BeNeCup/ONK 2016 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: BeNeCup/ONK 2016 (61446 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 15-02-16 om 15:16:53
stil op dit forum,
en stil aangaande ONK 2016
Komt die er wel of komt die er niet..?


Er is een kalender en er zijn rijders, ik zeg het gaat door
valraven
NK Supercup #11

     Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 18-02-16 om 08:11:07
(...)


Er is een kalender en er zijn rijders, ik zeg het gaat door


dit.

negativiteit heeft geen zin, laten we nu eens zorgen dat we er met zijn allen een mooi kampioenschap van maken.
     Reageer met citaat 
valraven schreef 19-02-16 om 08:47:21
(...)


dit.

negativiteit heeft geen zin, laten we nu eens zorgen dat we er met zijn allen een mooi kampioenschap van maken.


Realisten negativiteit in de schoenen schuiven is ook negativiteit, maar goed ik hoop ook op een mooi Nederlands kampioenschap en dat de coureurs er enorm veel plezier aan beleven.

Zelf ga ik het niet volgen. Het is voor mijn geest een niet meer te overziene brij van ONK, NK, Cup, OW, samen met Denen, Britten, IDM, punten die wel tellen voor het één en niet voor het ander en weet ik wat allemaal niet meer. Het kampioenschap als kampioenschap volgen is gewoon geen doen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
valraven schreef 19-02-16 om 08:47:21
(...)


dit.

negativiteit heeft geen zin, laten we nu eens zorgen dat we er met zijn allen een mooi kampioenschap van maken.


Nigel, dit van mij is niet negatief bedoeld. Als de vraag gesteld wordt of het doorgaat, schort er in ieder geval iets aan de publiciteit.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 21-02-16 om 08:34:49
(...)


Nigel, dit van mij is niet negatief bedoeld. Als de vraag gesteld wordt of het doorgaat, schort er in ieder geval iets aan de publiciteit.



inderdaad jammer dat er weinig tot geen publiciteit is rondom het ONK. tot voor kort was het duidelijk wie en waar er gereden werd.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik heb een poging gedaan een ONK-kalender te publiceren maar pin me er niet op vast want geen idee of er iets van klopt…

http://www.wegraceforum.nl/kalender/onk/2016
     Reageer met citaat 
valraven schreef 19-02-16 om 08:47:21
(...)


dit.

negativiteit heeft geen zin, laten we nu eens zorgen dat we er met zijn allen een mooi kampioenschap van maken.


Beste Nigel,

Ik vraag me af wat voor jou nu nog de beweeg redenen zijn om voor dit kampioenschap te kiezen.
De afgelopen 2 jaar is dit kampioenschap hoe triest ook ter zielen gegaan.
Deze mooie sport kost veel geld, en dit kampioenschap heeft momenteel 0 exposure.
Wat weerhoudt je op dit moment nog om de sportieve concurrentie in de OW-cup aan te gaan.
Hou me ten goede, ik ben het met je eens dat een ONK het hoogste niveau in Nederland zou moeten zijn, maar als daar geen draagvlak meer voor is...
Of is het juist wel de verplichting van sponsoren..
Gewoon even een vraag
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 29-02-16 om 15:09:58
(...) Wat weerhoudt je op dit moment nog om de sportieve concurrentie in de OW-cup aan te gaan. (...)


Misschien omdat niet iedereen graag aan een kampioenschap wil deelnemen wat op "slechts" 2 circuits in actie komt.
Niets ten nadele van de OW-cup hoor. Ik heb daar werkelijk niks tegen, maar wel tegen bovenstaande houding.
"If everything seems under controle, you are not going fast enough!" - Mario Andretti
valraven
NK Supercup #11

     Reageer met citaat 
lm6t schreef 29-02-16 om 15:09:58
(...)


Beste Nigel,

Ik vraag me af wat voor jou nu nog de beweeg redenen zijn om voor dit kampioenschap te kiezen.
De afgelopen 2 jaar is dit kampioenschap hoe triest ook ter zielen gegaan.
Deze mooie sport kost veel geld, en dit kampioenschap heeft momenteel 0 exposure.
Wat weerhoudt je op dit moment nog om de sportieve concurrentie in de OW-cup aan te gaan.
Hou me ten goede, ik ben het met je eens dat een ONK het hoogste niveau in Nederland zou moeten zijn, maar als daar geen draagvlak meer voor is...
Of is het juist wel de verplichting van sponsoren..
Gewoon even een vraag


Geen probleem en ik zal je vraag zo simpel mogelijk beantwoorden, ook al laat dit zien dat je het verschil tussen ow-cup en ONK niet echt goed weet.

In de OW-cup zijn vorig jaar voor het eerst 39-ers gereden op Assen. Let wel dat deze incidenteel gereden zijn.

In het ONK moet je 38-ers rijden om voor de overwinning in aanmerking te komen. Aankomend jaar rijden er zelfs 2 rijders mee die op Assen 37-ers gereden hebben.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik heb veel respect voor de OW-cup en de deelnemers en zal er best wel te vinden zijn.
Maar ik ga daar waar ik het hardste moet rijden zodat een uitslag waarde voor mij heeft.

Ik race niet voor een ander, ik race voor mijzelf en maak me dus ook niet druk om het aantal deelnemers ergens. Ik rijd liever ergens waar er bijvoorbeeld 10 aan de start staan maar er bloedsnel gereden word, dan een volle startgrid waar niet onder de 1.40 word gereden.

Over de exposure kan ik heel kort zijn, hoeveel meer exposure heeft een OW-cup? Tuurlijk hier worden videoverslagen van gemaakt, maar die komen ook niet op RTL GP. Die komen op racesport, en waar komt de persoon die geïnteresseerd is in het onk? Juist bij racesport.

We kunnen allemaal blijven roepen dat het klote is en dat er iets moet veranderen, maar naar mijn idee word er nu geluisterd naar de rijders.
Je kunt niet verwachten dat het startgeld gelijk weer zo is als 10 jar geleden, dit heeft tijd nodig.
Maar als iedereen het links laat liggen word het nooit meer wat. Daarom ben ik blij dat we al een aardig aantal licentiehouders hebben en hoop ik op veel Belgische deelnemers tijdens de wedstrijden.
     Reageer met citaat 
Mooi verwoord!
     Reageer met citaat 
valraven schreef 29-02-16 om 21:50:02
(...)


Geen probleem en ik zal je vraag zo simpel mogelijk beantwoorden, ook al laat dit zien dat je het verschil tussen ow-cup en ONK niet echt goed weet.

In de OW-cup zijn vorig jaar voor het eerst 39-ers gereden op Assen. Let wel dat deze incidenteel gereden zijn.

In het ONK moet je 38-ers rijden om voor de overwinning in aanmerking te komen. Aankomend jaar rijden er zelfs 2 rijders mee die op Assen 37-ers gereden hebben.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik heb veel respect voor de OW-cup en de deelnemers en zal er best wel te vinden zijn.
Maar ik ga daar waar ik het hardste moet rijden zodat een uitslag waarde voor mij heeft.

Ik race niet voor een ander, ik race voor mijzelf en maak me dus ook niet druk om het aantal deelnemers ergens. Ik rijd liever ergens waar er bijvoorbeeld 10 aan de start staan maar er bloedsnel gereden word, dan een volle startgrid waar niet onder de 1.40 word gereden.

Over de exposure kan ik heel kort zijn, hoeveel meer exposure heeft een OW-cup? Tuurlijk hier worden videoverslagen van gemaakt, maar die komen ook niet op RTL GP. Die komen op racesport, en waar komt de persoon die geïnteresseerd is in het onk? Juist bij racesport.

We kunnen allemaal blijven roepen dat het klote is en dat er iets moet veranderen, maar naar mijn idee word er nu geluisterd naar de rijders.
Je kunt niet verwachten dat het startgeld gelijk weer zo is als 10 jar geleden, dit heeft tijd nodig.
Maar als iedereen het links laat liggen word het nooit meer wat. Daarom ben ik blij dat we al een aardig aantal licentiehouders hebben en hoop ik op veel Belgische deelnemers tijdens de wedstrijden.


thanks
     Reageer met citaat 
valraven schreef 29-02-16 om 21:50:02
(...)


Geen probleem en ik zal je vraag zo simpel mogelijk beantwoorden, ook al laat dit zien dat je het verschil tussen ow-cup en ONK niet echt goed weet.

In de OW-cup zijn vorig jaar voor het eerst 39-ers gereden op Assen. Let wel dat deze incidenteel gereden zijn.

In het ONK moet je 38-ers rijden om voor de overwinning in aanmerking te komen. Aankomend jaar rijden er zelfs 2 rijders mee die op Assen 37-ers gereden hebben.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik heb veel respect voor de OW-cup en de deelnemers en zal er best wel te vinden zijn.
Maar ik ga daar waar ik het hardste moet rijden zodat een uitslag waarde voor mij heeft.

Ik race niet voor een ander, ik race voor mijzelf en maak me dus ook niet druk om het aantal deelnemers ergens. Ik rijd liever ergens waar er bijvoorbeeld 10 aan de start staan maar er bloedsnel gereden word, dan een volle startgrid waar niet onder de 1.40 word gereden.

Over de exposure kan ik heel kort zijn, hoeveel meer exposure heeft een OW-cup? Tuurlijk hier worden videoverslagen van gemaakt, maar die komen ook niet op RTL GP. Die komen op racesport, en waar komt de persoon die geïnteresseerd is in het onk? Juist bij racesport.

We kunnen allemaal blijven roepen dat het klote is en dat er iets moet veranderen, maar naar mijn idee word er nu geluisterd naar de rijders.
Je kunt niet verwachten dat het startgeld gelijk weer zo is als 10 jar geleden, dit heeft tijd nodig.
Maar als iedereen het links laat liggen word het nooit meer wat. Daarom ben ik blij dat we al een aardig aantal licentiehouders hebben en hoop ik op veel Belgische deelnemers tijdens de wedstrijden.


Goede reactie Maar mag ik wel vragen op welke rijders je dan doelt? In het ONK Superbike topic staat momenteel het volgende rijtje rijders:

Walraven
Nobel
van Ooijen
Schalken
Mike Cleutjens

Wellicht dat Christiaan Nobel na een wat minder jaar weer nieuwe drive vind, dan zie ik hem wel in staat om onder de 1:40 te komen. Maar van de andere mannen verwacht ik weinig weerstand eigenlijk.

Overigens naast je genoemde argumenten kan ik me ook erg vinden in het argument van Ron, bovendien rijdt je met de ONK vaak mee met mooie evenementen. Daartegen over staat weer de verwarring die dit schept (zie eerdere reactie Johannes).
valraven
NK Supercup #11

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 01-03-16 om 20:44:29
(...)


Goede reactie Maar mag ik wel vragen op welke rijders je dan doelt? In het ONK Superbike topic staat momenteel het volgende rijtje rijders:

Walraven
Nobel
van Ooijen
Schalken
Mike Cleutjens

Wellicht dat Christiaan Nobel na een wat minder jaar weer nieuwe drive vind, dan zie ik hem wel in staat om onder de 1:40 te komen. Maar van de andere mannen verwacht ik weinig weerstand eigenlijk.

Overigens naast je genoemde argumenten kan ik me ook erg vinden in het argument van Ron, bovendien rijdt je met de ONK vaak mee met mooie evenementen. Daartegen over staat weer de verwarring die dit schept (zie eerdere reactie Johannes).


Danny de Boer
Vincent Lonbois

en van Rob Hartog verwacht ik dat hij ook een paar ONK races rijd.


overigens staan op de website van de knmv de rijders die tot nu toe al een licentie hebben aangevraagd.
dan word de lijst al wel wat langer dan de 5 die op het forum staan.
     Reageer met citaat 
valraven schreef 29-02-16 om 21:50:02
(...)


Geen probleem en ik zal je vraag zo simpel mogelijk beantwoorden, ook al laat dit zien dat je het verschil tussen ow-cup en ONK niet echt goed weet.

In de OW-cup zijn vorig jaar voor het eerst 39-ers gereden op Assen. Let wel dat deze incidenteel gereden zijn.

In het ONK moet je 38-ers rijden om voor de overwinning in aanmerking te komen. Aankomend jaar rijden er zelfs 2 rijders mee die op Assen 37-ers gereden hebben.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik heb veel respect voor de OW-cup en de deelnemers en zal er best wel te vinden zijn.
Maar ik ga daar waar ik het hardste moet rijden zodat een uitslag waarde voor mij heeft.

Ik race niet voor een ander, ik race voor mijzelf en maak me dus ook niet druk om het aantal deelnemers ergens. Ik rijd liever ergens waar er bijvoorbeeld 10 aan de start staan maar er bloedsnel gereden word, dan een volle startgrid waar niet onder de 1.40 word gereden.

Over de exposure kan ik heel kort zijn, hoeveel meer exposure heeft een OW-cup? Tuurlijk hier worden videoverslagen van gemaakt, maar die komen ook niet op RTL GP. Die komen op racesport, en waar komt de persoon die geïnteresseerd is in het onk? Juist bij racesport.

We kunnen allemaal blijven roepen dat het klote is en dat er iets moet veranderen, maar naar mijn idee word er nu geluisterd naar de rijders.
Je kunt niet verwachten dat het startgeld gelijk weer zo is als 10 jar geleden, dit heeft tijd nodig.
Maar als iedereen het links laat liggen word het nooit meer wat. Daarom ben ik blij dat we al een aardig aantal licentiehouders hebben en hoop ik op veel Belgische deelnemers tijdens de wedstrijden.


Duidelijk verhaal en mooi dat je zo blijft geloven in het ONK. Zelf zie ik het niet meer zo zitten, maar jij wel en ik hoop dat jij gelijk krijgt. Want een serieus Nederlands kampioenschap hoort bij onze sport.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
valraven schreef 02-03-16 om 08:49:33
(...)





overigens staan op de website van de knmv de rijders die tot nu toe al een licentie hebben aangevraagd.
dan word de lijst al wel wat langer dan de 5 die op het forum staan.


18 Staan daar op, maar als ik een beetje goegel dan heb ik niet de indruk dat bij veel het ONK Superbike doel van het seizoen is.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: