Ronde 2: Thailand favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Racetopic
2

Buriram

17 maart 2019
Thailand Chang International Circuit, Buriram

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Álvaro Bautista
2Jonathan Rea
3Alex Lowes
4Sandro Cortese
5Leon Haslam
Volledige uitslag »

RACE 1

1Álvaro Bautista
2Jonathan Rea
3Alex Lowes
4Michael van der Mark
5Leon Haslam
Volledige uitslag »

RACE 2

1Álvaro Bautista
2Jonathan Rea
3Alex Lowes
4Michael van der Mark
5Leon Haslam
Volledige uitslag »

TRIVIA

Jonathan Rea (Kawasaki) behaalde hier in 2015 de Grand Slam: Poleposition, zeges in beide races en de snelste raceronde van de dag.
Jonathan Rea behaalde hier in 2015, bij het eerste WSB evenement ooit in Thailand, zijn eerste dubbelzege voor Kawasaki en verstevigde zijn leidende positie in de tussenstand.
Met een derde plaats in race 1 van 2016 behaalde Michael van der Mark (Ten Kate Honda) voor het eerst in zijn carrière drie achtereenvolgende podiumplaatsen in deze klasse.
Topic: Ronde 2: Thailand (9609 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 24-03-19 om 17:02:08
(...)


Idd gecrashed en aangereden door Camier. Heeft 6 gebroken ruggenwervels en twee gebroken ribben.

https://twitter.com/.../1109768067356065792

Geen verlamming, gelukkig.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 24-03-19 om 17:02:08
(...)


Idd gecrashed en aangereden door Camier. Heeft 6 gebroken ruggenwervels en twee gebroken ribben.

https://twitter.com/.../1109768067356065792


roept bij mij direct de vraag op: airbag pak of geen airbag pak?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 24-03-19 om 17:37:36
(...)


roept bij mij direct de vraag op: airbag pak of geen airbag pak?


In de MotoGP is het verplicht, in de SBK weet ik dat niet. Hoe dan ook, een airbag maakt je nog niet onkwetsbaar.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 24-03-19 om 18:00:44
(...)


In de MotoGP is het verplicht, in de SBK weet ik dat niet. Hoe dan ook, een airbag maakt je nog niet onkwetsbaar.


Zeker niet wanneer er iemand tegen je aanrijdt, denk dat de airbag dan geen nut heeft. Neemt niet weg dat het wel interessant is om te weten of deze rijder wel of geen airbag had.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 24-03-19 om 18:33:11
(...)


Zeker niet wanneer er iemand tegen je aanrijdt, denk dat de airbag dan geen nut heeft. Neemt niet weg dat het wel interessant is om te weten of deze rijder wel of geen airbag had.


nou ja dat weet ik dus niet of het geen nut heeft. In tegenstelling tot een auto airbag blijft deze opgeblazen. Dus je zou zeggen dat hij toch een behoorlijk deel van die klap op zou moeten vangen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: