Silly Season + (winter) testen seizoen 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

Topic: Silly Season + (winter) testen seizoen 2021 (91880 keer gelezen)
RacingRick

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 28-05-2004
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 14-03-21 om 23:27:08
(...)


Dit heeft Wilco Zeelenberg een keer uitgelegd tijdens een Racesport live uitzending geloof ik.
Het was de keuze van Morbidelli zelf om niet naar een 2020 fiets over te stappen vanwege de geringe aantal testdagen die er voor dit seizoen waren.


Dank voor je reactie. Dat had ik niet meegekregen. Morbidelli zegt er zelf wel iets anders over. Dan lijkt het toch een keuze die niet door hem zelf is gemaakt. Onderstaand stukje door Google vertaald, afkomstig van Speedweek.

Niet in de laatste plaats vanwege zijn drie overwinningen van het seizoen vorig jaar, wordt "Franky" herhaaldelijk geconfronteerd met de vraag of het misschien niet eens een voordeel is om met een oudere en daardoor beproefde motorfiets te rijden. Op deze manier kan hij zich tijdens de tests concentreren op het coördinatiewerk. En misschien zelfs minder druk dan de fabrieksrijders?

De Moto2-wereldkampioen 2017 heeft hier een duidelijke mening over: “Zoals ik altijd zeg: een fabrieksmotor hebben is beslist beter dan geen. Anders zouden de fabrieksrijders niet op de fabrieksfietsen rijden ”, glimlachte de VR46-modelstudent. “Nee, het heeft geen zin om de fabrieksmotor niet te hebben. Ja, het is waar dat ik me meer op begrip kan concentreren. Ik kan de microscoop echt gebruiken bij elke verandering die ik aanbreng. Een coureur in het fabrieksteam, die grotere dingen moet testen, zoals een chassis en verschillende uitgebreidere upgrades, kan dat, misschien niet zozeer als het gaat om de set-up. "

“ Dat is een verschil dat een voordeel kan zijn - en het wordt een nadeel op het moment dat degenen die grotere dingen testen, iets vinden dat ze een of twee tienden oplevert", vatte Morbidelli samen. «Naar mijn mening is het beter om de fabrieksmotor te hebben. Maar ik probeer het meeste uit wat ik heb te halen en mijn wapens te gebruiken. "
Trax
ZAC #111 en #717

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111 en #717
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Nieuwe testrijder voor Aprillia
https://the-race.com/...ree-day-motogp-test/

Daar gaat Dall'igna niet blij van worden..
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Trax schreef 17-03-21 om 13:21:19
Nieuwe testrijder voor Aprillia....

Frank Weeink op Twitter: Andrea Dovizioso tijdens het laatste GP-weekend van 2020 in Portugal: “Ik was blij met de interesse, maar ik geloof niet dat ik dat in deze fase van mijn carrière moest doen.”
Elvera
Dus.

Profiel Privébericht 
Geslacht: vrouw
Locatie: voor de PC
Lid sinds: 29-01-2003
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 17-03-21 om 15:16:34
(...)

Frank Weeink op Twitter: Andrea Dovizioso tijdens het laatste GP-weekend van 2020 in Portugal: “Ik was blij met de interesse, maar ik geloof niet dat ik dat in deze fase van mijn carrière moest doen.”

Hij zal toch iets moeten om feeling te houden met het GP gebeuren.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
De_Wim

maar dan anders

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Bennekom
Lid sinds: 07-07-2002
     Reageer met citaat 
Toen za hij nog wel stiekem bedacht/gehoopt/onderhandeld hebben dit jaar als teamgenoot van Pol te kunnen optreden.

De uitlatingen van Honda na het seizoen dat Bradl de testcoureur en invaller is en het feit dat Marquez alweer op de motor zit en (zoals het nu lijkt) binnenkort alweer zal deelnemen, maakt dat die optie wel verkeken lijkt.

Zie Dovi niet na een jaar niksdoen terugkomen bij een topteam (ook niet met een paar tests/invalbeurten voor Aprilia).
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: -
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 17-03-21 om 18:56:46


Zie Dovi niet na een jaar niksdoen terugkomen bij een topteam (ook niet met een paar tests/invalbeurten voor Aprilia).


Nee, ik ook niet. Zeker niet met zijn salariseisen.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 28-11-20 om 18:54:46
Het lijkt er steeds meer op dat bijna niemand dat tweede Aprilia zitje wil. In het artikel van Simon Patterson/the-race.com wordt verteld dat Joe Roberts op laatste moment er van afzag na advies in het motogp paddock te hebben ingewonnen, oa via Dovizioso die het zelf ook afwees, net als Crutchlow & Bezecchi.

Zat wat Moto 2 voorbeschouwingen te lezen en zat te bedenken dat Joe Roberts nu misschien best wel spijt heeft van zijn besluit om de Aprillia aanbieding af te wijzen na het goede voorseizoen..
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 24-03-21 om 23:58:51
(...)

Zat wat Moto 2 voorbeschouwingen te lezen en zat te bedenken dat Joe Roberts nu misschien best wel spijt heeft van zijn besluit om de Aprillia aanbieding af te wijzen na het goede voorseizoen..


Maar geef hem eens ongelijk.. De resultaten waren nou niet om over naar huis te schrijven. Enlaten we eerlijk zijn het is en blijft "maar" het voorseizoen he.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
gertram

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 14-03-2018
     Reageer met citaat 
Vorig jaar was Aprilia in de wintertesten ook snel. De blokken gingen echter te vaak kapot waardoor ze in vermogen werden terug geschroefd. Maar het kan zijn dat ze oplossingen hebben gevonden, ze mogen veel meer nieuwe delen gebruiken dan de andere fabrikanten.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Zit net de Eurosport pod/vodcast met Weeink, Bom & Emmet te luisteren en te kijken en hoor
Emmet zeggen dat Crutchlow met paar wild-cards gaat rijden:
Had er al op gehoopt, maar dit gaan we nog vaker zien
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: -
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
Ik bij de eerste beelden straks:

https://www.youtube.com/watch?v=W73ok6I3ouo
Elvera
Dus.

Profiel Privébericht 
Geslacht: vrouw
Locatie: voor de PC
Lid sinds: 29-01-2003
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 26-03-21 om 08:40:44
Ik bij de eerste beelden straks:

https://www.youtube.com/watch?v=W73ok6I3ouo

Hahaha, wij allemaal denk ik

Blijft een prachtig filmpje
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 26-03-21 om 09:08:05
(...)

Hahaha, wij allemaal denk ik

Blijft een prachtig filmpje


Wilde ik net zeggen. Ik heb hem al vaker voorbij zien komen maar blijft heerlijk om te zien.

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 31-03-21 om 17:42:37

about:blank#blocked

Pagina's: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


Snelle navigatie: