Wegraceforum Café, Part 17 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35

Topic: Wegraceforum Café, Part 17 (112418 keer gelezen)
Capirex_65

#Be a Racer

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Ik denk dat de insteek veiligheid is, liever wat meer uitloopstroken met groen geschilderde stroken waar je niet op mag dan direct het gras in.

Rijders zoeken, ook letterlijk, altijd het randje op, wat je ook verzint aan circuit afbakening.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Met de naderende transfer van Marini naar Honda zijn speculaties in Spaanse / Italiaanse media niet vd lucht:

Een kwinkslag met deze cartoon, er is nog steeds wel wat oud zeer dat Valentino nooit zijn kampioens NSR van Honda heeft gekregen om in zijn woonkamer te stallen.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
iedereen koffie?

Wat een bijzondere dag in de Nederlandse politiek.
Ik zit nog steeds met wat ongeloof naar alle berichten te kijken.

Het is in mijn optiek goed dat het politieke landschap eens flink door elkaar geschud is. Of dit de manier was om het te doen is uiteraard een discussiepuntje.

Dat veel mensen een stembeweging hebben gemaakt naar een hele andere hoek, geeft denk ik wel goed aan dat "het volk" nu oprecht het gevoel heeft gehad dat er niet meer aan hen gedacht word/dat de politiek niet meer naar hen luistert.

En dat men na zoveel politieke toestanden en een voor veel mensen toch verslechterende situatie, er eindelijk een heel duidelijk signaal is afgegeven.

Ik vraag me dan eigenlijk wel af. Zijn al deze stemmen voor de andere partijen bewuste keuzes voor een andere weg of toch stiekem ook een erg groot deel protest stem.

Ik ben geen grote kenner van politiek laat dat voorop staan. Maar ik ben me er van bewust dat er gisteren in politieke zin een aardige aardverschuiving was.

Hoe we met deze uitslag ooit een regering moeten krijgen weet ik niet. Met de weinige kennis die ik heb weet ik wel dat de ideeen volgens mij mijlen ver uitelkaar liggen bij de grootste nieuwe partijen. ik ben benieuwd...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Capirex_65

#Be a Racer

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ingewikkeld, ik laat het hier bij....

Als je bijna 61 bent is het beluisteren van de Evergreen top 1000 op radio 5 best een feestje

Rondje Zen thee vanuit Rotterdam.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 23-11-23 om 15:12:40
.. Evergreen top 1000 op radio 5 ...