Silly Season + (winter) testen 2022 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 29

Topic: Silly Season + (winter) testen 2022 (76876 keer gelezen)
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
En ondertussen zet Raul Fernandez de verhoudingen alvast op scherp binnen het KTM kamp...

https://www.racesport.nl/raul-fernandez-remy-is-wereldkampioen-maar-ik-was-de-beste/
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 19-11-21 om 08:37:08
(...)
50 bedoel je? ....

toen ik het gisteren postte rond 13.15 waren het er 43, later uitgebreid kennelijk.
fuzzybear schreef 19-11-21 om 08:37:08
(...)
..Trouwens leuk detail. Op foto 46 van Enea Bastianini lijkt het er op dat ze ook een potentiele nieuwe kleur aan het testen zijn?..

Net wat je zegt, het suggereert dat het idd om zo iets gaat
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Aero is niet meer weg te denken nee. Bij alle motoren zie je de uitlaten steeds langer worden en steeds meer opzij voor de rij hoogte instellingen. Wat is de tank van de nieuwe Honda laag, ook waarschijnlijk om het effect van de rijhoogte te versterken.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 19-11-21 om 08:40:12
En ondertussen zet Raul Fernandez de verhoudingen alvast op scherp binnen het KTM kamp...

https://www.racesport.nl/raul-fernandez-remy-is-wereldkampioen-maar-ik-was-de-beste/


Wat een arrogantie, bah……
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Die zat al met tegenzin op die KTM, en gaat net zo lang lopen eikelen tot ze hem eruit gooien, volgende stap is Dovi eruit en RF daarheen.

Zoals dat heet doet ie een maverickje.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Op Twitter druppelen de berichten binnen dat KTM Mike Leitner ontslagen heeft en dat Francesco Guidotti taking van Pramac Ducati overkomt..
     Reageer met citaat 
Opmerkelijk.
Honda kan hem wel gebruiken. Als het mag van de spaanse brigade.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Dat zie ik niet gebeuren, hij is al eens bij Honda (weliswaar in wat andere rol) bij Honda aan de kant gezet. Het schijnt vanmorgen ook al met officieel persbericht bekend gemaakt te zijn:
Citaat:
“Now, after seven years together, we decided to reorganise our MotoGP leadership for the future, and I cannot express how much we want to thank him for all the work he put into this project."
waren de woorden van Pit Beirer.
     Reageer met citaat 
KTM had natuurlijk verwacht dat ze dit jaar continue top 5 gingen rijden. Tsja dan gaan er koppen rollen.
     Reageer met citaat 
Inderdaad. KTM heeft dit jaar een stap achteruit gemaakt ipv vooruit.
     Reageer met citaat 
Van het kopiëren van Honda gaan ze nu de Ducati proberen te kopiëren.

Het was inderdaad een belabberd seizoen voor KTM.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Ik denk dat de Ducati nu de meest complete machine is,mijn merk is en zal Yamaha blijven maar heb een zwak voor Ducati
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Naar aanleiding van het nieuws rond tennisser Novac (what's in a name) Djokovic die Australië voorlopig niet in mag omdat hij geen 'vaccinatievrijstelling' krijgt..een rechter gaat zich daar nog over buigen..

Naar aanleiding hiervan kwam ik een Twitterdraadje tegen waar vragen gesteld werden in relatie tot de Philip Island GP en eventuele gevolgen voor MotoGP coureurs. Er werd door Simon Patterson geantwoord dat Johann Zarco de enige is die dan in problemen zou komen..
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 06-01-22 om 11:02:07
Naar aanleiding van het nieuws rond tennisser Novac (what's in a name) Djokovic die Australië voorlopig niet in mag omdat hij geen 'vaccinatievrijstelling' krijgt..een rechter gaat zich daar nog over buigen..

Naar aanleiding hiervan kwam ik een Twitterdraadje tegen waar vragen gesteld werden in relatie tot de Philip Island GP en eventuele gevolgen voor MotoGP coureurs. Er werd door Simon Patterson geantwoord dat Johann Zarco de enige is die dan in problemen zou komen..


Laat dat appeltje maar aan Macron om te schillen
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 06-01-22 om 11:02:07
Naar aanleiding van het nieuws rond tennisser Novac (what's in a name) Djokovic die Australië voorlopig niet in mag omdat hij geen 'vaccinatievrijstelling' krijgt..een rechter gaat zich daar nog over buigen..

Naar aanleiding hiervan kwam ik een Twitterdraadje tegen waar vragen gesteld werden in relatie tot de Philip Island GP en eventuele gevolgen voor MotoGP coureurs. Er werd door Simon Patterson geantwoord dat Johann Zarco de enige is die dan in problemen zou komen..


Van de MotoGP coureurs inderdaad, maar er zullen ongetwijfeld ook wel monteurs en andere teamleden in de problemen komen.

Pagina's: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 29


Snelle navigatie: