Droomteam Competitie 2020 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Droomteam Competitie 2020 (31776 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 03-03-20 om 10:59:00
(...)


Slechtere zijn eigenlijk ook niet mogelijk natuurlijk.


Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Vandaag de laatste kans om je team nog te wijzigen, zijn we allemaal tevreden over onze keuze?
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 06-03-20 om 09:19:46
Vandaag de laatste kans om je team nog te wijzigen, zijn we allemaal tevreden over onze keuze?


Dat laat ik je over een maand of 8 weten
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ik heb in 2 minuten 'voorlopig' team ingevuld zodat er in elk geval wat stond mocht ik later in de week niet meer aan toekomen. Daarna nog paar x schuiven, maar uiteindelijk toch de 'eerste ingeving' maar laten staan
Chrissifumi schreef 06-03-20 om 09:26:08
(...)
Dat laat ik je over een maand of 8 weten

Zelfs dat weet je niet zeker in deze tijd, kan net zo goed 9 of 10 zijn
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 06-03-20 om 09:44:22
Ik heb in 2 minuten 'voorlopig' team ingevuld zodat er in elk geval wat stond mocht ik later in de week niet meer aan toekomen. Daarna nog paar x schuiven, maar uiteindelijk toch de 'eerste ingeving' maar laten staan
(...)

Zelfs dat weet je niet zeker in deze tijd, kan net zo goed 9 of 10 zijn


Het loont nu bijna om meer geld uit te geven aan goede Moto2 of 3 rijders dan aan de MotoGP omdat die al 1 GP minder punten zullen scoren. Dure MM93 zal 100% zeker een nul-score achter zijn naam hebben komend weekend.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 06-03-20 om 11:18:24
(...)
Het loont nu bijna om meer geld uit te geven aan goede Moto2 of 3 rijders ...

Klopt, dat heeft de afgelopen weken al paar x door mijn hoofd gespookt bij de afweging over de samenstelling van mijn team..
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Voor de wedstrijd in Jerez preventief Salac en Gardner vervangen door Suzuki en Martin. Goede wissel.
14 punten gestegen in de ranking....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
En de grote hamvraag is nu: gooien we ons hele team om nu dure Marquez uit de Roulatie is. De komende GP mist die al en je kan je toch haast niet voorstellen dat die over 2 weken alweer van de partij is!
     Reageer met citaat 
Ik heb al mijn wissels er maar ingegooid. Wat een drama team had ik
     Reageer met citaat 
Snel wisselen is met minder races des te belangrijker. Bezzecchi gaat het maken dit jaar, vandaag weer erg snel ondanks een geblesseerde enkel, moest hem hebben ten koste van Bastianini. Maakte het ook mogelijk om de geblesseerde Rins in te ruilen voor Dovisioso.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Hopen dat Mir dit keer blijft zitten...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ik zou nog wel willen wisselen, maar ben te laat denk ik
@Jarno kun je daar nog iets over schrijven in Spelregels? Tot voor de kwalificaties? Tot voor FP 2, FP1? Ik weet het echt niet..
     Reageer met citaat 
Ook mijn team compleet overhoop gehaald, denk niet dat het veel uitmaakt, de achterstands al mega.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: