Raymond Schouten favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18

Topic: Raymond Schouten (316844 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Citaat:
Raymond, kom je nog wel is bij molenaar in IJsselstein?

Ik woon namelijk in Nieuwegein, dat ligt er vlak bij. Ik dacht mischien kan ik je daar een keer ontmoeten  


Ben je 11 september nog geweest?

(of was je toen aan het herdenken?)
Mugello never sleeps!
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd met je 19e plaats Raymond. De volgende keer dat er zoveel uitvallen zit je in de punten!
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
ik hoop anders maar ik denk dat het nooit wat word in de GP.  Had toch wel 1 enkel puntje verwacht dit jaar. Maar zie niet zitten dat dit gebeurt van Raymond

« Gewijzigd: 10-10-2004 om 11:20:57 door toontje »

Gum-Tree
Ant for president !!

     Reageer met citaat 
Vind toch, dat er in de prestaties van Raymond (te) weinig progressie zit.
Hij is dan wel 19e geworden vandaag, maar dat kwam meer door uitvallers dan door wat anders.
Never hold your farts in. They travel up your spine and into your brain. That's where your get crap ideas from.
     Reageer met citaat 
helemaal mee eens Gum Tree
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Hé Raymond, wat vond je er zelf van?

Las overigens op een ander forum dat Neill Hodgson, wereldkampioen SBK van 2003, in z'n eerste seizoen 125 cc ongeveer hetzelfde presteerde als jij nu.....
De verwachtingen zijn dus goed!

Weet je al (officieel) wat meer voor volgend jaar?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Raymond,

Is het jou ook opgevallen dat er zoveel foto's van jou op motogp.com staan? Iedere GP wel minstens 1. Dat kan niet iedere coureur zeggen.

Maarre, wat ik eigenlijk wilde vragen: wat wil dat HRC stickertje op je motor nou zeggen? Dat je fabriekssteun krijgt? Of hebben alle Honda coureurs dat?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
He Raymond ook weer van de partij?
     Reageer met citaat 
hallo,

ik vind het een moeilijk seizoen,en vind het helemaal jammer dat als je een paar mindere wedstrijden hebt er mnesen je gelijk de grond in trappen,kijk ik doe mijn best en probeer het beste eruit te halen,maar dat lukt niet altijd,en wat zien jullie onder progressieieder circuit is nieuw voor me,ik moet iedere keer op nieuw beginnen,behave in qatar,daar ging het begin erg goed alleen hadden we daarna erg veel problemen,dan raak je snel achterop,ik ben zeker niet tevreden hoe het gaat,maar men denkt er erg makkelijk over,hadden jullie verwacht dat ik al volop punten ging rijdenkijk ik heb aardig in een dip gezeten,en dat je dan gelijk commentaar krijgt vind ik erg jammer,heb ook goeie reacties gehad en die doen me echt goed,maar ik denk dat men er niet zo makkelijk over moet denken,als ik het op tv zie,dan denk ik ook dat ik de kop wel kan bijhouden want zo snel ziet het er niet uit,maar rij er maar eens tussen,we praten wel over de wereldtop,en wat heb ik nou hiervoor gereden en gepresteerdeen paar nk wedstrijden gewonnen,en 2 ek races gereden,niet echt veel bijzonders vergeleken met die anderen waar ik tussen rij.ik ben nog hard aan het leren,en nee het gaat nu even niet makkelijk,maar daar baal ik ook van,en zou het liever zien dat mensen me steunen in plaats van nog dieper de grond in willen praten,ik wil hier verder niemand mee aanvallen,ik wil alleen maar vertellen hoe ik me eronder voel en dat het echt niet zo makkelijk is.

over volgend jaar weet ik na valencia meer,dus dat horen jullie van me.

groetjes raymond





Citaat:
Hé Raymond, wat vond je er zelf van?

Las overigens op een ander forum dat Neill Hodgson, wereldkampioen SBK van 2003, in z'n eerste seizoen 125 cc ongeveer hetzelfde presteerde als jij nu.....
De verwachtingen zijn dus goed!

Weet je al (officieel) wat meer voor volgend jaar?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Raymond, trek je alsjeblieft niets aan van die ongezouten kritieken, want als je als Nederlandse coureur niet alles wint en met twee vingers in de neus kampioen wordt, wordt je meteen langs alle kanten de grond in getrapt. Dat is helaas de mentaliteit van de gemiddelde Nederlandse wegracefan. Blijf gewoon je eigen ding doen en maak er het beste van, er zijn genoeg fans die wel repect hebben voor waar je mee bezig bent. Er is hier niemand op dit forum die het jou nadoet!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
De beste stuurlui staan aan wal,Raymond

Laat je niet ontmoedigen,je hebt een hoop geleert dit seizoen en de juiste mentaliteit heb je in huis (ik bedoel,na zulke crashes toch maar weer opstappen...je moet `t toch maar doen ).
Je bent nog hardstikke jong en dan als Nederalnder op dit niveau rijden ; dan heb je echt wel wat in huis hoor!

Succes in valencia en ik hoop dat je er volgend jaar weer bij bent.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
@ Raymond,

hoe je ermee omgaat. Prima verwoord hoe het in elkaar zit! Ook dat kenmerkt een goed coureur.
Heb er wel vertrouwen in dat het volgend jaar beter gaat, jij ook? Denk dat je door dit jaar wk te rijden meer hebt kunnen leren dan in bijv. het EK & ONK...

@ Jarno,
Zelfs als je met twee vingers in de neus wint is er wel wat te zeuren. Gewoon typisch Nederlands.
Mugello never sleeps!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
@ Raymond:

Lekker iedereen laten l ullen en fijn je eigen ding doen! Je hebt er een pittig eerste seizoen (bijna) opzitten en de werkelijke waarde van je prestaties is ter beoordeling aan jouw en je team en verder niemand anders. (Wat overigens niemand ervan zal weerhouden er toch een mening over te hebben... )

Hopelijk kun je volgend jaar verder met je huidige team en krijg je de kans al het geleerde van dit jaar in klinkende mpunt om te zetten!

Enne...is Philip Island echt zo gaaf als het lijkt? Wat is eigenlijk je favoriete baan van dit racejaar?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
@ Raymond

Top dat je toch ff reageert. Er zijn nu eenmaal altijd zeer kritische mensen aan de rand van de grindbak. dat is natuurlijk hun goed recht. Zolang jij als rijder maar weet hoe het zit en waar je staat.

Ik ga er vanuit dat wij veel te weinig info hebben om redelijk over jou prestaties te kunnen oordelen.

Ik zie in de live timing dat je nog iedere keer vooruitgang boekt. Dat is tenminste iets.

Ik heb geen idee waar jou fiets qua prestaties hoort.
Kan deze zich meten met de top of kan hij net mee met de middenmoot. Dat zijn belangrijke zaken die je moet weten om te kunnen oordelen.

Ik hoop dat je er volgend jaar gewoon weer bij bent en een sprong naar voren maakt.
     Reageer met citaat 
hallo,

philip island is echt geweldig mooi,en ja het is ook echt mooi om op te rijden,alleen is het erg jammer dat het er vaak zo hard waait,maar het is echt een gaaf circuit,mijn favorite is denk ik meer mugello,sepang en philip island,en mijn minst leuke le mans,brno,donington,en welkom.maar ook die zijn nog altijd mooi vergeleken met waar ik vorig jaar reed,de stratencircuits van nederland.haha.

groetjes

Raymond






Citaat:
@ Raymond:

Lekker iedereen laten l ullen en fijn je eigen ding doen! Je hebt er een pittig eerste seizoen (bijna) opzitten en de werkelijke waarde van je prestaties is ter beoordeling aan jouw en je team en verder niemand anders. (Wat overigens niemand ervan zal weerhouden er toch een mening over te hebben... )

Hopelijk kun je volgend jaar verder met je huidige team en krijg je de kans al het geleerde van dit jaar in klinkende mpunt om te zetten!

Enne...is Philip Island echt zo gaaf als het lijkt? Wat is eigenlijk je favoriete baan van dit racejaar?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18


Snelle navigatie: