Centraal computertopic favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Topic: Centraal computertopic (149686 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Maar we missen je avatar wel

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / Gran Premio d'Italia Oakley »

t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ik zie hem 'gewoon' hoor Johannes. Hangt denk ik van je browser af, ik gebruik Google Chrome nl.
EDIT: ik zie idd dat ie niet zichtbaar is in Internet Explorer

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / Gran Premio d'Italia Oakley »

     Reageer met citaat 
Ik gebruik Safari op iPhone, iPad en iMac, allemaal ge update en ik zie geen Rossi en Biaggi

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / Gran Premio d'Italia Oakley »

t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Bij mij is je avatar ook niet zichtbaar RG. Zowel op laptop Windows 10 Chrome en Firefox als mobiel Android 10 Chrome en Firefox. Voorheen was hij wel zichtbaar.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / Gran Premio d'Italia Oakley »

Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Bij mij ook niet (Windows 10 chrome)

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / Gran Premio d'Italia Oakley »

If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
https://www.youtube.com/watch?v=S3DEM6XDDTk

Het spel Ride4 op de Playstation 5. Je kunt aan de manoeuvres die ze uit moeten voeren zien dat het een game is (het spel moet natuurlijk ook een beetje aantrekkelijk blijven om te spelen), maar vwb de graphics moet je toch flink je best doen om te zien dat het niet echt is.

Heb dit spel van de week ook maar even gekocht voor op m'n Playstation 4. Ziet er ook al geweldig uit. Valt verdorie niet mee. Ik moet nu een rondje op Brands doen in een bepaalde tijd op een Yamaha R3 voordat ik verder kan, maar lukt me maar niet.
     Reageer met citaat 
RiMS Racing is ook een leuk spel. Deze gaat wat dieper in op het afstellen van de motor
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24


Snelle navigatie: