Droomteam Competitie 2017 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Droomteam Competitie 2017 (22561 keer gelezen)
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ik heb Smith er maar uit gegooid en vervangen door Zarco. Geen idee waarom ik Smith uberhaubt had gekozen eigenlijk...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 11-04-17 om 17:42:56
ik heb Smith er maar uit gegooid .... Geen idee waarom ik Smith uberhaubt had gekozen eigenlijk...
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
tot wanneer (start kwalificatie?) mag je eigenlijk wisselen? Heb het niet kunnen vinden in de reglementen
     Reageer met citaat 
Volgens mij klopt de puntentelling niet. Mijn totaal is meer dan als ik beide resultaten bij elkaar optel en bij anderen zie ik weer dat het totaal minder is....
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Harald schreef 18-04-17 om 15:49:41
Volgens mij klopt de puntentelling niet. Mijn totaal is meer dan als ik beide resultaten bij elkaar optel en bij anderen zie ik weer dat het totaal minder is....

Excuseer, ik was vergeten de stand te laten herberekenen na de straf van Bulega. Nu klopt het weer.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 18-04-17 om 14:30:26
tot wanneer mag je eigenlijk wisselen? Heb het niet kunnen vinden in de reglementen

Tot en met de vrijdag. Na de vrijdag geldt de wissel voor de eerstvolgende ronde.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 18-04-17 om 18:20:30

Tot en met de vrijdag. ...

Thnx, had al 2 wissels gedaan. Toen bedacht ik me ineens stel dat die wissel juist kort daarna geblesseerd raakt, dan ben ik de klos
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Even voor alle duidelijkheid: het gaat om vrijdag onze tijd. Dus als het bij ons nog vrijdag is telt de wissel nog mee voor dat weekend, na vrijdag geldt die voor de volgende keer.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Nou de wissel Mir voor Fenati had niet het verwachte effect
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik heb mijn hele Moto2-team vervangen. Niet zo slim van mij om twee rookies te kiezen.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 03-05-17 om 18:32:55
Ik heb mijn hele Moto2-team vervangen. Niet zo slim van mij om twee rookies te kiezen.


Maar teammanager zijn valt nog niet mee.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 03-05-17 om 18:32:55
Ik heb mijn hele Moto2-team vervangen. Niet zo slim van mij om twee rookies te kiezen.


Dat zal pas in de loop van het seizoen blijken Juist nu komen de circuits waar de rijders die je had veel kilometers hebben gemaakt. Maar zoals Johannes zegt, het valt allemaal nog niet mee
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Da's altijd zo hè, dan heb je ze eruit geknikkerd en dan gaan ze ineens presteren.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
halverwege de Moto 2 race weet ik nu al weer dat dit geen goed weekend is voor mijn team
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Altijd leuk als je rijders eraf worden gekegeld door een andere rijder.

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: