Silly Season 2017 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 20

Topic: Silly Season 2017 (60522 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 19-04-16 om 15:19:43
Ik denk eerder dat mocht VDM naar de GP's gaan hij Jack Miller gaat vervangen bij Marc VDS.


Jack Miller zal dit jaar idd zijn stinkende best moet gaan doen, anders is zijn MotoGP avontuur alweer ten einde. Vorig jaar ging het allemaal maar zo zo, zelfs als je in ogenschouw neemt op wat voor machine hij reed. En ik las ergens dat Honda ook gewoon niet blij was met de manier waarop hij zich opstelde. Niet serieus genoeg. En is nu in 3 GPs toch ook nog maar 1 keer over de finish gekomen, als 14e. Is dus niet bepaald als een pijl uit een boog geschoten.
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 19-04-16 om 15:30:35
Mee eens dat de opwaartse lijn voor Suzuki behouden moet worden,
echter Vinales is rijp voor een topteam met een topmachine.Die moet imo de kans krijgen zich met de titel te gaan bemoeien.Zo ver is men bij Suzuki nog niet.
Ik heb begrepen dat Vinales van zo`n beetje ieder team een aanbieding op zak heeft , dus hij kan kiezen
Hij heeft nog geen vete met Rossi,dus dat zal vooralsnog geen probleem vormen
Dovi/Lorenzo lijkt me een degelijke combi
Rins naar Repsol als vervanger van Pedrosa.
Pedrosa naar VDM,Iannone op de plaats van Smith.

Zo,we zijn er uit


Ik zet m'n geld toch op Iannone in het Ducati fabrieksteam. Is een jongen met meer potentie dan Dovi.

Rins naar Repsol, dat zou wel interessant kunnen zijn! Ik zie Pedrosa niet snel naar een sateliet team gaan. Pedrosa en Dovi zullen dan ongetwijfeld in aanmerking kunnen komen voor een Suzuki zitje. Aannemelijker lijkt me echter dat Pedrosa gewoon nog een jaartje in de MotoGP blijft en Rins naar een sateliet team gaat. Zal Crutchlow nog een jaar bij LCR mogen blijven? Dat lijkt me toch sterk...

Ik zie Miller en Rabat nog wel een jaar bij VDS blijven. Miller willen ze gezien z'n nationaliteit gewoon in de MotoGP houden of hij zou een plekje bij een Ducati sateliet team moeten krijgen.

Het speculeren is al wel erg leuk maar ik denk dat teams zowieso nog wel even wachten om de prestaties verder dit seizoen af te wachten. Vooralsnog vind ik bijv. Redding positief opvallen. Hij heeft wat pech gehad maar laat mooie dingen zien. Wellicht gaat hij nog verbazen en kan ook een Redding interessant worden voor Suzuki/ Tech3.

En dan Aprilia nog... Bradl lijkt me daar wel verzekerd van een plek, maar zullen ze nog een jaar verder willen met Bautista of zal daar ook een plek vrij komen?

Silly season blijft leuk!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Nja,ik weet eigenlijk ook niet waar we Pedrosa het beste kunnen laten .
Hij heeft wat mij betreft de hoogste gun-factor van het veld,maar het is en blijft toch allemaal nèt niet.En eigenlijk zou hij nu dan maar eens plaats moeten maken voor iemand met de potentie nèt wel.

Miller naar een satelliet team lijkt me prima.Ik denk niet dat hij het in zich heeft echt een grote te worden in de MotoGP.
Rins dan op zijn plek,als hij Pedrosa (nog) niet gaat vervangen?
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Hoe is het eigenlijk met KTM gesteld ,gaan ze daar ook met 2 coureurs rijden?

Misschien past Danny Pedrosa daar dan wel als 1e riider/testrijder naast Smith

Naar ik begreep is Mike Leitner daar teammanager en een goede bekende van Danny bij Repsol in het verleden.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Heb hier en daar al eens gelezen dat Pedrosa's naam ivm KTM werd genoemd.
     Reageer met citaat 
Stoner gaat trouwens geen GP's meer rijden.

     Reageer met citaat 
Bij Aprilia is Lowes al zeker.
Op Bradl hebben ze een optie.
Ik denk dat Rins naar Pons gaat als die het zitje krijgt wat komend jaar beschikbaar komt.

Honda Repsol als Pedrosa het redelijk doet blijft het denk ik zo als het nu is.

Denk dat voor de plaats van Lorenzo P.Espagaro of Vinales(mits die niet dit jaar ergens bij de eerste 3 rijdt want dan zit hij aan Suzuki vast) in aanmerking komen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Zeelenberg werd gevraagd op Eurosport naar zijn toekomst en liet blijken dat hij Yamaha man is en blijft en daar zijn voorkeur naar uitgaat. Jorenzo zal nog jaar of 4 rijden schatte hij zo in en als hij mee zou gaan dan zou het dan vermoedelijk ook voor hem stoppen en Wilco gaf aan nog wel iets langer door te willen gaan. Diplomatiek ontweek hij de vragen wie de opvolger zou moeten worden van JL99.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Speedweek noemt Dovizioso als kandidaat voor het 2e zitje naast Bradley Smith bij KTM, er is in Jerez al gesprek met zijn manager geweest. Ook Jonas Folger houdt men in de gaten.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 20-04-16 om 16:44:23
(...)


Ik zie Miller en Rabat nog wel een jaar bij VDS blijven. Miller willen ze gezien z'n nationaliteit gewoon in de MotoGP houden of hij zou een plekje bij een Ducati sateliet team moeten krijgen.

Het speculeren is al wel erg leuk maar ik denk dat teams zowieso nog wel even wachten om de prestaties verder dit seizoen af te wachten. Vooralsnog vind ik bijv. Redding positief opvallen. Hij heeft wat pech gehad maar laat mooie dingen zien. Wellicht gaat hij nog verbazen en kan ook een Redding interessant worden voor Suzuki/ Tech3.

En dan Aprilia nog... Bradl lijkt me daar wel verzekerd van een plek, maar zullen ze nog een jaar verder willen met Bautista of zal daar ook een plek vrij komen?

Silly season blijft leuk!

Zolang er geen winnaar uit duitsland, frankrijk, UK, etc. is denk ik dat jongens als Bradl, Smith en Redding altijd wel minimaal bij een sateliet team gestald zullen worden middels wat ondersteuning van Dorna. Over een jaartje of wat Lowes, Folger en Zarco ook een kansje geven, net zolang tot er iemand bij zit die goed genoeg is structureel bij een fabrieksteam te rijden.

Denk dat de spanjaarden en italianen die niet goed genoeg zijn om te winnen juist weer buiten de boot zullen vallen qua Dorna-support. In de Motogp nu 10 van de top 11 rijders uit Italie en spanje, en met Alex Rins en vijf uit de top 7 in Moto3 lijkt het mij dat er wel weer een nieuwe winnaar uit die landen zal komen.
     Reageer met citaat 
Pedrosa naar Yamaha volgens MCN

Ik krijg de link niet goed op mijn iPhone. Vanavond maar.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 03-05-16 om 13:30:08
Pedrosa naar Yamaha volgens MCN
Ik krijg de link niet goed op mijn iPhone. Vanavond maar.

zal je helpen:
Pedrosa naar Yamaha (MCN)
Ok, wie neemt het zitje van DP26 over?

« Gewijzigd: 03-05-2016 om 19:01:52 door RG500IU »

     Reageer met citaat 
Goh, had ik niet verwacht. Anderzijds, ze hadden natuurlijk een Spanjaard nodig en Pol is toch echt niet zo goed gebleken als ze bij Yamaha hoopten. Vinales zal wel geen zin gehad hebben om naast Rossi als aanhangsel te gaan rijden, dus dan is Pedrosa een veilige keuze. Gaat nu weer even door een dalletje, maar ik denk dat hij nog steeds goed genoeg is voor podiumplaatsen.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dat extra MotoGP-team gaat dus niet door:

Fabrikanten houden komst nieuwe MotoGP-teams tegen


Wel jammer wat mij betreft, het veld mag van mij wel iets groter dan het nu is.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 03-05-16 om 14:23:56
(...)

zal je helpen:
Pedrosa naar Yamaha (MCN)
Ok, wie neemt het zitje van DP26 over?


In dat artikel wordt Cal genoemd als vervanger van Pedrosa Ben toch benieuwd of er een plekje is voor Michael in dit circus.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 20


Snelle navigatie: