SBK 2020 Assen favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: SBK 2020 Assen (13722 keer gelezen)
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Mooi weer in Assen komend weekend.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 17-04-20 om 19:59:53
Mooi weer in Assen komend weekend.


Ik had liever willen zeggen:

Mooi, weer in Assen komend weekend!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 17-04-20 om 21:20:25
(...)


Ik had liever willen zeggen:

Mooi, weer in Assen komend weekend!


ja hier ook...

Maar we kunnen het dus helemaal vergeten.. geen evenementen tot 1 september.. dus geen WSBK en geen TT.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 21-04-20 om 19:22:33
(...)


ja hier ook...

Maar we kunnen het dus helemaal vergeten.. geen evenementen tot 1 september.. dus geen WSBK en geen TT.


Jammer, maar het is niet anders. Andere zaken zijn belangrijker nu. Hopelijk blijven we er na dit jaar van verschoond.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RacingRick schreef 21-04-20 om 19:32:32
(...)


Jammer, maar het is niet anders. Andere zaken zijn belangrijker nu. Hopelijk blijven we er na dit jaar van verschoond.


inderdaad we moeten het zien in het licht van het grotere goed maar ik baal wel enorm. het zijn voor mij de meest belangrijke weekenden van het jaar..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Stel jezelf de vraag, bij het wel doorgaan in augustus, of je het risico had genomen met het gevaar voor besmetting? Het is gewoon even niet anders, verstandige beslissing vh kabinet.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-04-20 om 20:47:30
Stel jezelf de vraag, bij het wel doorgaan in augustus, of je het risico had genomen met het gevaar voor besmetting? Het is gewoon even niet anders, verstandige beslissing vh kabinet.


Is het ook. Absoluut! Ik vind ook niet dat de maatregel verkeerd is, niet meer dan logisch. En die laatste ja goede vraag. ik ga er vanuit dat als men het dan had laten doorgaan dat de besmettings gevaren zo goed als geweken zouden zijn anders laat je zo'n evenement niet doorgaan.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: