Harald schreef
30-04-20 om 09:23:43
(...)
Ik denk het ook, en toch...
Het is nog 5 maanden tot de BSB. We zijn nu net een week of 6 onderweg en je ziet nu al dat er steeds meer mogelijk is. In het betaald voetbal hebben ze het over een startdatum van 1 september dus waarom motorracen niet. Kortom we hebben nog even de tijd. En ik denk dat de BSB itt de MotoGP heel goed zonder publiek kan worden verreden in Assen.
Maar het zou ook gewoon kunnen dat de BSB organisatie er zelf een streep doorheen zet. Dat kan natuurlijk ook.
BSB heeft een heel ander verdienmodel denk ik dan de MotoGP. Als de TT wel was doorgegaan zonder publiek dan had Assen bv geen fee hoeven te betalen omdat de meeste inkomsten voor Dorna uit tv, internet en reclame komt.
BSB heeft geen live content, en is volgens mij voor het grootste gedeelte afhankelijk van entree gelden. Misschien een mooi moment om daar verandering in te brengen.
Maar los daarvan, er zijn gaan nu zoveel BSB races in Engeland niet door, dat ik denk dat ze eerder een van die races zullen inhalen dan naar Assen te komen, mocht er al gereden worden.