Silly Season en (winter) testen 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Topic: Silly Season en (winter) testen 2021 (37240 keer gelezen)
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 23-03-21 om 20:36:28
(...)


Door nummer 9 voor te blijven.

Juist, dank je.
Dat is wat ik er van vind, gezien zijn ervaring nu in de Moto2, gezien prestaties einde afgelopen jaar op de nts, tests en team. Waar hij voor rijd
Midstar racing
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 23-03-21 om 20:36:28
(...)


Door nummer 9 voor te blijven.


TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 23-03-21 om 20:36:28
(...)


Door nummer 9 voor te blijven.
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
midstar schreef 24-03-21 om 05:56:47
(...)

Juist, dank je.
Dat is wat ik er van vind, gezien zijn ervaring nu in de Moto2, gezien prestaties einde afgelopen jaar op de nts, tests en team. Waar hij voor rijd


Jij legt de lat alvast hoog genoeg, zodat je straks weer kritiek kunt spuien vanuit die positie?
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Het wordt tijd dat er weer geracet wordt!!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 24-03-21 om 09:53:59
Het wordt tijd dat er weer geracet wordt!!

rustaahgh
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
midstar schreef 24-03-21 om 05:56:47
(...)

Juist, dank je.
Dat is wat ik er van vind, gezien zijn ervaring nu in de Moto2, gezien prestaties einde afgelopen jaar op de nts, tests en team. Waar hij voor rijd


ik waardeer het dat je zo optimistisch bent. Maar ik kan dat dus niet helemaal delen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ik ben ook nog even 'gereserveerd' maar wel zeer hoopvol. De voortekenen zijn gewoon goed. Maar de nuchtere Grunninger in mij die zegt "eerst zien.."
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 24-03-21 om 12:48:17
(...)


ik waardeer het dat je zo optimistisch bent. Maar ik kan dat dus niet helemaal delen.


Je leest het verkeerd, ik ben niet optimistisch.
Ik vind alleen maar dat hij daar hoort te rijden, ik zeg niet dat ik hem daar verwacht.
Midstar racing
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Toch best een beetje raar dat je dat vind, maar het niet verwacht. Op basis waarvan?

Schrotter, Vierge, Luthi, Baldasari, Fernandez, Canet, Digiannantonio. Dat waren de nummers 9 tm 15 van vorig jaar, de meeste reden op een Kalex.

Er zijn dit jaar 20+ Kalexen op de grid en evenveel namen waar hij zonder zich te hoeven schamen achter kan finishen.

Ik vind dat hij in de top 15 hoort, ik verwacht dat hij dat ook gaat doen. Ik hoop dat hij met grote regelmaat de top 10 haalt en (tenminste een paar races) in de top 5 of om het podium te zien strijden.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Bo gaat zeker regelmatig punten rijden en hopelijk vaak top 10, maar er zullen ook weekenden tussen zitten dat ze net die paar tienden te kort komen.
Maar de voortekenen zijn zoveel beter dan de afgelopen jaren. Ik kan niet wachten
     Reageer met citaat 
Het veld zit gewoon akelig dicht bij elkaar. Gardner, Lowes en Bezzecchi zullen echt wel een maatje te groot blijken voor Bo, maar vorig jaar haalden jongens als DiGiannantonio, Garzo, Schrötter en Roberts een podiumplaats. Met Bastianini, Martin en Marini zijn regelmatige winnaars/podiumklanten verdwenen. Nu is het niet zo dat ik dat direct van Bo verwacht, maar in een weekend waar het goed draait en het in de wedstrijd een beetje meezit is een heel goede klassering echt wel mogelijk. Net als omgekeerd trouwens en dat hij puntloos huiswaarts keert na een GP.

Maar op voorhand lijkt me de doelstelling om elke GP punten te pakken en Luthi voor te blijven een mooi en reeel streven. Dat zal voor een verlenging van zijn GP carrière moeten volstaan.

« Gewijzigd: 25-03-2021 om 09:25:10 door RacingRick »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
de naam van Speed-Up is dit jaar gewijzigd in (oud coureur Luca) Boscoscuro, die al de eigenaar was. Vind ik eigenlijk wel jammer .. van merknaam naar familienaam.. maar goed, dat ben ik weer.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 25-03-21 om 12:54:16
de naam van Speed-Up is dit jaar gewijzigd in (oud coureur Luca) Boscoscuro, die al de eigenaar was. Vind ik eigenlijk wel jammer .. van merknaam naar familienaam.. maar goed, dat ben ik weer.


Mede te maken met het feit dat er nu meerdere teams met Speedup eeeuh Bosocoscuro rijden..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 24-03-21 om 23:12:02
Toch best een beetje raar dat je dat vind, maar het niet verwacht. Op basis waarvan?


Ik vind dat hij in de top 15 hoort, ik verwacht dat hij dat ook gaat doen. Ik hoop dat hij met grote regelmaat de top 10 haalt en (tenminste een paar races) in de top 5 of om het podium te zien strijden.


Met het eerste ben ik het eens. Bo kan echt wel serieus hard. Maar het is de afgelopen jaren gebleken dat het dan gedurende het seizoen zelf niet lukt. Dat had hij natuurlijk meerderen redenen. Het was een combo van Mindset en materiaal lijkt het. Zoals eerder gemeld de matige starts van zijn wedstrijden waren nogal een item. Ik zie dat juist als het deel mindset. Juist omdat dat tussen de oren zit vind ik het lastig om nu al verwachtingen en voorspellingen te doen. Materiaal kun je goed maken. En dat heeft hij nu naar het er uitziet goed voor elkaar.

Dat mentale deel kan hij alleen maar laten zien in raceweekenden. ik hoop oprecht dat hij dat dan ook op een rijtje krijgt. In dat opzicht kan ik dan ook niet wachten tot we een paar wedstrijden verder zijn zodat ik daar een oordeel over kan geven.

Geeft dit team en deze motor hem zoveel vertrouwen dat hij een knokkersmentaliteit kan laten zien. En geeft hem dit genoeg vertrouwen om vanaf dat het rode licht uit gaat met het mes tussen de tanden te vertrekken en een killersmentaliteit ten toon te spreiden, waardoor hij kan rijden waar zijn talent hem hoort te laten rijden.

Ik ga het nauw volgen en hoop voor ons als Nederlandse fans dat alles op zijn plek valt en we kunnen genieten van een Nederlander die in de top van de moto2 mee kan.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


Snelle navigatie: