WK Supersport 300 seizoen 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: WK Supersport 300 seizoen 2021 (6475 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Het MTM Kawa team is ook dit jaar weer goed bezig, helaas niet dankzij Buis en Meuffels tot nu toe

De andere 2 jongens in dat team Huertas en Okaya doen het wel goed. Huertas won gisteren voor de 2x en leidt de tussenstand. Okaya staat 3e.

Vandaag nog een kans. Ik heb de race gisteren niet gezien. Ik weet dat Buis gecrasht is, maar geen idee of dat in een kansrijke positie was of niet.

Het seizoen is nog lang natuurlijk.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 13-06-21 om 12:06:05
..Ik weet dat Buis gecrasht is, maar geen idee of dat in een kansrijke positie was of niet.
...

Volgens mij niet. Ik meende dat hij van buiten de Top 20 moest starten en betrokken was in valpartij met anderen..
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Oke. Ja hij had zich als 21e gekwalificeerd geloof ik.

Met een paar minuten dus weer vanaf achteren starten. Hopelijk iets meer geluk nu
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Booth Amos gooit in de laatste bocht vd laatste ronde de overwinning weg door een crash.....DNF.

Ana Carrasco ( dankzij een geweldige laatste ronde) wint daardoor de race

Jeffrey Buis wordt 7e. Nette uitslag en goede race, komend vanaf P21 op de grid.

Victor Steeman was een van de smaakmakers in de kopgroep. Hij kreeg nog 3 strafseconden voor track limits en wordt uiteindelijk 9e. Maar knappe race van hem! Jammer dat het resultaat hem niet helemaal eer aan doet. Wel bijzonder als enigste KTM coureur van het veld.

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: