ik was vrijdag met de auto. Maar heb hem niet gespot.
Waren weer 3 heerlijke dagen. Ik heb nog niet eens alles kunnen teruglezen en kijken.
Zondag na de motogp race direct met flinke tred naar de helmetparking spullen opgehaald en aangesloten in de motorfile het circuit af.
Dochterlief had namelijk een uitvoering van haar dansschool in het Atlastheater in Emmen. Dus Fuzz moest daar om 18.00 uur weer zijn.
Was pas om iets voor 5 thuis. Daarna gauw opfrissen en eten en dan weer door naar het theater. Savonds compleet uitgeteld op de bank...
Dit was voor mij de eerste keer dat ik zonder mensen van hier of vrieden op het talud zat. Ik had helaas een plek tussen 2 zuipgroepen 1 uit Annen en de anderen ergens uit Groningen. Eerst is dat nog wel leuk en kun je nog wel beetje kletsen. Maar het zuiptempo ligt zo hoog en de interesse wat er op de baan gebeurt redelijk laag. Zeker met de moto3.
Ik heb me prima vermaakt met de races en ook wel met anderen die echt wel meer op de actie op de baan letten. Maar ik moet zeggen dat als je daar nuchter tussen die lui staat het niveauloze geschreeuw en dom gedoe, je toch op een gegeven moment wat begint tegen te staan.
Kijk voor mij hoeft dat volkslied ook niet live gezongen. Maar dat je dan keihard HOER! OPROTTEN! en nog 3 keer HOER! begint te roepen en zegt dat ze dan maar goed gen..kt moet worden. Dan ben je voor mij wel af.
Ik weet dat het erbij hoort deze groepen maar ik zat dit jaar schijnbaar net verkeerd.