Silly Season 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Topic: Silly Season 2021 (11848 keer gelezen)
Capirex_65

#Be a Racer

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Geen idee of het hier hoort maar,

https://www.gpone.com/...ason.html?refresh_ce

Persconferentie van Andrea I 29. Deze week is de WADA uitspraak. Wat je ervan vindt, ik hoop hem zo snel mogelijk terug te zien. Aleen met de testen, procedures en wachtmomenten en niet te vergeten de asocial media drek is iemand in deze situatie al genoeg gestraft. Met al zijn rare fratsen blijft hij in eerste instantie coureur.
Aprilia RSV 1000 2003
Capirex_65

#Be a Racer

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
https://www.gpone.com/...th-alex-marquez.html

Volgens Livio Suppo.

Het begint al, wat te verwachten was. Die blijft gewoon bij Repsol. Pol naar LCR hoogstwaarschijnlijk. Die krijgt nog spijt dat ie het ene oranje voor het andere oranje wilde ruilen. Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Aprilia RSV 1000 2003
Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 23-10-20 om 08:20:55
https://www.gpone.com/en/2020/10/22/motogp/suppo-repsol-might-ask-hrc-to-continue-with-alex-marquez.html

Volgens Livio Suppo.

Het begint al, wat te verwachten was. Die blijft gewoon bij Repsol. Pol naar LCR hoogstwaarschijnlijk. Die krijgt nog spijt dat ie het ene oranje voor het andere oranje wilde ruilen. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Interessant. Ik las in dit artikel (en ook ergens anders al) dat Marquez en Binder evenveel punten zouden hebben. Echter in ons wegraceforum standen staat Marquez 1 punt voor. Heb het even uitgezocht maar bij de eerste race in Oostenrijk werd Smith 13e (3 punten) en Marquez 14e (2 punten). Dit staat verkeerd in het overzicht op dit forum, misschien dat Jarno dit even kan corrigeren
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 23-10-20 om 08:51:55
(...)

Interessant. Ik las in dit artikel (en ook ergens anders al) dat Marquez en Binder evenveel punten zouden hebben. Echter in ons wegraceforum standen staat Marquez 1 punt voor. Heb het even uitgezocht maar bij de eerste race in Oostenrijk werd Smith 13e (3 punten) en Marquez 14e (2 punten). Dit staat verkeerd in het overzicht op dit forum, misschien dat Jarno dit even kan corrigeren

Nou vooruit.

(de +1P straf van Bradley Smith is blijkbaar teruggedraaid. Had ik nog niet gezien)
Optimate

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Aan het puntenaantal van GP-winnaars Binder en Petrucci kun je ook zien wat een knotsgek seizoen dit is. Zij hebben 67 en 65 punten en als je daar de 25 punten van hun GP winst van aftrekt hebben ze in de overige GP's per GP allebei ongeveer 4,5 punt weten te scoren. Dat is dus een 11e plaats. Dat vind ik opmerkelijk voor GP-winnaars en laat zien dat het een seizoen is die we niet vaak zien.
Het blijft moeilijk.

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Snelle navigatie: