USA / Moto America favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topic: USA / Moto America (77303 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Via @MotoAmerica op X/Twitter:

Josh Herrin achter zijn Warhorse Ducati met Eraldo Ferracci voor dit weekend. In de Fast By Fast By Ferracci
kleuren gespoten als herinnering aan het feit dat Troy Corser bijna 30 jr geleden de AMA titel veroverde en later succesvol werd in het WK.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 12-09-24 om 20:24:09
..
Sean Dylan Kelly (die we nog kennen uit de Moto 2...) ...

En hij wist die BMW in speciale kleuren waar ik in die post over vertelde op zondag in race 2 als eerste over de finish te brengen en zo zijn eerste zege in dit kampioenschap te behalen.
Race 1 en 3 waren voor Beaubier waar Kelly ook met 2x P3 naast Herrin op het podium stond

Met nog een ronde (New Jersey) te gaan over twee weken leidt Herrin (300) voor Beaubier (254), Fong (213), Kelly (208 ), Petersen (195), Gagne (192).

Oud kampioen Gagne had besloten om de rest vh seizoen niet meer te rijden aangezien hij kwakkelen blijft met arm en handblessures. Xavi Forés verving hem en doet dat ook de laatste ronde
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Op zaterdag behaalde Josh Herrin (Ducati) met een zege op New Jersey zijn tweede titel binnen in de USA, hij was niet meer te achterhalen voor de concurrentie.

Op zondag behaalde teamgenoot Loris Baz zijn eerste zege ooit in de k'schap en werd de 7e winnaar (nieuw record) dit seizoen.

Eindstand:
Herrin - Ducati 300
Beaubier - BMW 254
Fong - Yamaha 213
SD Kelly - BMW 208
Petersen - Yam 195
Gagne - Yamaha 192
Baz - Ducati 192
Beach - BMW 151
Paasch - Suzuki 115
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Blijkbaar was de stand in voorgaande post de stand vooraf, dit moet het zijn:
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
King Kenny Roberts Sr keert terug in de racerij. De oud 3-voudig 500cc wereldkampioen wordt weer actief als teameigenaar in de nieuwe 2025 Parts Unlimited Talent Cup die als doel heeft jonge Noord Amerikaanse talenten klaar te stomen tot GP coureur.

De 19 jarige Kody Kopp moet de rijder worden die zijn wegracedebuut nog moet maken. Hij is 3 maal kampioen Flat Track geweest lees ik, de machine moet een Krämer APX-350 MA een 350cc eencylinder worden.
Citaat:
The Krämer APX-350 MA is built around a true racing chassis that is fully adjustable and features premium components. Its 350cc single-cylinder engine comes from the KTM EXC-F and makes over 55hp. Fueled up and ready to race, the Krämer APX-350 MA weighs under 242 lbs.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
raar om te zeggen maar 19. Ben je dan al niet wat oud?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik dacht hetzelfde Fuzzy, maar even opgezocht en zag dat die jongen van dec 2004 was...
Maar als ik alles zo lees.... hij moet zijn eerste wegrace nog rijden hè
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En nu lees ik dat ook Bradley Smith in die 'rijdende bankstellen' klasse gaat rijden...
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Dit weekend, zaterdag geloof ik, dus de Daytona 200!
Is vast wel ergens via een stream (YouTube of zo) te zien..
     Reageer met citaat 
De samenvatting van de Daytona 200 van gisteren.

https://youtu.be/iMbNSIGWw8w?si=uvQBeSzhMIvOS86Y
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 01-03-25 om 11:58:33
En nu lees ik dat ook Bradley Smith in die 'rijdende bankstellen' klasse gaat rijden...

ik snap niet waarom iedereen hier zo tegen ageert. Ik vind het echt een hilarische klasse!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Dat is het inderdaad, hilarisch. Voor de rest stelt het niet veel voor.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
tja hilarisch... ik krijg er beetje kermis gevoel bij en vind het persoonlijk geen serieus racen.
Maar ja ieder zijn meug en dat juist Amerikanen dat weer leuk vinden verbaast mij ook niet echt.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 08-11-24 om 14:09:47
King Kenny Roberts Sr keert terug in de racerij. ..

De machines zijn afgeleverd, ben benieuwd wat het gaat worden (motoamerica.com)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Via motoamerica.com een crash in race 1 en P7 in race 2 voor Team Roberts rijder Kody Kopp in de Talent Cup op COTA in het bijprogramma vd GP.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Snelle navigatie: