Isle of Man TT 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Isle of Man TT 2018 (34048 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Een 'epic' photo van Hickman in de laatste ronde van de Superstockrace op een iconisch stuk van de TT course:

Wie weet hoe het gedeelte van de baan heet waar de foto is gemaakt? @ John / BertvdS/ Paul/ Zapper
graag even wachten met antwoorden, jullie weten het vast wel, als er na een dag niemand reageert..
kom er dan maar in
Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Woubrugge
Lid sinds: 19-05-2006
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 05-06-18 om 00:40:33
Een 'epic' photo van Hickman in de laatste ronde van de Superstockrace op een iconisch stuk van de TT course:
(afbeelding)
Wie weet hoe het gedeelte van de baan heet waar de foto is gemaakt? @ John / BertvdS/ Paul/ Zapper
graag even wachten met antwoorden, jullie weten het vast wel, als er na een dag niemand reageert..
kom er dan maar in


Weet niet hoe het heet maar wel dat ze nu naar Creg ny Baa rijden! Prachtig stukje, heb daar gezeten toen ik ooit bij de Manx ben geweest.
Kees
 
Profiel Privébericht 
Locatie:
Lid sinds: 24-09-2006
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 04-06-18 om 16:00:16
Ik denk dat we er net zo in moeten staan als liefhebbers van bergbeklimmen.je passie wordt je fataal, maar iedereen weet dat je er vrijwillig voor koos..daar waar in bergbeklimmen uitrustingen steeds beter worden en de bergen hetzelfde blijven heeft een rrr rijder een steeds snellere motor tot z,n beschikking...airbagpak en goede helm ten spijt loop je gewoon veel risico..ik denk dat het gemiddelde aantal slachtoffers omhoog zal gaan, in samenhang met de steeds snellere rondetijden...


Waar.

De vergelijking is misschien absurd, maar:

Tot voor kort kon iedereen die 25000 euro kon neer tellen proberen de Mount Everest te beklimmen. Daar zaten mensen bij van boven de 80, doof of zonder benen. Daar is eind 2017 een stok voor gestoken. Dat kan nu niet meer.

Laat niet iedereen los op de Mount Everest van de motorsport omdat het iemands passie is. En ik weet ook wel dat het niet zo maar gebeurd en dat er begeleid wordt, maar toch.

Je snapt me wel....
bredebeier
 
Profiel Privébericht 
Locatie:
Lid sinds: 29-11-2005
     Reageer met citaat 
Kees schreef 05-06-18 om 20:43:36
(...)


Waar.

De vergelijking is misschien absurd, maar:

Tot voor kort kon iedereen die 25000 euro kon neer tellen proberen de Mount Everest te beklimmen. Daar zaten mensen bij van boven de 80, doof of zonder benen. Daar is eind 2017 een stok voor gestoken. Dat kan nu niet meer.

Laat niet iedereen los op de Mount Everest van de motorsport omdat het iemands passie is. En ik weet ook wel dat het niet zo maar gebeurd en dat er begeleid wordt, maar toch.

Je snapt me wel....


sommige mensen moeten idd tegen zichzelf beschermd worden...afweging tussen geld en goed doen is altijd listig
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
bredebeier
 
Profiel Privébericht 
Locatie:
Lid sinds: 29-11-2005
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 05-06-18 om 00:40:33
Een 'epic' photo van Hickman in de laatste ronde van de Superstockrace op een iconisch stuk van de TT course:
(afbeelding)
Wie weet hoe het gedeelte van de baan heet waar de foto is gemaakt? @ John / BertvdS/ Paul/ Zapper
graag even wachten met antwoorden, jullie weten het vast wel, als er na een dag niemand reageert..
kom er dan maar in

gruwelijk vette plaat dit!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 05-06-18 om 18:44:35
(...)
Weet niet hoe het heet maar wel dat ze nu naar Creg ny Baa rijden! .
Klopt, dat bedoelde ik Cate's Cottage heet het huisje waar de fotograaf staat.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Op deze link:
https://easyview.eu/itv4/
Dagelijks (meestal rond 22.00 uur) samenvattingen van de races van die dag, of van de voorgaande
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Voor wie op Man is en tot de crew van @JoshBrookes wil behoren? Hier is je kans tijdens de Senior TT:
Citaat:
If anyone is at Ballaugh or the Bungalow tomorrow and can put a board out for me I will be super grateful. There are boards in the Norton truck, just ask one of the team guys in the am.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Op woensdag waren er drie races, met Dean Harrison (Supersport). Michael Dunlop (Leightweights) en good old Michael Rutter in de TT Zero als winnaar.

Harrison zijn 2e zege ooit op Man en een zeer overtuigende overwinning. Bij de pitstops had hij al voorsprong die niet meer in het geding kwam doordat Dunlop (de enige die hem zou kunnen bedreigen) te hard reed en 30 sec. straf kreeg. Peter Hickman met de Triumph (P2) en James Hiller stonden ook op het podium.


Dunlop (op Paton) had meer geluk in de Leightweights toen belangrijkste rivaal Ivan Lintin bijna halverwege uitviel. Dunlop reed die 2e ronde een record, Lintin reed echter nog aardig wat harder, dus die hoorde dat te hebben. Derek McGee en Michael Rutter waren 2e en 3e.


Dunlop staat met 3 er bij nu op 18 TT zeges. Dat kan zelfs 19 worden met winst in de Senior TT vandaag, vorige week won hij de Superbikes al. Concurrentie oa Harrrison die vorige week een absolute 134+ recordronde reed voor hij uitviel en Hickman denk ik. En verder nog een hele rits outsiders, want de race is 6 ronden lang dus er kan van alles misgaan wat we in eerder races ook al zagen.
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Hickman 135.452
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 08-06-18 om 15:31:09
Hickman 135.452


Mph
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
En dat in de laatste ronde van de wedstrijd met voor zowel Harrison als Hickman wat achterblijvers op hun pad. Zag de samenvatting op ITV4, adembenemend.
Zapper
 
Profiel Privébericht Website 
Locatie:
Lid sinds: 28-07-2005
     Reageer met citaat 
Zeg maar gerust gekkenwerk!!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: