Johannes «
11-07-2022 om 19:46:20 »
Zo, ik ben weer thuis na een welverdiende vakantie. Ik mag dan wel met pensioen zijn, maar van al dat vrijwilligers werk moet je ook uitrusten. En dat is gelukt. Mooie wandelingen en fietstochten gemaakt en nieuwe sprankelende ideeën zweefden door mijn hoofd tijdens rijk met wijn besproeide maaltijden. Dus nu tijd om weer wat te doen.
De TT was ik dit jaar niet bij. Weloverwogen keuze. Het kwam niet zo goed uit en ach ik heb er al zo veel gezien. En hoewel niets het live aanwezig zijn kan vervangen is het natuurlijk wel een televisie sport geworden. Ik betrapte me er de laatste jaren regelmatig op dat ik met mijn verrekijker naar de live screens zat te turen om te ontcijferen wie op dat motortje zat met dat onleesbare nummer. Vooral bij de Moto2 en 3 heb ik daar last van. Dus nu met motogp.tv en tvDrenthe zat ik eerst rang op de camping. Prima wifi daar en dus uitstekend te volgen. Volgend jaar zie ik wel weer hoe het dan gaat. Als je partner in de zorg werkt hoor je niets anders dan verhalen over onderbezette roosters en klem zitten aan alle kanten, en de vakantie kan echt niet anders. We zien wel.
Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist