fred schreef
01-09-19 om 12:49:22
(...)
En dan zouden ze nu niet, en reeds bestaand circuit in 7 maanden, kunnen vernieuwbouwen om aan kwaliteitseisen van een welwillende FIA te voldoen.
Interessante theorie, waar zie jij dan zoal problemen?
Wat is er zo ingewikkeld aan duingrond, staal, stenen, en asfalt?
Er zitten wel een paar uitdagingen in, hoor.
Het circuit wordt tussen de 250 en 300 dagen gebruikt voor evenenten, trackdays, incentives, dealerdagen en ga zo maar door. Die kalenders zijn vaak anderhalf tot twee jaar vooruit gepland, zeker voor commerciële aanbieders (raceplanet, bleekemolen, RSZ, Motorsport lifestyle, etc,,,) Die kun je er niet zo maar weg sturen,
Asfalt leg je bij voorkeur niet bij temperaturen die te laag. Dus niet in de winter
Weg- en waterbouw heeft ook al (vaak grotere en langere) projecten onderhanden, dit moet er tussendoor...
Het zal vast wel lukken, maar het is geen "walk in the park"