Bo Bendsneyder in Moto3 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Bo Bendsneyder in Moto3 (15749 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Kees schreef 30-09-15 om 18:02:33
Even voor de mensen die al over het 2de jaar beginnen:

Het lijkt een 1 jarig contract te zijn met een optie voor een 2de jaar.


Dan ligt er dus gelijk een flink druk op.
     Reageer met citaat 
Dat denk ik ook, maar heb er wel vertrouwen in.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Goed nieuws ik ben erg benieuwd wat hjj volgend jaar gaat bereiken. Hopelijk een positief jaar, met veel progressie. Ik heb er in elk geval al zin in, erg mooi weer een Nederlander in de GP's.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 30-09-15 om 18:41:01
(...)


Dan ligt er dus gelijk een flink druk op.


En terecht, er staan er altijd veel te trappelen om het zitje over te nemen....ik reken maar op z,n talent,want hij was pittig dominant dit rbr seizoen; met druk omgaan hoort er dan ook gewoon bij.
Gaaf om volgend jaar moto3 te kijken....meest spectaculaire motogp klasse....en eindelijk een echte waardige Hollandse coureur op de TT !!!! Gelukkig zijn de kaarten alweer besteld

« Gewijzigd: 30-09-2015 om 23:09:06 door bredebeier »

Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Geweldig nieuws voor Bo, zijn dierbaren en heel motorsportminnend
Nederland! prachtige kans natuurlijk in het RedBull Ajo Team

Kijk ook al enorm uit naar het komende seizoen hierdoor.
     Reageer met citaat 
Over de contractduur staat er op de site van de KNMV dit.

Citaat:
Volgend jaar blijft hij onder de vleugels van Red Bull en mag hij zijn talent verder tot bloei laten komen op een fabrieksmachine van KTM in de Moto3. Bendsneyder tekent een 1-jarig contract met een optie tot verlenging.


Nou zullen er van Bo neem ik toch aan echt geen podiumplekken verwacht worden, maar van af en toe ff net een puntje meepakken kan denk ik toch ook geen sprake zijn, toch echt wel regelmatig in de top 10. Daar is het materiaal ook wel naar natuurlijk.
     Reageer met citaat 
Bo in het CEV vandaag P13.
     Reageer met citaat 
Kees schreef 30-09-15 om 18:02:33
Even voor de mensen die al over het 2de jaar beginnen:

Het lijkt een 1 jarig contract te zijn met een optie voor een 2de jaar.


Dit klopt dus niet. In de laatste M73 wordt gesproken over een contract voor 2 jaar met een optie voor een derde jaar.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 08-12-15 om 16:16:24
(...)


Dit klopt dus niet. In de laatste M73 wordt gesproken over een contract voor 2 jaar met een optie voor een derde jaar.


Klopt, heb het even na gevraagd bij de vader van Bo.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Leuke filmpjes op Facebook van Bo op zn nieuwe fiets.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Interview met Bo op nl.motorsport.com
Citaat:
" Daarna doorgroeien want ik zit met mijn lengte. En dan proberen we steeds verder te komen. Met als ultieme doel de MotoGP. Maar dat gaat me zeker lukken!”
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Leuk om te lezen. Bo komt op mij zelfverzekerd, maar ook heel nuchter over. Dat lijkt me een goede eigenschap, maar we zullen zien hoe het er voor staat na de eerste paar races.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
De stand van zaken na Catalunya: nl.motorsport.com spreekt met Bo
Citaat:
Hoe kijkt het team naar jouw prestaties?
"Ze maken niet de vergelijking tussen mij en Brad. Dat doen ze eerder met mij en Karel Hanika ...Volgens het team ben ik veel beter. Dat is dus positief."
     Reageer met citaat 
Leuk interview met Bo op RTVRijnmond:

Bendsneyder: 'enk dat gevoel met de motor alleen maar beter wordt'
#rtvrijnmond
http://www.rijnmond.nl/...een-maar-beter-wordt
     Reageer met citaat 
Het zou toch enorm helpen als Bo er op de grid steeds wat vaker goed bij staat, juist in de Moto3. Bijna altijd ontstaat er in die klasse in de eerste ronde een breukje tussen een grote kopgroep en de rest van het veld in een tweede grote groep. Zit je als die breuk ontstaat achter die breuk dan is een goede klassering ook nagenoeg onmogelijk. Betere posities op de grid zijn volgens mij de sleutel voor Bo.

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: