Wegraceforum Café, Part 17 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 35

Topic: Wegraceforum Café, Part 17 (128223 keer gelezen)
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Inderdaad , take care!

Rondje koffie van mij, ik heb afgelopen weekend een Aprilia Tuono gekocht. Op straat rondrijden op een RSV ging niet meer, gelukkig is een Tuono een prima vervanger. Het is gewoon een RSV met een ouwe mannen stuur .

Moet zeggen dat het best wel een ding was om om te schakelen, als je ouder wordt (bijna 59) gaan dingen niet meer zo soepel.

Gelukkig is de circuit Mille er nog, 5 sessies van ongeveer 20 minuten knallen is te doen maar langer dan een uur op de RSV rijden werd erg pijnlijk.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd met de aanschaf! Veel veilige km gewenst!

Op straat is zo'n sportieve motor eigenlijk niks waard. beter wat rechter op en meer relaxt.

Hier begint het seizoen goed, 16 maart vertrek ik samen met mijn oudste zoon in het bussie naar Alcarras.
18, 19 en 20 maart lekker de baan op en gaan. Geen geluidslimiet dus de oude CBR mag full WSS spec mee. Open uitlaat, ander filter, helemaal op herrie stand. Zin in!

« Gewijzigd: 08-02-2022 om 15:40:06 door Trax »

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Ben een beetje laat, maar: Happy Superbowl week!

Totale outsider Cincinnati Bengals neemt het op tegen de LA Rams.

Live op de BBC, dus kijken!

Halftime show: Dr Dre, Snoop Dogg, Eminem, Kendrick Lamar & Mary J Blige.

Kan je mooi even naar de plee, bier pakken en de frituurpan aan zetten.

« Gewijzigd: 09-02-2022 om 22:52:22 door Kees »

fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
KAK! sinds dit weekend is mijn rechter luidspreker van mijn stereoset stuk. Alleen af en toe nog geluid via de tweeter. De bas/midden speaker doet helaas niks meer.

Erg vreemd de opstelling is al 3 jaar het zelfde. Voor mijn idee geen gekke dingen gebeurd. En volgens mij niet opgeblazen. Tenzij Lotte per ongeluk iets heeft gedaan wat niet hoorde. Maar dat kan ik me niet voorstellen.

Morgen dus maar naar de audiospeciaal zaak voor controle.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Geef Jarno wat barman, die heeft zich weer hard gemaakt voor de competities. Thanks Jarno!
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Zeker, koffietje van mij ook.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dank


Als het van de moderator mag wil ik hier graag even onderstaand oproepje van Misha van den Goorbergh plaatsen. Zeg het voort en zo.

Citaat:
Transportbedrijf De Rooy - voor velen van ons bekend als Dakar deelnemer - heeft honderden Oekraïense chauffeurs in dienst. Die werken vanuit de vestiging in Polen en proberen hun gezinnen die nog in Oekraïne wonen nu de grens over te krijgen.
Je hebt vast de beelden gezien - men reist met niets, noppes, nada.
In Son wordt kleding ingezameld en dat loopt als een speer. Er is zoveel gebracht!
Naast kleding is nu vooral toiletspullen nodig.
Denk aan luiers, maandverband, deo en natte doekjes ...
Om dat te realiseren zamel ik geld in ..... en ik vraag je de euro die je kan missen, te storten.
Ik heb er een speciale rekening voor geopend en iedere cent die binnen komt zal gebruikt worden voor een Kruidvat NL bestelling die in Son geleverd wordt.
Zij zorgen voor het transport naar Polen.
Storten kan heel makkelijk; ik heb in de bunq app een link aangemaakt en iedere storting die je daar mee doet, komt op de speciale rekening.
https://bunq.me/MvdGinzameling
https://www.facebook.com/teamderooy
     Reageer met citaat 
Ik heb zojuist een bijdrage gedaan aan dit initiatief.

Zet hem op!
     Reageer met citaat 
Weet niet zo snel waar ik het in moest zetten, maar het was wel een beetje te verwachten. De russen doen niet mee aan het WK Ijsspeedway in Heerenveen. Ben nu wel benieuwd of het nog door gaat.
.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ik vind dat een lastige situatie. Aan de ene kant begrijp ik dat men sancties oplegt. Maar in hoeverre steunen deze sporters de keuzes van Poetin.

In hoeverre tref je een regime door sporters buiten te sluiten.

Het verhaal in de F1 vond ik wel begrijpelijk. Die "pa van" zat heel dicht bij Poetin. En ja dan snap ik dat je daar een beslissing over neemt.

Maar alle anderen? tja ik vind dat moeilijk. Ik heb het gevoel dat heel veel russen deze oorlog ook helemaal niet willen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
We moeten als Europa even duidelijk stelling nemen. Onze mogelijkheden tegen een land die 50% van alle kernwapens ter wereld heeft zijn beperkt. Dus moeten we al het andere uit de kast trekken. Daar horen ook sancties bij tegen sporters, en ja die kunnen er niet veel aan doen en hebben er niet om gevraagd. Maar 44 miljoen Oekraïners hebben er ook niet om gevraagd dat hun land letterlijk kapot wordt geschoten en dat ze kans lopen op een bom op hun kop krijgen en waarschijnlijk onderworpen gaan worden aan Rusland. En als we nu geen stelling nemen zijn binnenkort de Baltische Staten aan de beurt. Gewoon lekker net doen alsof er niks aan de hand is geen optie.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-03-22 om 13:54:58
We moeten als Europa even duidelijk stelling nemen. Onze mogelijkheden tegen een land die 50% van alle kernwapens ter wereld heeft zijn beperkt. Dus moeten we al het andere uit de kast trekken.


Nee daar heb je ook helemaal gelijk in. Het is ook gewoon een hele linke situatie. En inderdaad kun je qua Sancties geen halve maatregelen nemen. Dus dit is dan uiteraard het gevolg. Triest helaas.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Eens met Optimate, je moet nu alle registers opentrekken (zonder militaire inzet) om een duidelijk signaal af te geven en Rusland economisch te treffen.

Wel worden we als Nederland en Europa nu keihard geconfronteerd met onze eigen lamballerige gedrag:
- Niet onze NAVO bijdrage betaald
- Via sluipweggetjes Russische rijkaards voorzien van gouden paspoorten (via Malta) zodat de sancties hen helemaal niet raken (want ze zijn opeens Maltezer bedrijven)
- Ons eigen leger uitgekleed en vervolgens voor lul gezet in wervingscampagnes met regenboogvlaggetjes op hun gezicht geschminkt (Oh, oh, wat zijn we woke en divers)

Het is wachten op onze onvolprezen premier of de freule van defensie die op de nationale TV gaat zeggen "Gaat u maar rustig slapen, er is vooralsnog geen enkele reden tot paniek..."

En dan heb ik het nog niet eens over de stroom kansloze noord afrikanen die van de chaos gebruik maken om de EU binnen te sneaken in de stroom Ukrainse vluchtelingen (geholpen door mensensmokkelaars en diverse NGO's, vol met "usefull idiots" )

Zo, dat moest er even uit.

« Gewijzigd: 08-03-2022 om 08:39:43 door Trax »

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 08-03-22 om 08:35:48
………

Zo, dat moest er even uit.


Iemand moet het zeggen.

Maar helemaal met je eens Trax.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
De freule van defensie

Best wel mee eens ja, we zijn als EU economisch best succesvol maar als politieke entiteit is de EU helaas een volgevreten natte scheet.

Dat we ons bezighouden met al dat woke en die lghbrtdsrtwodss ( lange afkorting maar je wil niemand te kort doen ) is voor mij een teken van in welke enorme luxe positie we in dit deel van de wereld wonen.

Er zijn hele volksstammen die niet de luxe hebben om zich bezig te houden met genderneutrale pisbakken.

Voor de rest hoop ik dat deze ellende, vooral voor de mensen die het overkomt snel over is.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999

Pagina's: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 35


Snelle navigatie: