Alpinestars favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Alpinestars (6020 keer gelezen)
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ik heb helaas altijd zo'n goed smaak, helaas aangezien dit over het algemeen ook een erg dure smaak is.

over die in zuurstof kleuren pakken gehezen motorrijders, helemaal mee eens. Vooral de wat oudere dik buikerige in fluoriserende kleuren gehezen mannen lopen toch wel enigzins voor joker als je het mij vraagt
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
ik heb helaas altijd zo'n goed smaak, helaas aangezien dit over het algemeen ook een erg dure smaak is.

over die in zuurstof kleuren pakken gehezen motorrijders, helemaal mee eens. Vooral de wat oudere dik buikerige in fluoriserende kleuren gehezen mannen lopen toch wel enigzins voor joker als je het mij vraagt

Daarom hou ik het ook maar op gewoon zwart.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
ik heb helaas altijd zo'n goed smaak, helaas aangezien dit over het algemeen ook een erg dure smaak is.

over die in zuurstof kleuren pakken gehezen motorrijders, helemaal mee eens. Vooral de wat oudere dik buikerige in fluoriserende kleuren gehezen mannen lopen toch wel enigzins voor joker als je het mij vraagt

Daarom hou ik het ook maar op gewoon zwart.
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Citaat:
ik heb helaas altijd zo'n goed smaak, helaas aangezien dit over het algemeen ook een erg dure smaak is.

over die in zuurstof kleuren pakken gehezen motorrijders, helemaal mee eens. Vooral de wat oudere dik buikerige in fluoriserende kleuren gehezen mannen lopen toch wel enigzins voor joker als je het mij vraagt


Mits je motor er ook bij kleur. Maar eigenlijk moet je je pak afstemmen op je motor denk. Anders is het idd super voor joker.
- - -
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Citaat:
ik heb helaas altijd zo'n goed smaak, helaas aangezien dit over het algemeen ook een erg dure smaak is.

over die in zuurstof kleuren pakken gehezen motorrijders, helemaal mee eens. Vooral de wat oudere dik buikerige in fluoriserende kleuren gehezen mannen lopen toch wel enigzins voor joker als je het mij vraagt


Mits je motor er ook bij kleur. Maar eigenlijk moet je je pak afstemmen op je motor denk. Anders is het idd super voor joker.
- - -
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
met zwart en grijs zit je eigenlijk altijd goed, wat voor kleur motor je ook hebt.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
met zwart en grijs zit je eigenlijk altijd goed, wat voor kleur motor je ook hebt.
     Reageer met citaat 
Ik ben zelf in het voorjaar op zoek gegaan naar een alpinestart combi en toen kreeg ik wat adresjes. Ik weet geen URL's meer maar die zou je zelf wel kunnen vinden.

Termaat (Nijmegen)
Goedhart (Bodegraven)
Martijns Motorkleding (Rotterdam)
Kalfsbeek (Zwolle)
van Veel motoren (Made)

en naar het schijnt bij Safe (diverse plaatsen)

Als Termaat in de buurt zit dan zou ik zeker die even proberen, ze geven aantrekkelijke kortingen (ik ben er even naartoe gereden vanuit Rotterdam) en hebben veel (en anders kunnen ze er aan komen)

suc6
     Reageer met citaat 
Ik ben zelf in het voorjaar op zoek gegaan naar een alpinestart combi en toen kreeg ik wat adresjes. Ik weet geen URL's meer maar die zou je zelf wel kunnen vinden.

Termaat (Nijmegen)
Goedhart (Bodegraven)
Martijns Motorkleding (Rotterdam)
Kalfsbeek (Zwolle)
van Veel motoren (Made)

en naar het schijnt bij Safe (diverse plaatsen)

Als Termaat in de buurt zit dan zou ik zeker die even proberen, ze geven aantrekkelijke kortingen (ik ben er even naartoe gereden vanuit Rotterdam) en hebben veel (en anders kunnen ze er aan komen)

suc6
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik ben zelf in het voorjaar op zoek gegaan naar een alpinestart combi en toen kreeg ik wat adresjes. Ik weet geen URL's meer maar die zou je zelf wel kunnen vinden.

Termaat (Nijmegen)
Goedhart (Bodegraven)
Martijns Motorkleding (Rotterdam)
Kalfsbeek (Zwolle)
van Veel motoren (Made)

en naar het schijnt bij Safe (diverse plaatsen)


Van Meel motoren (made) Link staat hier ook in dit topic boven aan
- - -
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik ben zelf in het voorjaar op zoek gegaan naar een alpinestart combi en toen kreeg ik wat adresjes. Ik weet geen URL's meer maar die zou je zelf wel kunnen vinden.

Termaat (Nijmegen)
Goedhart (Bodegraven)
Martijns Motorkleding (Rotterdam)
Kalfsbeek (Zwolle)
van Veel motoren (Made)

en naar het schijnt bij Safe (diverse plaatsen)


Van Meel motoren (made) Link staat hier ook in dit topic boven aan
- - -
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
bij safe in staphorst ben ik geweest, heb ik ook de jas besteld maar dat is nu al 2 maanden geleden. schiet niet op dus, dus maar ff verder kijken.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
bij safe in staphorst ben ik geweest, heb ik ook de jas besteld maar dat is nu al 2 maanden geleden. schiet niet op dus, dus maar ff verder kijken.
     Reageer met citaat 
Citaat:
bij safe in staphorst ben ik geweest


26[/b]
     Reageer met citaat 
Citaat:
bij safe in staphorst ben ik geweest


26[/b]

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: