Wegraceforum Café Part 16 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97

Topic: Wegraceforum Café Part 16 (216339 keer gelezen)
Capirex_65

#Be a Racer

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Nog lang niet, groeien ze aan een boom daar ofzo? Je kan er van vinden wat je wilt, zolang die Spanjaarden sneller zijn dan pakweg McPhee, Dixon, Ogura of Bo verdienen ze hun plek.

Instellen van een maximum antal deelnemers uit 1 land wat je wel eens hoort voorstellen land is waanzin, de snelsten verdienen de beste plekken. Er was een tijd dat het racen werd gedomineerd door Engelse rijders op Engelse motoren. Nu Spaanse rijders op Japanse en Italiaanse motoren. Ooit zal dat wel veranderen weer. Voorlopig geniet ik van de kunsten van al die rookies.

Iets anders, al die VR46 academy rijders zijn nu doorgestoten naar de (sub)top. Daarachter komt geen opvolging lijkt het. Of is de oude Rossi bezig met nieuwe recruten? Geen idee eigenlijk.

« Gewijzigd: 06-04-2021 om 14:23:25 door Capirex_65 »

Aprilia RSV 1000 2003
Johannes

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 04-04-21 om 12:04:19
(...)

eerlijk gezegd moest ik daar ook wel even aan denken vrijdag.

Het zou de sport sieren een statement te maken of het land sowieso te mijden. Maar ja Geld gaat uiteraard altijd boven fatsoen en normen en waarden.

Ik volg het allemaal wel, maar wat ik er van moet denken dat weet ik vaak niet. Gelukkig gaat geld niet altijd boven fatsoen en normen. Er is altijd een keus. Maar welke keus de beste is daar kom ik vaak niet uit.
Het wiel is rond
Johannes

Reageer met citaat 
Volgens het nieuwe stappenplan gaan we begin augustus terug naar normaal, als alles meezit.
Het wiel is rond
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
weer een klein stapje voor de mens, nog geen grote stap voor de mensheid..
Johannes

Reageer met citaat 
En ook nog maar een klein stapje voor onze sport.
Het wiel is rond
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Idd.. Johannes wat doe je in vredesnaam zo vroeg hier in cafe man. Ga genieten van je Pensioen en uitslapen
Johannes

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 14-04-21 om 08:38:32
.......Johannes wat doe je in vredesnaam zo vroeg hier in cafe man. Ga genieten van je Pensioen en uitslapen

Ja daar zeg je zowat.

Ben nu een week of zeven met pensioen en begin er al aan te wennen. Maar wel veel bezig.

Onze jongste dochter is een biologisch dynamisch tuinbedrijf aan het opzetten en ik ben daar veel aan het helpen om alles op te bouwen. En woensdags pas ik op op onze kleindochter. Ik rij dan in alle vroegte vanuit Muntendam naar Leusden. Dus uitslapen is er nog niet bij. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik vind het heerlijk zo.
Het wiel is rond

Pagina's: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97

Snelle navigatie: