Forumupdates favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Forumupdates (17524 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Nee dat denk ik niet. Op andere sites, waar ik blijkbaar voor het eerst kom, krijg ik wel de vraag of ik (en zo ja welke) cookies wil accepteren.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Uitbreiding website »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ik ben eigenlijk altijd hier actief via Google Chrome... heel soms via Microsoft Edge, dus ook even proberen, en toen kreeg ik dit:

Neem aam dat je dit bedoelt.. toch vreemd dat ik het niet in Chrome krijg

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Uitbreiding website »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik krijg 'm wel in Chrome.

Ik denk echt dat ie bij jou een of andere instelling oppikt waardoor het niet nodig is om je op dit moment die vraag voor te schotelen.

Geen probleem in ieder geval. Misschien dat je 'm later nog eens krijgt.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Uitbreiding website »

     Reageer met citaat 
Ook hier via mobiel ( Android )

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Uitbreiding website »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Test test test test


Dat werkt dus. Ik heb de knopjes van het reactievenster gerepareerd, dat werkte al een tijd niet helemaal lekker.

Achter de schermen ook een aantal scripts geüpdatet. Mochten jullie iets opmerken wat niet goed meer werkt, laat het me even weten!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
De systeem-emoji's werken nog niet, zie ik. Dat ga ik later een keer aanpassen. Ik moet dan de karakterset van de database updaten en dat durf ik even niet aan nu.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
wat zijn systeem emoji's dan? Zijn dat andere als de opties die hier boven krijgt als je een bericht typt?

Deze doen het namelijk prima.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dat zijn de emoji's die in je telefoon e.d. zitten (smilies, vlaggen, dieren, noem het allemaal maar op).
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
aah ok! Ben benieuwd!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dienstmededeling m.b.t. de avatars:

Er waren veel avatars die niet werkten (meestal omdat het linkje verouderd was of de afbeelding niet meer beschikbaar). Ik heb het systeem vernieuwd en de oude avatars waar mogelijk overgezet.

Is jouw avatar niet meer zichtbaar? Plaats 'm dan even opnieuw via je profiel.
     Reageer met citaat 
Ik krijg ineens nog maar 2 berichten per pagina. Met Firefox en Chrome. Wat is er aan de hand?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
gertram schreef 31-03-24 om 13:53:49
Ik krijg ineens nog maar 2 berichten per pagina. Met Firefox en Chrome. Wat is er aan de hand?

Ja sorry, ik zat even met de paginering te kloten. Inmiddels werkt het weer zoals het hoort.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 27-03-24 om 17:53:55
Dienstmededeling m.b.t. de avatars:

Er waren veel avatars die niet werkten (meestal omdat het linkje verouderd was of de afbeelding niet meer beschikbaar). Ik heb het systeem vernieuwd en de oude avatars waar mogelijk overgezet.

Is jouw avatar niet meer zichtbaar? Plaats 'm dan even opnieuw via je profiel.


Even testen!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 31-03-24 om 23:01:06
(...)

Even testen!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: