij jou en mij wel, maar we hopen toch ook een nieuwe generatie toeschouwers en het moet toch niet nodig zijn om eerst alle kleuraccenten uit het hoofd te leren voor een race.

Maar belangrijker is nog dat dit ook een uitstraling heeft op andere klassen, want ken jij de kleuraccenten van Jan Willem Egteren en Jeremy Guarnoni uit het hoofd?
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Nee, maar op het moment dat je zo'n klasse gaat volgen dan leer je dat gauw genoeg, denk ik.

Wat ik bedoel te zeggen is dat alleen een groot startnummer wat mij betreft niet zaligmakend is. De Red Bull Rookies, met iedereen hetzelfde kleurschema, vind ik bijvoorbeeld moeilijk te volgen, ondanks de duidelijke startnummers.
Johannes

Reageer met citaat 
Jarno schreef 14-05-17 om 15:53:06

De Red Bull Rookies, met iedereen hetzelfde kleurschema, vind ik bijvoorbeeld moeilijk te volgen, ondanks de duidelijke startnummers.

De Red Bull rookies hebben de duidelijkste nummers in de GP paddock, maar die zwarte nummers op die grijze achtergrond zijn ook lang niet duidelijk genoeg.
Johannes

Reageer met citaat 
Zo nu eerst een verkwikkende koffie na al die verfrissende biertjes van gisteravond.

En wordt het WK Superbike nog verreden in Qatar aan het eind van het jaar of gaat de boycot ook van invloed zijn op de sport?
Ben-Gunther

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Je zou zeggen dat ze wel iets anders aan hun hoofd hebben dan WSBK daar, aan de andere kant, wat geven ze er eigenlijk om hun burgers?

Je kunt er ook een statement van maken. Kijk eens, ondanks de boycot zijn we prima in staat om voor ons zelf te zorgen.
Ben-Gunther

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
We zijn jarig, 15 jaar alweer!
van harte, biertje dan maar?
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Hoera, we zijn jarig!

Ben-Gunther

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Van de eerste 100 leden zijn er nog 7 min of meer actief
van de laatste 100 zijn dat er 18

101 actieve leden dit jaar
50 deze maand
39 deze week
21 afgelopen 24 uur

Met actief bedoel ik dat ze aangemeld zijn geweest, niet per definitie iets gepost.
Johannes

Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 21-06-17 om 17:18:18

50 deze maand
39 deze week
21 afgelopen 24 uur

Met actief bedoel ik dat ze aangemeld zijn geweest, niet per definitie iets gepost.

En ga je deze cijfers ook nog voor ons duiden?
Ben-Gunther

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
De ironie van dit forum is dat juist hetgeen is wat de vorige eigenaar, Jurgen v/d Goorbergh, deed besluiten de stekker eruit te trekken nog steeds actueel is. Hiermee ontzenuwen we wel het gezegde "Vroeger was alles beter" vroeger was het net zo.

In de afgelopen 15 jaar heeft social media de snelheid van de informatie voorziening wel enorm opgevoerd, vroeger hadden we nog wel eens een primeurtje, dat zien we eigenlijk niet meer.

Als forum leden zijn we ook een stuk minder sociaal geworden, daar waar het in het verleden leuk was om af en toe iets te organiseren, is daar tegenwoordig totaal geen behoefte meer aan.

Een van de leukste forummeetings was die keer dat we te gast waren bij Ten Kate in hun WSBK hospitality. Ronald wilde graag weten wie toch die vermaledijde Ocampa was, toen Jacko (schrijf je het zo) ging staan moest Ronald wel heel erg omhoog kijken, een hilarisch moment.

Helaas zijn ons een paar leden ontvallen omdat ze overleden zijn, Wilfred Barkhuis en Cor Stoop zijn de eerste die bij me opkomen maar ook Roeland Lokker en Dennis Hoffer beide coureurs die in het harnas gestorven zijn.

Er zijn er een paar met een hoop bombarie vertrokken, maar ook een paar met stille trom. Vooral bij die laatste groep zijn mensen met wie ik het online maar ook in real life goed kon/kan vinden. WRF heeft een paar mooie vriendschappen opgeleverd. Anderen komen nog wel eens langs om slechts te gallen.

Het mag duidelijk zijn dat we met maar met een heel select groepje actief zijn. Als je de mensen die meedoen aan de 3 competities optelt heb je eigenlijk al meer dan de werkelijk actieve leden te pakken. gaan we nog een termijn van 15 jaar er aan plakken?

MB84
Ben-Gunther
bennieracing
Chrissifumi
De_Wim
Edwin69
falerossi
fuzzybear
Gompie
Harald
HOPPER
Jarno
Johannes
kaaiman
Kees
kleppie
MB84
Optimate
Pieros
RaceRock
RG500IU
Roel
siegerrr
siep64
suz1000jhe
tminus3
valraven
Wim_Kwanten
wimpie
zelhemboy
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 21-06-17 om 17:18:18

50 deze maand
39 deze week
21 afgelopen 24 uur

Dat heb je best snel uitgerekend. Weet je nog dat je vroeger statistieken maakte van de forumbezoekers?

Het klopt dat we nu iets meer dan 50 actieve leden hebben. Het neemt nog steeds gestaag af; twee jaar geleden waren het er nog 70.

Dagelijks komen er ±25 leden langs. Apart is dat er daarnaast tien keer zoveel gasten zijn. Er wordt dus nog wel veel meegelezen, er wordt alleen niet meer zo veel gereageerd. Ik weet eerlijk gezegd niet wat we daar nog aan kunnen doen (suggesties zijn welkom). Er wordt eigenlijk vooral nog gereageerd als er relletjes zijn, de gewone racepraat is blijkbaar niet zo interessant meer. Wat dat betreft is het wel jammer dat een aantal insiders (bijv. Superfrog, Pierfrancesco, Tiko, Allard) zijn vertrokken, die hadden toch vaak iets interessants te melden.
Ben-Gunther

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ja dat van die statistieken weet ik nog wel haha. We hebben wel van alles meegemaakt en gedaan.

Pagina's: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 32

Snelle navigatie: