Motor ingenieur worden favoriete topics

Moderator: RG500IU

Topic: Motor ingenieur worden (2533 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
hoi, ik ben coen en hier nieuw 15 jaar oud en wil race egineer worden bij een mot0rraceteam liefst motogp alleen ik zit nu op vmbo tl en zou niet weten hoe ik dat moet doen, kunnen jullie helpen??

tnx, Coen

« Gewijzigd: 02-06-2005 om 08:06:28 door coen89 »

     Reageer met citaat 
Citaat:
hoi, ik ben cone en hier nieuw 15 jaar oud en wil race egineer worden bij een mot0rraceteam liefst motogp alleen ik zit nu op vmbo tl en zou niet weten hoe ik dat moet doen, kunnen jullie helpen??

tnx, Coen


Coen ik kan een paar tips geven.

Ga als motorfiets monteur op zaterdag werken.
Volg een opleiding die erg dicht in de buurt van motorietsen zit.
Zorg dat je ALLE Onk races volgt en probeer zo een beetje landelijk in de racerij te raken.
Zorg dat je bij een team als manusje van allles aan de slag kunt en je komt vanzelf hogerop.
     Reageer met citaat 
pierfrancesco schreef 01-06-05 om 21:54:28
(...)
Coen ik kan een paar tips geven.

Ga als motorfiets monteur op zaterdag werken.
Volg een opleiding die erg dicht in de buurt van motorietsen zit.
Zorg dat je ALLE Onk races volgt en probeer zo een beetje landelijk in de racerij te raken.
Zorg dat je bij een team als manusje van allles aan de slag kunt en je komt vanzelf hogerop.


Inderdaad!
Vooral dat laatste vind ik héél belangrijk. Gewoon jouw diensten bij een aantal raceteams aanbieden, al was het maar om een kuip of een wiel af te wassen in den beginne.
Er zijn wel altijd een aantal teams die wat extra mankracht kunnen gebruiken hoor.

groeten!
Tim
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
rs250_tim schreef 22-08-06 om 09:04:40
(...)


Inderdaad!
Vooral dat laatste vind ik héél belangrijk. Gewoon jouw diensten bij een aantal raceteams aanbieden, al was het maar om een kuip of een wiel af te wassen in den beginne.
Er zijn wel altijd een aantal teams die wat extra mankracht kunnen gebruiken hoor.

groeten!
Tim


of om de boel in de fik te steken
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 22-08-06 om 09:26:21
(...)
of om de boel in de fik te steken


Ieder heeft zo z'n talenten hé
sphilips
250 rules

     Reageer met citaat 
rs250_tim schreef 22-08-06 om 09:04:40
(...)


Inderdaad!
Vooral dat laatste vind ik héél belangrijk. Gewoon jouw diensten bij een aantal raceteams aanbieden, al was het maar om een kuip of een wiel af te wassen in den beginne. Er zijn wel altijd een aantal teams die wat extra mankracht kunnen gebruiken hoor.

groeten!
Tim


da moet ik onthouden

Snelle navigatie: