Formule 1 terug in Nederland? favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Topic: Formule 1 terug in Nederland? (16470 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
De stichting 'Rust bij de Kust' vindt het maar niks, zo'n F1-race in Zandvoort:

Citaat:
"Het is echt verschrikkelijk hinderlijk. Je kunt gewoon niet rustig in je tuin zitten. Je hoort de hele tijd het gejank van die motoren. Dan is het een uurtje stil en dan begint het weer. En dat elke dag. Dat is echt niet leuk hoor."

https://www.gpupdate.net/...andvoort-de-druppel/
Optimate

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Waar ik me aan stoor is dat het in de pers nu zo wordt voorgesteld dat als Zandvoort het niet voor elkaar krijgt dat dat dan de schuld is van Assen. Dat slaat natuurlijk nergens op. Maar het is wel meesterlijke gestuurd door Prins Bril.
Het blijft moeilijk.
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 06-03-19 om 10:24:20
De stichting 'Rust bij de Kust' vindt het maar niks, zo'n F1-race in Zandvoort:

(...)

https://www.gpupdate.net/...andvoort-de-druppel/

F1 in combinatie met al die andere evenementen die er bij gekomen zijn. Sinds Benard eigenaar is verhuurt hij het aan iedereen die maar rondjes rijden wil.

Er zijn onder de geluidsklagers echte zeurpieten, maar daar is niet alles mee af te doen. Een klacht kan ook best legitiem zijn natuurlijk.
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 06-03-19 om 12:30:33
(...)

F1 in combinatie met al die andere evenementen die er bij gekomen zijn. Sinds Benard eigenaar is verhuurt hij het aan iedereen die maar rondjes rijden wil.

Er zijn onder de geluidsklagers echte zeurpieten, maar daar is niet alles mee af te doen. Een klacht kan ook best legitiem zijn natuurlijk.

Maar hoort dat er niet een beetje bij als je in de buurt van een circuit gaat wonen?

Ik hoor ook weleens mensen die in de buurt van een vliegveld wonen klagen over al die overvliegende vliegtuigen. Dan denk ik tja....
Johannes

Reageer met citaat 
Jarno schreef 06-03-19 om 12:37:45
(...)

Maar hoort dat er niet een beetje bij als je in de buurt van een circuit gaat wonen?

........,.

Dat lijkt mij wel.

En mensen leven daar ook wel mee, maar de argumenten van deze club gaan over de plotseling explosieve groei van het aantal geluidsdagen.
Johannes

Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-03-19 om 11:44:33
Waar ik me aan stoor is dat het in de pers nu zo wordt voorgesteld dat als Zandvoort het niet voor elkaar krijgt dat dat dan de schuld is van Assen. Dat slaat natuurlijk nergens op. Maar het is wel meesterlijke gestuurd door Prins Bril.....

Vooral Michael van Praag van de Nationale Sportraad doet dat volgens mij.

« Gewijzigd: 06-03-2019 om 13:16:34 door Johannes »

Johannes

Reageer met citaat 
Wij zijn enorm aan het inzoomen op Zandvoort en Assen, maar de nieuwe eigenaar van F1 is op een groot bord aan het schaken met een andere visie dan dat Ecclestone had en daarin zijn wij maar een klein radertje. Vandaag weer in de Volkskrant. Boeiende soap.

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Snelle navigatie: