Silly Season 2017 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Silly Season 2017 (6470 keer gelezen)
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 18-05-17 om 12:46:52
Jaimie van Sikkelerus en MVR Racing beƫindigen samenwerking

https://www.racesport.nl/...ndigen-samenwerking/


Geen idee wat daar precies speelt. Jaimie staat de komende races wel gewoon aan de start, met een ander team.


Zal waarschijnlijk ook niet duidelijk worden. maar zal me niet verbazen als dat weer eens met geld te maken heeft..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Kyle Ryde is weg bij Puccetti Kawasaki. Axel Bassini neemt zijn zitje over voor de resterende races. Naast Anthony West dus, die Sofuoglu vervangt.

http://www.speedweek.com/...aki-gescheitert.html
     Reageer met citaat 
West er uit en Guintoli er in las ik ergens..
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 09-10-17 om 12:50:43
West er uit en Guintoli er in las ik ergens..

Dat zal in het Superbike team zijn dan denk ik.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 09-10-17 om 12:50:43
West er uit en Guintoli er in las ik ergens..

Ik denk op donnyphoto.com waar ik dat had gezien vrijdag. Guintoli in de plaats van West voor rest van dit seizoen. Maar of dat doorgaat is nog maar de vraag want Guinters heeft paar Suzuki ijzers (oa motoGP wild-card) op het vuur. Als hij naar de groenen gaat... wordt dat lastiger natuurlijk.

West zou dan idd op de 600 voor Kenan Sofuoglu rijden.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-10-17 om 14:22:03
(...)

Ik denk op donnyphoto.com waar ik dat had gezien vrijdag. Guintoli in de plaats van West voor rest van dit seizoen. Maar of dat doorgaat is nog maar de vraag want Guinters heeft paar Suzuki ijzers (oa motoGP wild-card) op het vuur. Als hij naar de groenen gaat... wordt dat lastiger natuurlijk.

West zou dan idd op de 600 voor Kenan Sofuoglu rijden.


inderdaad wel bijzonder want volgens mij deed hij het best goed met die soes. Maar goed voor het zelfde geld is dat hele motogp verhaal wel afgeketst en zoekt Guinters een manier om terug te keren naar de WSBK.

Je weet nooit wat er achter de schermen speelt .
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
En ondertussen zit Anthony West nog steeds zowat elk weekend wel ergens op de wereld op een of andere brommer. Deze keer weer met het Akeno team in het Aziatisch kampioenschap waar hij op Buriram/Chang in Thailand zich als 3e kwalificeerde

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: