Optimate schreef
27-09-19 om 09:43:26
Nou, nogmaals veel succes.
Ik zal zelf ook maar even m'n gezondheidsperikelen op tafel gooien. Afgelopen zomer is er met een drain anderhalve liter vocht bij m'n longen weg gehaald. Het goeie nieuws is dat dat niet komt door longkanker of iets anders afschuwelijks. Dat is wel de eerste reactie die je van iedereen hoort. Het slechte nieuws is dat we niet weten waar het dan wel van komt. En dat is toch wel raar. Maar ik heb best veel x-rays gehad, heb in zo'n ct scan apparaat gelegen en tot twee keer toe is dat vocht geanalyseerd (heb voor die drain ook al een keer een punctie gehad) maar ook daar blijkt niks verontrustends uit. TWee weken geleden weer een x-ray en daaruit blijkt dat het vocht iig niet terug is gekomen. Fijn dus dat er niets vreselijks aan de hand lijkt, maar wel vervelend idee dat we niet weten wat het dan wel is.
En net toen ik dat dan heb afgesloten in m'n hoofd kreeg ik vorige week vele uren lang helse pijnen in mijn bovenlichaam. Om een lang verhaal kort te maken, ik blijk een knots van een galsteen te hebben dus waarschijnlijk gaat m'n galblaas er binnenkort uit.
Jeetje wat een verhaal. Gelukkig lijkt het mee te vallen. Nu die galsteen nog.
Optimate, sterkte en beterschap.