Bo Bendsneyder in de Moto2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 33

Topic: Bo Bendsneyder in de Moto2 (152776 keer gelezen)
midstar

www.midstar.nl

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Heerhugowaard
Lid sinds: 20-09-2002
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 24-12-20 om 12:38:19
(...)


Als wat voor de komma staat werkelijk waar is, dan vind ik wat je achter de komma schrijft erg voorzichtig.

Yep, constant top 10 verwacht ik dan eerder, met misschien een dagsuccesje. Kalex moest het wezen, dus nu niet meer zeuren en laat zien waarom je zo goed was in de RBR
Midstar racing
Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Woubrugge
Lid sinds: 19-05-2006
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 24-12-20 om 11:48:02
En dan nu de onvermijdelijke vraag, wat verwachten jullie van Bo op een Kalex? Als ik de forums de afgelopen jaren er nog eens op na lees gaat hij nu de podiumplekken aan elkaar rijgen.

Het zou mooi zijn als hij Luthi voor weet te blijven maar het is nou ook weer niet zo dat het dan altijd sowieso goed is want Luthi reed afgelopen jaar een boutseizoen. Dus ik denk dat het seizoen geslaagd is als Bo voor Luthi eindigt en/of hij met behoorlijke regelmaat in de top 10 eindigt.


Dat dus. Voor mij is zijn seizoen geslaagd als hij een jaar weet te draaien zoals Roberts en Dixon vorig seizoen en Gardner het jaar daarvoor (voor allen hun eerste seizoen op de Kalex dus). Met regelmaat in de top-10 en minstens 1 of 2 keer vechtend voor het podium.

Als Bo dit niet zal halen en voor 2022 geen zitje meer zou krijgen dan zou ik er ook vrede mee hebben. Een overstap naar de SS600 nu heeft voor mij toch te veel een 'wat als' smaak. Wat als hij ook een seizoen op een Kalex had gereden.
Trax
ZAC #111 en #717

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111 en #717
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Afgelopen jaren zien we eigenlijk altijd wedstrijden met een (grote) kopgroep en een aantal achtervolgende groepen.

Als hij kan bij kan blijven en strijden in de eerste groep, dus ergens tot aan p15 denk ik dat hij het goed doet.


Deze kans haalt inderdaad zoals Chrissifumi al aangeeft de "wat als.." factor er uit. Dus gewoon knallen en gaan voor wat je waard bent. Is dat genoeg dan rij je ook in 2022 in de Moto2. Is het niet genoeg, dan is het ook duidelijk.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Ben-Gunther
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Edam-Volendam
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
Citaat:
van motorsport.com
Remy Gardner reed (en won) afgelopen seizoen op een 2019-fiets van Kalex, maar Bendsneyder krijgt komend seizoen de beschikking over het nieuwste materiaal: “We rijden met de 2021-fiets, die is hetzelfde als de 2020-fiets. Er mag niets veranderd worden [vanwege de ontwikkelingsstop], maar we krijgen wel de nieuwste motoren. Dat is heel mooi. Het team heeft een doel en dat is zo hoog mogelijk eindigen. Met Lüthi hebben ze een hele goede coureur en ik ben er blij mee dat ik naast hem mag rijden.

Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dedemsvaart
Lid sinds: 08-06-2004
     Reageer met citaat 
Geweldig nieuws! Wat een mooie kans voor Bo

In het SAG team op een 2021 Kalex naast Luthi. Ben heel benieuwd hoe dit zich uit gaat pakken.
MB84
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dordrecht
Lid sinds: 28-08-2005
     Reageer met citaat 
Top dat ze de 2020 fiets krijgen. Voorspelling, hij moet komend jaar voor top 10 gaan elke race, maar zoals we ook wel weten zit de Moto2 zo belachelijk dicht op elkaar dat het ook wel is een minder resultaat zal zijn. Maar doelstelling 1 zal voor Luthi eindigen worden.

Ben heel erg benieuwd en hopelijk kunnen ze gewoon starten in Qatar en is de pandemi gauw onder controle(fingers crossed) zodat we weer een “normaal” seizoen krijgen.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Nog even wat bespiegelingen, hier en daar nagevraagd, hoe deze verassende wending tot stand kwam:
- de crashrate v Kasma Daniël was natuurlijk geen reclame
- zijn centjes waren echter wel belangrijk voor het (SAG) team
- Dorna vond hem niet goed voor het imago en laat weten dat ze maar met andere Aziaat (met (liefst) centjes) moeten komen
- Deze Aziaat was er kennelijk niet
- de plotselinge 'fusie' tussen SAG/Mandalika die de focus meer op Indonesië legt
- Daar komt ineens het voordeel betreffende de afkomst van Bo's grootouders
- het TT circuit en Eurosport NL hebben in hun belang vast en zeker ook duit in het zakje gedaan vanwege hun belangen.
- Dorna is daar natuurlijk ook blij mee en levert vast ook een bijdrage

alles bij elkaar opgeteld kwam men zo dus bij BB64, met dank aan forumlid HenkJan voor de feedback
Elvera
Dus.

Profiel Privébericht 
Geslacht: vrouw
Locatie: voor de PC
Lid sinds: 29-01-2003
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 24-12-20 om 12:38:19
(...)


Als wat voor de komma staat werkelijk waar is, dan vind ik wat je achter de komma schrijft erg voorzichtig.

Het ligt allemaal dicht bij elkaar, en Bo start niet altijd even sterk.
Als hij over de hele linie voornamelijk top 12 rijdt zou ik dat heel netjes vinden. Natuurlijk hopende op uitschieters richting de top 5 .
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 25-12-20 om 15:45:19
(...)

Het ligt allemaal dicht bij elkaar, en Bo start niet altijd even sterk.
Als hij over de hele linie voornamelijk top 12 rijdt zou ik dat heel netjes vinden. Natuurlijk hopende op uitschieters richting de top 5 .


Met name die starts zullen nog steeds een dingetje zijn. Als hij die niet onder controle krijgt blijft hij iedere race weer vechten tegen de bierkaai.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
MB84
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dordrecht
Lid sinds: 28-08-2005
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 25-12-20 om 16:15:00
(...)


Met name die starts zullen nog steeds een dingetje zijn. Als hij die niet onder controle krijgt blijft hij iedere race weer vechten tegen de bierkaai.


Laatste wedstrijden niet gezien zeker... Zijn starts zijn al veel beter en ook zijn eerste rondes.

Bo heeft nooit opgegeven terwijl hij al lang was afgeschreven door een hoop “kenners”. Ja ik had er ook een hard hoofd in en nooit gedacht dat hij nog 3 races in de punten reed met een top 10 finish. Dat doorzettingsvermogen heeft hem nu alsnog totaal onverwachts een zitje op de wel begeerde Kalex opgeleverd! Dat siert hem en weet zeker dat hem dat alleen maar mentaal sterker heeft gemaakt!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 25-12-20 om 16:23:37
(...)


Laatste wedstrijden niet gezien zeker... Zijn starts zijn al veel beter en ook zijn eerste rondes.


zeker wel maar die enkele wedstrijd waarin het nu wel goed ging staan in mijn optiek nog niet in de verhouding tot het flinke aantal wedstrijden waarin hij het wel liet liggen. Laat hem het komende seizoen ook maar eens flink wat wedstrijden een prima start en bijbehorende eerste paar rondjes zien. Dan ben ik pas overtuigd dat hij dit probleem achter zich heeft weten te laten.

Hij heeft dit probleem al een aantal seizoenen laten zien dat geeft mij de indruk dat hij er niet heel makkelijk een oplossing vind en er dan ineens vanaf is. Maar ook in dit geval laat ik me graag positief verrassen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
MB84
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dordrecht
Lid sinds: 28-08-2005
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 25-12-20 om 16:36:48
(...)


zeker wel maar die enkele wedstrijd waarin het nu wel goed ging staan in mijn optiek nog niet in de verhouding tot het flinke aantal wedstrijden waarin hij het wel liet liggen. Laat hem het komende seizoen ook maar eens flink wat wedstrijden een prima start en bijbehorende eerste paar rondjes zien. Dan ben ik pas overtuigd dat hij dit probleem achter zich heeft weten te laten.

Hij heeft dit probleem al een aantal seizoenen laten zien dat geeft mij de indruk dat hij er niet heel makkelijk een oplossing vind en er dan ineens vanaf is. Maar ook in dit geval laat ik me graag positief verrassen.


Je bent zo goed als je laatste wedstrijd
Als het nou 1 wedstrijd was dan was het wellicht een toevalstreffer. Maar ik zie een stijgende lijn die al in Aragon is ingezet (toen nog geen punten, maar dat scheelde al niet veel).
MB84
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dordrecht
Lid sinds: 28-08-2005
     Reageer met citaat 
Hoe Bo aan zijn contract bij SAG is gekomen.
Leuk om toch best wel veel achtergrond info te krijgen

https://www.racesport.nl/...jzonder-eind-deel-2/
Kees
 
Profiel Privébericht 
Locatie:
Lid sinds: 24-09-2006
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 25-12-20 om 15:38:58

- Daar komt ineens het voordeel betreffende de afkomst van Bo's grootouders


En wij maar steeds denken dat je uit Spanje of Italie moet komen voor een goed zitje.

Maar nee hoor, je Opa en Oma zijn ook zeker belangrijk.

Dat het TT circuit, Eurosport NL en Dorna een bijdrage hebben geleverd zal zeker zo zijn.

Kort om: Blij voor Bo.

« Gewijzigd: 27-12-2020 om 00:25:47 door Kees »

Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: -
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
https://www.youtube.com/...amp;feature=emb_logo

Aan het einde zet Bo nog even z'n beste beentje voor en zegt wat in het Indonesisch.

Z'n bijnaam is nu Mas Bo.

Citaat:
'Mas' is a Javanese word (not Indonesian at all), and it means "older brother." So, ironically, it is used by the Javanese as a term of respect . . . sometimes applied to one's actual older brother, and sometimes applied to a male friend or colleague of a similar or slightly older age.


https://www.google.nl/...p/using-mas-and-mbak

« Gewijzigd: 29-12-2020 om 21:03:17 door Optimate »

Pagina's: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 33


Snelle navigatie: