Silly Season 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Topic: Silly Season 2021 (60355 keer gelezen)
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
dat is ook wat ik me gedurende het lezen van de laatste paar posts af vroeg. Als er races komen hoe gaat Assen dat dan doen. Of beter gezegd hoe mogen ze het doen. En wat betekend dat voor de portemonnee van het TT circuit inderdaad.

2 jaar met geen of weinig inkomsten zal ook voor Assen een flinke dobber zijn. Eerlijk gezegd maakt me dat wel een beetje ongerust.

Het TT circuit zal uiteraard niet zomaar verdwijnen maar hoop toch niet dat er serieus door in de problemen komen.

Ik denk overigens dat de situatie voor Zandvoort nog ernstiger is ivm met de kosten van de aanpassingen van de baan en het organiseren van een F1 wedstrijd..

Ik denk dat die echt een probleem hebben als er bijvoorbeeld wel gereden mag worden maar zonder publiek..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
TT voorzitter Arjan Bos twee maanden terug aan het woord

TT gaat volgend jaar sowieso door
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 15-01-21 om 18:41:57


Ik denk overigens dat de situatie voor Zandvoort nog ernstiger is ivm met de kosten van de aanpassingen van de baan en het organiseren van een F1 wedstrijd..

Ik denk dat die echt een probleem hebben als er bijvoorbeeld wel gereden mag worden maar zonder publiek..


Zandvoort heeft zichzelf heel slim zich op de kalender laten zetten voor in het najaar.
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 15-01-21 om 18:41:57
dat is ook wat ik me gedurende het lezen van de laatste paar posts af vroeg. Als er races komen hoe gaat Assen dat dan doen. Of beter gezegd hoe mogen ze het doen. En wat betekend dat voor de portemonnee van het TT circuit inderdaad.

......


Op tijd de bakens verzetten.

Ik zou een medicijn fabrikant als circuit sponsor nemen.
Pfizer of zo.

Het vaccin komt er aan en dan kunt u weer langs de baan
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-01-21 om 12:29:17




(...)


Dan ga je er dus maar even van uit dat het (in Assen, want daar hebben we het nu over) zonder publiek waarschijnlijk wel doorgaat. Het is nog maar de vraag of de autoriteiten daar toestemming geven. Daarnaast vraag ik me af of dat uberhaupt tot de mogelijkheid behoort in Assen. Wel kosten maar geen inkomsten. Ik denk dat je je vergist in de financiƫle situatie van het circuit. Als de TT weer niet doorgaat dit jaar is er echt wel een probleem. Dan kan het beter niet doorgaan, dan hebben ze iig ook de kosten niet. Dus nee, ik hoop niet dat het doorgaat zonder publiek. Laat ze dan maar in Spanje rijden, daar kan alles zo lijkt het en gaat het van de grote hoop.


Oke ik snap wat je bedoelt. Ik ga er zeker niet zomaar vanuit dat de TT zonder publiek plaatsvind. Ik beredeneer vanuit mijn eigen standpunt en had het niet over Assen in het bijzonder. Ik zie ze liever racen op lege circuits dan dat ik helemaal geen races zie. Dat zeg ik als fan van de motorsport. Ik mag graag naar de races kijken. Dat dit dan 10x in Spanje plaatsvind is (gezien de huidige situatie) voor mij geen probleem.

Ik heb totaal geen kaas gegeten van hoe het werkt binnen de TT organisatie om de TT te organiseren. Natuurlijk begrijp ik wel dat je zonder publiek enorm veel inkomsten mist. En dat daardoor een TT niet mogelijk is. Dat is doodzonde, maar wel te begrijpen.

Voor de teams en coureurs is het wel belangrijk dat er geracet wordt. Dan maar op lege circuits. Met de tv coverage breng je je sponsors in beeld en houd je ze tevreden.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 16-01-21 om 13:06:50
(...)



Natuurlijk begrijp ik wel dat je zonder publiek enorm veel inkomsten mist. En dat daardoor een TT niet mogelijk is. Dat is doodzonde, maar wel te begrijpen.



Voor Assen is het wel mogelijk om dit jaar de TT zonder publiek te organiseren volgens de voorzitter.

Maar hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt natuurlijk. Corona gaat niet meer weg denk ik, dus linksom of rechtsom gaat alles schuiven en komen er nieuwe oplossingen. We weten niet hoe lang gevaccineerde mensen beschermd zijn en het lijkt er op dat gevaccineerde mensen gewoon nog anderen kunnen besmetten. Vaccinaties brengen eerst ook nog niet de oplossing waarmee alles weer klaar is. En er zullen steeds weer her en der in de wereld uitbraken komen en reisrestricties. Dat zal ook op onze WK superbike en de GP's invloed hebben. Ben heel benieuwd welke kant het op gaat.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 16-01-21 om 08:53:40
(...)


Zandvoort heeft zichzelf heel slim zich op de kalender laten zetten voor in het najaar.


Dank. Dat had ik niet meegekregen. heel verstandig.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Leon Camier doet na veel blessureleed een stap terug als coureur en wordt.. Teammanager bij HRC Honda
     Reageer met citaat 
Mooi overzichtje "wie rijdt waar". Er zijn nog een aantal vacante plekken, onder andere bij Ten kate.



Bron foto: https://www.worldsbk.com/...0signings%20so%20far
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Ja, bij de SWW zijn de lege plekken nog meer en onduidelijker, niet alleen wie, maar ook of ze uberhaubt ingevuld gaan worden.

In de kerstvakantie heb ik geprobeerd te achterhalen wie op de plek van de vraagtekens lijken te komen:

Takahashi werd genemd bij MIE
Baz is het laatste wat ik bij TKR heb gehoord
Bassani zijn naam is bij motocorsa genoemd
Brixx heb ik toen niemand aan kunnen linken
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 18-01-21 om 18:23:21
Ja, bij de SWW zijn de lege plekken nog meer en onduidelijker, niet alleen wie, maar ook of ze uberhaubt ingevuld gaan worden.

In de kerstvakantie heb ik geprobeerd te achterhalen wie op de plek van de vraagtekens lijken te komen:

Takahashi werd genemd bij MIE
Baz is het laatste wat ik bij TKR heb gehoord
Bassani zijn naam is bij motocorsa genoemd
Brixx heb ik toen niemand aan kunnen linken


Volgens mij is Sylvain Barrier de grootste kanshebber voor het zitje bij Brixx.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 18-01-21 om 14:14:02
Mooi overzichtje "wie rijdt waar". Er zijn nog een aantal vacante plekken, onder andere bij Ten kate.

.......


Volgens Evert Slager is de kans dat Ten Kate dit jaar in de Superbikes start, klein en neemt met de dag af.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 19-01-21 om 07:07:10
(...)


Volgens Evert Slager is de kans dat Ten Kate dit jaar in de Superbikes start, klein en neemt met de dag af.


Klopt en de verklaring was heel logisch.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 19-01-21 om 08:01:09
(...)


Klopt en de verklaring was heel logisch.


Misschien leuk om die verklaring dan ook even te noemen ipv zo'n cryptische omschrijving?
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 19-01-21 om 09:01:31
(...)


Misschien leuk om die verklaring dan ook even te noemen ipv zo'n cryptische omschrijving?


Het was een heel verhaal, maar kort gezegd, het is te duur. Als ten Kate het zakelijk bekijkt kan het niet uit. Als de liefhebber de overhand krijgt dan doen ze het misschien nog.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


Snelle navigatie: