USA / Moto America favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: USA / Moto America (48280 keer gelezen)
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
De hele race is ook te zien op YouTube.

https://youtu.be/xI849gVQanw

In de 16e minuut begint de race.

En een samenvatting:

https://youtu.be/ce_QVyi-jIg
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Hebben, behalve Optimate en ondergetekende, nog mensen dit gekeken?
Benieuwd wat jullie er van vonden
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ja, ik heb het gekeken. Niet alles......de eerste 20 ronden en de laatste 20 ronden zo'n beetje.

Maar leuk om te zien. Josh Herrin kwam in aanraking met Richie Escalante, die vervolgens (strijdend om de winst) onderuit ging. Een race ongeval naar mijn idee.

Met 5 ronden te gaan een rode vlag. Herrin kreeg een penalty en moest vanaf P7 herstarten over een sprintrace van 10 ronden.

Die 10 ronden was een waar spectakel! Super om te zien en uiteindelijk weet Herrin nipt de overwinning te pakken
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Afgelopen weekend was de eerste ronde van het AMA op Road Atlanta.

De terugkeer van Beaubier, uitkomend op een BMW. En ook van Toni Elias op de M4 Ecstar Suzuki.

Beaubier won race 1 in een spannend duel met regerend kampioen Jake Gagne. Een 3e plaats was er voor Josh Herrin (AMA Supersport kampioen 2022) op de Warhose Ducati.

Race 2 was een klassieker met Beaubier, Gagne, Herrin en Scholtz die allen tot aan de finish om de overwinning vochten. Contact in de laatste ronde tussen Herrin en Beaubier gaf Gagne de ruimte om race 2 te winnen voor Beaubier en Scholtz.

Met een aantal grote namen kan dit wel eens een mooi AMA seizoen worden.

Cam Petersen werd 4e in race 1 en kreeg in race 2 te maken met een brandende Yamaha.....

Elias werd bij z'n come-back 7e en 8e. Wel op een behoorlijke afstand. Ik vind het geweldig dat mijn ''oude'' held Elias weer meedoet en ik hem weer zie rijden. Maar of hij nog competitief genoeg zal zijn?

En met Richie Escalante en Corey Alexander heb je toch een mooie top 8 dit jaar.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Plaggie schreef 25-04-23 om 11:10:46
..
Race 2 was een klassieker met Beaubier, Gagne, Herrin en Scholtz die allen tot aan de finish om de overwinning vochten. Contact in de laatste ronde tussen Herrin en Beaubier gaf Gagne de ruimte om race 2 te winnen ...

Net gekeken... Gaaf! Gagne leek kansloos in die laatste ronde
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Via een bericht op Twitter begreep ik dat Toni Elias er per direct mee gaat stoppen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Jammer, want ik vond het geweldig om Elias weer te zien rijden, maar zag ook wel dat hij er mijlenver vanaf zat. En vroeg me af hoe lang hij dit leuk zou vinden.

Afgelopen weekend was er schijnbaar ook AMA (even gemist met alle sport) en ik zie dat hij 2x een top 6 wist te pakken, wat een stap vooruit is tov de vorige races. Dus in dat opzicht wel verrassend.

Wat me nog het meest verrast is de reactie van z'n teambaas. Die wist dus nergens van (schijnbaar). Dat gebeurd wel eens vaker. Ik vind dat maar vreemd.

Als je vertrekt, ander werk hebt gevonden, andere doelen.....dan is je leidinggevende toch de eerste die dat te horen krijgt? Door hem heb je je baan en inkomen. Denk ik dan. Mischien ben ik te nobel ofzo, maar als je geen slaande ruzie met je baas hebt, lijkt me dat niet meer dan normaal/ fatsoenlijk.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Snelle navigatie: