Droomteam Competitie 2019 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

*Topic is gesloten*
Topic: Droomteam Competitie 2019 (62754 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
Johannes schreef 05-03-19 om 12:47:08
Het is sowieso gewoon al absurd dat we hem kunnen kiezen.

En hij is ook nog eens hartstikke duur!
Jarno schreef 05-03-19 om 13:29:31
(...)

En hij is ook nog eens hartstikke duur!


Uiteindelijk wint de koopman het altijd van de dominee
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Het is jammer dat het net niet meer kon, Budgetair gezien. Anders had ik hem absoluut in mijn team opgenomen
Chrissifumi schreef 05-03-19 om 18:23:07
Het is jammer dat het net niet meer kon, Budgetair gezien. Anders had ik hem absoluut in mijn team opgenomen


Ik heb hem als eerste gekozen en de rest van het team er omheen gebouwd
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Toch wel grappig om te zien. Hoewel wij er niks mee winnen of verliezen behalve de eer van het spel, weigert een aantal leden Fenati uit principe kwestie. Terwijl in de echte racerij dat dus gewoon aan de kant gegooit word en hij weer een kans krijgt.

Alles voor de winst in het echte spel dus.
Dus stel dat hij wereldkampioen zou worden, dan maakt het je als team eigenaar schijnbaar niet uit dat dit dan waarschijnlijk de meest besmeurde titel uit de geschiedenis van de racerij zou worden...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Johannes schreef 05-03-19 om 18:41:03
(...)


Ik heb hem als eerste gekozen en de rest van het team er omheen gebouwd


Smeerlap! Huichelaar! Hypcoriet! Ruggegraatloze opportunist!

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear schreef 05-03-19 om 22:38:17
(...)


Smeerlap! Huichelaar! Hypcoriet! Ruggegraatloze opportunist!



Principes zijn voor verliezers
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear schreef 05-03-19 om 22:36:42
...........
Dus stel dat hij wereldkampioen zou worden, dan maakt het je als team eigenaar schijnbaar niet uit dat dit dan waarschijnlijk de meest besmeurde titel uit de geschiedenis van de racerij zou worden...


Nou nou, er zijn veel titels met een smerig verhaal hoor in de racerij.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear schreef 05-03-19 om 22:36:42
Toch wel grappig om te zien. Hoewel wij er niks mee winnen of verliezen behalve de eer van het spel, weigert een aantal leden Fenati uit principe kwestie. Terwijl in de echte racerij dat dus gewoon aan de kant gegooit word en hij weer een kans krijgt.

Alles voor de winst in het echte spel dus.
Dus stel dat hij wereldkampioen zou worden, dan maakt het je als team eigenaar schijnbaar niet uit dat dit dan waarschijnlijk de meest besmeurde titel uit de geschiedenis van de racerij zou worden...


Hahaha het zit je diep he. Zal me er toch wat minder druk om maken. Hij kan aardig rijden en daar gaat het om toch. Het brengt iig leven in de brouwerij

Hup Fenati hup!

« Gewijzigd: 06-03-2019 om 08:32:28 door Chrissifumi »

fuzzybear
600 CC Super Single!!

Chrissifumi schreef 06-03-19 om 08:25:23
(...)


Hahaha het zit je diep he. Zal me er toch wat minder druk om maken. Hij kan aardig rijden en daar gaat het om toch. Het brengt iig leven in de brouwerij

Hup Fenati hup!


Nou niet heel diep ik vind het gewoon heel apart.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear schreef 05-03-19 om 22:36:42
Toch wel grappig om te zien. Hoewel wij er niks mee winnen of verliezen behalve de eer van het spel, weigert een aantal leden Fenati uit principe kwestie. Terwijl in de echte racerij dat dus gewoon aan de kant gegooit word en hij weer een kans krijgt.

Alles voor de winst in het echte spel dus.
Dus stel dat hij wereldkampioen zou worden, dan maakt het je als team eigenaar schijnbaar niet uit dat dit dan waarschijnlijk de meest besmeurde titel uit de geschiedenis van de racerij zou worden...


Man man man, doe toch niet zo hysterisch.

Dit hele Fenati verhaal is weer mooi voor een heleboel mensen zodat zij weer even vol op het orgel kunnen gaan om te laten zien dat zij deugen, dat zij "goed volk" zijn.

De actie van vorig jaar van Fenati was te idioot voor woorden maar hij is ervoor gestraft en in zijn geval tien keer dubbel en dwars. Hij moest zelfs op het matje komen bij de president van de FIM. Klaar nu, nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Meest besmeurde titel uit de geschiedenis van de racerij... Er zijn echt wel grotere rotzakken geweest dan Fenati hoor, alleen stonden er toen veel minder camera's langs de kant en waren er toen nog geen social media waar alle "deskundigen" even kunnen laten zien dat zij deugen.
Jarno
 Administrator

avatar
Morgenochtend nog en dan gaat de inschrijving op slot. Zijn we allemaal tevreden met ons team?
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Optimate schreef 06-03-19 om 08:52:55
(...)


Man man man, doe toch niet zo hysterisch.

Dit hele Fenati verhaal is weer mooi voor een heleboel mensen zodat zij weer even vol op het orgel kunnen gaan om te laten zien dat zij deugen, dat zij "goed volk" zijn.

De actie van vorig jaar van Fenati was te idioot voor woorden maar hij is ervoor gestraft en in zijn geval tien keer dubbel en dwars. Hij moest zelfs op het matje komen bij de president van de FIM. Klaar nu, nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Meest besmeurde titel uit de geschiedenis van de racerij... Er zijn echt wel grotere rotzakken geweest dan Fenati hoor, alleen stonden er toen veel minder camera's langs de kant en waren er toen nog geen social media waar alle "deskundigen" even kunnen laten zien dat zij deugen.


Ik ken daar de voorbeelden niet van. Allicht dat het dan daar door komt. ik vind het gewoon een bijzonder raar verhaal thats it.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
De inschrijving is gesloten! 28 teams hebben zich ingeschreven.
Ik benieuwd, wie de beste combinatie heeft gekozen. Succes allen!
Trax
ZAC #111 en #717

En zelfs 3 extra forumleden, alleen maar voor de DC....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: