Silly Season 2019 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 16

Topic: Silly Season 2019 (57045 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Nu Quartararo de gelukkige is bij dat SIC team in de MotoGP gaat Bautista naar de SBK waarschijnlijk. Ik denk dat hij een goeie kans maakt bij TK.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Zoals al verwacht: Persbericht dat Kawasaki en Sykes uit elkaar gaan aan het einde van dit seizoen.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 18-07-18 om 00:45:07
Zoals al verwacht: Persbericht dat Kawasaki en Sykes uit elkaar gaan aan het einde van dit seizoen.


Haslam in zijn plaats, beide Yamaha rijders blijven dan zitten?
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Ten kate?
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Er was toch sprake van dat Sykes misschien op een 3e Yamaha terecht zou komen?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 18-07-18 om 10:33:08
Er was toch sprake van dat Sykes misschien op een 3e Yamaha terecht zou komen?

Volgens mij flirtte Sykes wat naar Yamaha. Ik weet wel dat er sprake is van dat het GRT Supersport team de overstap wou maken, wellicht kan hij daar terecht.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Goede keuze om verder te groeien
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 20-07-18 om 10:35:00

Ik ben daar blij mee
Midstar racing
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik ben er ook blij mee. Stiekem vind ik het wel verrassend dat hij maar voor 1 jaar heeft bijgetekend. Misschien toch een beetje de kat uit de boom kijken?
     Reageer met citaat 
Mooi nieuws! Verder borduren waar ze nu mee bezig zijn en dat is steeds sterker worden en winnen
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Ik be daar ook wel blij mee. team is goed onderweg op dit moment en heeft nog steeds Pata als goede geldschieter. Het is wel te hopen dat die nieuwe V4 van Ducati niet direct belachelijk snel is uit het krat...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Leon Haslam naar Kawasaki lees ik net op Social Media op de plek van Sykes met Marcel Duinker als crew chief aan zijn zijde.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Tja.....ik denk dat er veel interessantere keuzes waren. Dit maakt een ingedut WSBK er absoluut niet beter op. Haslam is een goede coureur, maar ook niet meer dan dat. Die gaat het Rea niet moeilijk maken.

Zou mooi zijn geweest als Bautista dat zitje had gekregen.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 25-07-18 om 14:41:41
Tja.....ik denk dat er veel interessantere keuzes waren. Dit maakt een ingedut WSBK er absoluut niet beter op. Haslam is een goede coureur, maar ook niet meer dan dat. Die gaat het Rea niet moeilijk maken.

Zou mooi zijn geweest als Bautista dat zitje had gekregen.
Wellicht was dat ook de wens van Rea. Een iets mindere god op stoeltje 2...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 16


Snelle navigatie: