Thai GP Buriram favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Racetopic
15

Buriram

7 oktober 2018
Thailand Chang International Circuit, Buriram

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Marc Márquez
2Valentino Rossi
3Andrea Dovizioso
4Maverick Viñales
5Cal Crutchlow
Volledige uitslag »

RACE

1Marc Márquez
2Andrea Dovizioso
3Maverick Viñales
4Valentino Rossi
5Johann Zarco
Volledige uitslag »

TRIVIA

Marc Marquéz werd in 2018 bij de eerste Thaise Grand Prix ooit de eerste rijder die Poleposition veroverde nadat hij zich via Q1 in Q2 moest plaatsen. Het was de 50e MotoGP pole voor de Respol Honda coureur.
Dennis Foggia (07-01-2001) werd hier in 2018, met een 3e plaats in de Moto 3 race, de eerste coureur die was geboren in de 21e eeuw die een podium behaalde.
Topic: Thai GP Buriram (6274 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Lorenzo en Pol E waren beiden fit verklaard om vandaag te rijden las ik gisteren. In FP2 ging JL met stevige highsider bijna naar de maan als ik Social Media verhalen mag geloven. Weer naar 't ziekenhuis.. flinke kneuzingen aan linkerpols en rechterenkel, maar geen breuken
Eindelijk weer eens Yamaha's snel (FP1)
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 05-10-18 om 12:56:45
In FP2 ging JL met stevige highsider bijna naar de maan als ik Social Media verhalen mag geloven.


https://twitter.com/.../1048114880778305537
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-10-18 om 13:05:45


ik heb het idee dat hij de vorige keer meer richting de maan ging. niet dat dit een malse was overigens... Wel typisch trouwens. 2 keer achter elkaar een klassieke high sider. Dat zie je niet vaak meer met de hedendaagse technieken.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-10-18 om 13:05:45

Damn zeg. Die motor kan zo de vuilnisbak in.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 05-10-18 om 17:53:13
(...)

Damn zeg. Die motor kan zo de vuilnisbak in.


Motor? Wat onderdelen bij elkaar zoeken en dumpen dus!
     Reageer met citaat 
Lijkt wel een crash uit de tweetakt tijd joh..Biaggu ging er ook een keer zo hard vanaf gelukkig verder geen ellende voor ,m
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
JL crasht nu 2 x door een electronica defect...zal zijn vertrouwen een dreun geven vrees ik,,,.....
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
JL gaat niet meer rijden dit weekend.

Lorenzo to sit out PTT Thailand Grand Prix

     Reageer met citaat 
Ik vind het heel vreemd dat de Yamaha,s nu eindelijk wel willen lopen,is er een update geweest of zoiets.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ze zijn zelf ook verbaasd. Ze hebben wat kleine dingen veranderd en om de een of andere reden krijgen ze de banden nu wel aan de praat. Geen idee of dat dan overal zo is of alleen hier. Rossi denkt zelf het laatste.
     Reageer met citaat 
Heb begrepen dat ze aan het experimenteren zijn geweest met het gewicht en dan met name de balans.
Of dit op meerdere circuits een succes zal worden.....tijd zal het leren.

Was ook nog een opmerking dat Rossi de complete setting van Vinales zou hebben overgenomen..........dat vond ik wel opmerkelijk, als dat waar is.
     Reageer met citaat 
MM had een geniale tactiek Dovi de op 1 na beste Mooi voor Vinales Alle merken voorin is toch het mooiste!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Prachtige race zeg!! Jammer dat Viñales net geen actie meer in kon zetten laatste rondes. En hoe Rossi in de laatste ronde het gat nog even dicht reed en bijna Viñales nog van de sokken in de laatste bocht
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
mooie wedstrijd gezien. Die laatste bocht was wel mooi! Jammer dat Suzuki nog net niet helemaal mee kon in de wedstrijd.

Typisch dat Yamaha het hier in eens zo erg goed deed. Vind het wel bijzonder. Ben benieuwd of ze het lek boven hebben. Rossi zegt van niet. Maar die uitspraken neem ik altijd maar met een korreltje zout.

Hij was ook al niet al te lovend over de Yamaha die er nu staat en die er moet gaan komen. Maar rijd er nu wel mee in de top 5.

Dus afwachten wat ze volgende wedstrijd doen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 08-10-18 om 06:06:24
.. Yamaha het hier in eens zo erg goed deed. .. het lek boven ... Rossi zegt van niet. Maar die uitspraken neem ik altijd maar met een korreltje zout. ...

Toevallig ken ik je beetje en weet dat die naam bij jou als een rode lap voor een stier werkt

Yamaha's op 3, 4 & 5 en ook Siyahrin keer weer goed resultaat. Je zou het haast zeggen. Motegi is ook een baantje wat me niet erg Yamaha gezind lijkt, laten we dat eerst eens afwachten. Denk dat Phillip Island nog wel eens een goed Yamaha resultaat kan laten zien ..

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: