Silly Season 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Silly Season 2018 (18039 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Antonelli volgend jaar terug op Honda in het Sic58 team van vader Simoncelli

Ikke heel blij mee.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 24-08-17 om 18:35:50
Antonelli volgend jaar terug op Honda in het Sic58 team van vader Simoncelli

Ikke heel blij mee.

Waarom, als ik vragen mag. Wat is voor jouw de extra waarde hiervan?
Midstar racing
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ik volg hem al op de voet sinds 2012. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik was al jaren een groot Simoncelli fan. (Ver voordat iedereen fan werd...) Toen ik vervolgens Antonelli in de kleuren van San Carlo zag, leek het net een zeer jonge versie van Simoncelli.

Vervolgens ben ik hem gaan volgen en daardoor ook fan geworden. Ik had altijd ( net als toen met Simoncelli) het idee dat het talent er was, maar er niet uit wilde komen. Het was super toen hij eindelijk races won en podiums pakte in 2015.

Helaas heeft het maar kort geduurd. Sinds die overwinning in Qatar 16 is het een groot drama. Maar ik zie nog steeds de potentie.

Dat hij volgend jaar dan uitkomt in het Sic58 team, wat ontstaan is na het overlijden en ter ere is opgericht aan Simoncelli, dan vind ik dat wel heel gaaf

« Gewijzigd: 25-08-2017 om 10:53:21 door Plaggie »

midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 25-08-17 om 10:49:53
Ik volg hem al op de voet sinds 2012. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik was al jaren een groot Simoncelli fan. (Ver voordat iedereen fan werd...) Toen ik vervolgens Antonelli in de kleuren van San Carlo zag, leek het net een zeer jonge versie van Simoncelli.

Vervolgens ben ik hem gaan volgen en daardoor ook fan geworden. Ik had altijd ( net als toen met Simoncelli) het idee dat het talent er was, maar er niet uit wilde komen. Het was super toen hij eindelijk races won en podiums pakte in 2015.

Helaas heeft het maar kort geduurd. Sinds die overwinning in Qatar 16 is het een groot drama. Maar ik zie nog steeds de potentie.

Dat hij volgend jaar dan uitkomt in het Sic58 team, wat ontstaan is na het overlijden en ter ere is opgericht aan Simoncelli, dan vind ik dat wel heel gaaf

Midstar racing
     Reageer met citaat 
Bo volgend jaar op Tech3 moto2. Dat heeft hij net bekend gemaakt via Eurosport.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 27-08-17 om 13:28:30
Bo volgend jaar op Tech3 moto2. Dat heeft hij net bekend gemaakt via Eurosport.


Mooi
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Leopard Racing volgend jaar met Bastianini en Dalla Porta.

http://www.speedweek.com/...nzo-Dalla-Porta.html


     Reageer met citaat 
Is er al iets geweten voor Livio Loi??
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Het British Talent Team verkast naar het Junior WK (CEV). McPhee blijft wel in het WK, die gaat naar CIP.

https://www.racesport.nl/...2018-naar-cip-moto3/
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 29-10-17 om 11:35:26
Het British Talent Team verkast naar het Junior WK (CEV). McPhee blijft wel in het WK, die gaat naar CIP.

https://www.racesport.nl/...2018-naar-cip-moto3/


De Britten hebben het goed voor elkaar he. Volgend jaar een talententeam in het CEV en dus een British Talent Cup. Allemaal geregeld en betaald door Dorna.

Die cup zal in het bijprorgramma gaan rijden van GP- en SBK-weekends en ze rijden op Moto3 machines. Een soort Red Bull Rookies Cup maar dan alleen voor Britten.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ajo-KTM volgend jaar met 1 rijder verder, zoals verwacht is dat Darryn Binder. Red Bull blijft als sponsor.

http://www.speedweek.com/...uf-Red-Bull-KTM.html
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 31-10-17 om 15:51:44
Ajo-KTM volgend jaar met 1 rijder verder, zoals verwacht is dat Darryn Binder. Red Bull blijft als sponsor.

http://www.speedweek.com/...uf-Red-Bull-KTM.html


poe... waar Ajo in het verleden nog regelmatig met potentiele winnaars en kampioenen kwam, lijkt het team met het jongere broertje van Brad toch een aardige stap terug te doen.

Ik vond hem niet bijster overtuigen dit seizoen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
De voorlopige deelnemerslijst is bekendgemaakt. Livio Loi wordt genoemd bij Reale Stylobike op een KTM. Dat is een team uit het CEV meen ik?
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 09-11-17 om 18:39:21
De voorlopige deelnemerslijst is bekendgemaakt. Livio Loi wordt genoemd bij Reale Stylobike op een KTM. Dat is een team uit het CEV meen ik?


Ik verbaasde me er ook over dat hij daar een plekje had. Was volgens mij in de media nog niks bekend over?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 10-11-17 om 06:04:37
(...)


Ik verbaasde me er ook over dat hij daar een plekje had. Was volgens mij in de media nog niks bekend over?


Begreep net van Iwan vd Valk dat zijn management ook wat verbaasd was

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: