Silly Season 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Silly Season 2021 (17013 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
zie het bericht van 5 jan, het is nu officieel bevestigd

het startveld zoals dat anno vandaag er uit ziet.
     Reageer met citaat 
Niccolo Antonelli, wat een afgang dat die toch elk jaar weer een zitje weet te vinden. En dan komend seizoen weer op een KTM, daar kan die al helemaal niet op uit de voeten. Tijd voor vers bloed, hij heeft zijn kansen ruimschoots gehad.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 12-01-21 om 17:53:18
Niccolo Antonelli, wat een afgang dat die toch elk jaar weer een zitje weet te vinden. En dan komend seizoen weer op een KTM, daar kan die al helemaal niet op uit de voeten. Tijd voor vers bloed, hij heeft zijn kansen ruimschoots gehad.


Inderdaad! Ik ben overigens ook absoluut geen fan van Suzuki, die valt zo vaak. Hij kan dan wel eens een GP hebben gewonnen maar dat hadden er al minimaal 5 moeten zijn.
Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
De Moto 2 en Moto 3 Teams gaan vandaag gewoon de tests uitvoeren die op het programma stonden, omdat Fausto het zelf ook zo gewild zou hebben.. (via Twitter)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Tijden Jerez dag 1:
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
dag 2, ook voor de die-hards
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
the Gas Gas (KTM) machines van Team Aspar (Sergio García / Izan Guevara)

foto via https://www.motociclismo.es/
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Tatsuki Suzuki lijkt de laatste test (en wellicht de eerste race) te moeten missen door Corona.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Qatar test, dag 3:
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Alle focus op BB64 hier natuurlijk, maar hebben jullie gezien dat de RBR kampioen hier gewoon de tweede tijd rijdt?
     Reageer met citaat 
Jazeker. De Junior Moto3 kampioen Izan Guevara heeft ook mooie tijden neergezet.
     Reageer met citaat 
Het nummer 50 wordt uit de lijst van rijnummers gehaald las ik.
Ik begrijp de beweegredenen, maar toch, ik blijf dat een rare manier van doen vinden.
Ook omdat er geen eindtijd aan gekoppeld is.
Hoe lang herinneren mensen die de sport oppervlakkig volgen zich Salom nog, of Tomizawa...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Tja, ik vind dit nou juist net wel een hele goede reden. Beter dan dat in de MotoGP de 65 niet meer gebruikt mag worden vanwege Capirossi, dat vind ik grote flauwekul.
     Reageer met citaat 
Tsja, op zich zal het me allemaal een worst zijn.
Als er iemand komt te overlijden heb ik er minder moeite mee dan bv. nr. 65.
Je snapt dat nr 46 straks ook niet meer beschikbaar is.

En zo wordt de spoeling met nummers vanzelf dunner.
     Reageer met citaat 
Op zich vind ik het maar een gek gedoe hoor om overleden coureurs te eren door de rijnummers niet meer te gebruiken. Blij dat ze daar 100 jaar geleden niet mee begonnen zijn, want dan reed nu iedereen met een nummer boven de 1000.

Eer een coureur. Houd hem in gedachten, richt thuis een altaartje op, onthul een openbare plaquette, kom samen en verzin het maar, maar zo’n nummer niet meer gebruiken......... Maar goed het is razend populair.

Wat ik nu vaak heb is dat als ik een nummer voorbij zie komen, ik dan denk aan een overleden coureur die daar mee reed. Dat nu rondrijdende nummer is voor mij dan een soort eerbetoon. Een beetje omgekeerd dus.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: