Silly Season 2019 favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Topic: Silly Season 2019 (24787 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dedemsvaart
Lid sinds: 08-06-2004
     Reageer met citaat 
Ik vind de liverys dit seizoen sowieso erg geslaagd. Monster Yamaha en de fabrieks Ducati was even wennen, maar de plaatjes van deze machines in actie op het circuit vind ik geweldig met name de Ducati.

Ondanks dat ze niet veranderd zijn, blijf ik de livery van Repsol Honda, Ecstar Suzuki en RedBull KTM ook mooi vinden.
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 21-06-2002
     Reageer met citaat 
Presentatie Pramac Ducati (Miller en Bagnaia)



https://www.gpupdate.net/...ieuwe-kleurstelling/
MB84
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dordrecht
Lid sinds: 28-08-2005
     Reageer met citaat 
Het is voor alle klasse, maar ik zet het hier maar even neer.

Per direct kan een rijder bestraft worden voor een ‘straf rondje’ op een aangegeven stuk op het circuit als hij de track limits meerdere malen overschrijd i.p.v. een positie terug geven.

Ik denk een prima oplossing en een stuk eerlijker. Al zal dit niet op elk circuit waarschijnlijk kunnen.

https://www.racesport.nl/...long-lap-penalty-in/
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
1 april valt vroeg dit jaar?
Het blijft moeilijk.
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 21-06-2002
     Reageer met citaat 
Dit kan toch niet serieus zijn? Moet je voorstellen dat er in zo'n grote Moto3-groep eentje rechtdoor gaat terwijl de rest de bocht neemt...
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 01-03-19 om 19:14:54
Dit kan toch niet serieus zijn? Moet je voorstellen dat er in zo'n grote Moto3-groep eentje rechtdoor gaat terwijl de rest de bocht neemt...


Dit vroeg ik aan David Emmett.

https://twitter.com/...567468139671552?s=21
Het blijft moeilijk.
midstar

www.midstar.nl

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Heerhugowaard
Lid sinds: 20-09-2002
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 01-03-19 om 20:57:02
(...)


Dit vroeg ik aan David Emmett.

https://twitter.com/...567468139671552?s=21

Volgens mij krijgen de mannen achterop in dezelfde groep aardige verassingsreacties of schrikmomenten hierop. Kan me ook voorstellen dat een groepje hierdoor breekt en de mannen erachter ook benadeeld worden.
In mijn ogen tot dusver een foute manier van ingrijpen.
Midstar racing
Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Rotterdam
Lid sinds: 19-05-2006
     Reageer met citaat 
Prima en eerlijke oplossing! Als coureur weet je dat je daar moet opletten, net zoals je dat doet bij ingang pitstraat. Bovendien is het aan de circuits deze lus zo aan te leggen dat ze weinig hinder zullen geven. Snap de bezwaren dus niet zo goed
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
Het is een extra uitvoeg- en weer invoegmoment. En de plek is er niet zoals bij de pits op ingericht. Ik moet het eerst maar eens zien.
Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Rotterdam
Lid sinds: 19-05-2006
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 01-03-19 om 19:14:54
Dit kan toch niet serieus zijn? Moet je voorstellen dat er in zo'n grote Moto3-groep eentje rechtdoor gaat terwijl de rest de bocht neemt...


Gewoon aan de buitenkant van de baan blijven, dan ben je niemand tot hinder. En rechtdoor gaan terwijl de rest de bocht neemt is toch gewoon gebruikelijk in de racerij? Als je te laat remt ga je ook rechtdoor. En als ze de lus zo aanleggen dat het rempunt verder ligt dan voor de normale bocht dan is er dus niks aan de hand.
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
En wat als er iemand die de gewone bocht neemt onderuit gaat en wordt overreden door degene die met z'n strafbochtje bezig is. Het is toch niet voor niks een uitloopstrook? Ik vind het echt een heel bizar plan.
Het blijft moeilijk.
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
Gewoon een extra ronde.
Veel veiliger.
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
Het invoegen lijkt mij lastiger dan het uitvoegen
RG500IU

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 02-03-19 om 10:39:55
En wat als er iemand die de gewone bocht neemt onderuit gaat en wordt overreden door degene die met z'n strafbochtje bezig is....

Is de kans niet groter dat het net andersom is?
Dan is het dubbel pech voor de gestrafte rijder..
De kans op nare blessures wordt wel vergroot bij een botsing natuurlijk..
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 21-06-2002
     Reageer met citaat 
Dat afsnijden gebeurt vaak ook nog in de laatste ronden in het heetst van de strijd, dus dan is er helemaal geen tijd meer voor dat strafbochtje. Kom je alsnog weer uit bij tijdstraffen.

Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23


Snelle navigatie: