BSB 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: BSB 2018 (65470 keer gelezen)
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Heb nog 5 minuten zitten natrillen van die macKenzie actie. Jezus dat scheelde echt helemaal niks...dat hupje heeft hem allicht zijn leven gered..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 30-09-18 om 18:56:00
Dan heb je dit dus ook voor je neus zien gebeuren:
https://twitter.com/.../1046414082860077056
Zat het in de GT en zag het van achteren, echt enorm wonder dat dit goed afliep


Nee, zat op dat moment op de wc. Dacht met de safety car procedure wel even de tijd te hebben....
     Reageer met citaat 
solex schreef 30-09-18 om 19:56:27
@Optimate: heb je de hele dag op die plek gezeten?.


Ja, dan hebben we dus heel dicht bij elkaar gezeten.
     Reageer met citaat 
Ik wel de indruk dat het wel eens drukker is geweest bij de BSB in Assen.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 01-10-18 om 07:11:59
Ik wel de indruk dat het wel eens drukker is geweest bij de BSB in Assen.


Aan die indruk kon ik me ook al niet onttrekken.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Algemene indruk;niet druk
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Nee, viel mij ook op..
In dit artikel op rtvdrenthe.nl wordt melding gemaakt van 25.000 toeschouwers over drie dagen.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 01-10-18 om 22:10:42
Nee, viel mij ook op..
In dit artikel op rtvdrenthe.nl wordt melding gemaakt van 25.000 toeschouwers over drie dagen.


en dan was het weer eigenlijk gewoon goed te noemen. Zeker voor de tijd van het jaar. Dus als die trend zich voortzet ben ik benieuwd hoe het volgend jaar is met bijvoorbeeld regen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 02-10-18 om 06:08:04
(...)

en dan was het weer eigenlijk gewoon goed te noemen. Zeker voor de tijd van het jaar. Dus als die trend zich voortzet ben ik benieuwd hoe het volgend jaar is met bijvoorbeeld regen.


Vorig jaar was het weer een stuk slechts, zelfs regen volgens mij. Daarnaast had ik het gevoel dat er vorig jaar meer toeschouwers waren dan dit jaar.
     Reageer met citaat 
Ik heb mij ook verwonderd over het aantal toeschouwers. Zichtbaar minder dan anders.

25.000 over drie dagen. Daar horen ook al die scholieren uit Assen bij natuurlijk die vrijdag gratis naar de trainingen mochten. Goed initiatief trouwens om de jeugd uit te nodigen. Zelf heb ik ook iemand kunnen overhalen om mee te gaan die nog nooit eerder was geweest. Ze ging altijd alleen maar naar races waar Rossi aan meedeed, maar ze is er nu ook van overtuigd dat races zonder Rossi ook prachtig zijn. Volgend jaar gaat ze weer.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Zelf heb ik weer twee hele mooie dagen gehad. BSB is top. Mooie competitie, vol programma en gelukkig en wonder boven wonder zijn twee hele nare crashes heel goed afgelopen.

En volgend jaar komen ze weer.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 02-10-18 om 12:20:05
Zelf heb ik weer twee hele mooie dagen gehad. BSB is top. Mooie competitie, vol programma en gelukkig en wonder boven wonder zijn twee hele nare crashes heel goed afgelopen.

En volgend jaar komen ze weer.


Voor mij een serieus alternatief voor het WK nu ze daar helemaal de bijl ingezet hebben. Ik weiger een MotoGp prijs te betalen voor een SS300, SS600 en SBK race op een dag, eventueel aangevuld met een BeNeCup race.

Zeven races vol spektakel op een dag zoals met het BSB, en zoals eerder bij het WK, zou veel meer volk naar Assen moeten kunnen trekken. Zeker als ze de Videowall weer terug zetten in de GT en niet enkel voor de hoofdtribune
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 02-10-18 om 13:13:11



Voor mij een serieus alternatief voor het WK nu ze daar helemaal de bijl ingezet hebben. Ik weiger een MotoGp prijs te betalen voor een SS300, SS600 en SBK race op een dag, eventueel aangevuld met een BeNeCup race.



Klopt dat het programma wat matig is, maar de prijzen komen niet eens in de buurt van de MotoGP prijzen. Ik betaalde 27 euro voor een dagkaart en dat is inclusief toegang tot het Paddock. En je kon overal zitten. Voor die prijs zal ik het volgend jaar absoluut niet laten.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 02-10-18 om 15:46:22
(...)


Klopt dat het programma wat matig is, maar de prijzen komen niet eens in de buurt van de MotoGP prijzen. Ik betaalde 27 euro voor een dagkaart en dat is inclusief toegang tot het Paddock. En je kon overal zitten. Voor die prijs zal ik het volgend jaar absoluut niet laten.


WSBK Assen 2018

Vrijdag: 16 euro

Zaterdag: 29 euro

Zondag: 39 euro

Zaterdag en zondag: 49 euro

3 dagen: 59 euro. De Jeugd t/m 15 jaar heeft op alle dagen gratis toegang
( toegang op alle tribunes)

Taludticket TT Assen 46 Euro
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Zojuist bevestigd: Scott Redding naar de BSB, Be Wiser Ducati.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: