Wegraceforum Café, Part 17 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Topic: Wegraceforum Café, Part 17 (149823 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Spanje (vervolg op vorige pagina):

Op dit moment de WK leiders in de belangrijkste wegraceklassen.
En dan staat Prado ook nog bovenaan in de MX klasse..
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Tja wat ik al zei of je daar nou blij van moet worden.

iedereen wat te drinken? niet omdat er iets te vieren valt maar gewoon voor de lol.

Ik zit toch thuis met een hernia.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Het zat er al wel een tijd aan te komen maar dat het zo dominant zou worden had ik toch niet gedacht. Had er wel een paar Italianen tussen verwacht.
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ze zijn er vroeg bij, maar De Telegraaf komt vandaag al met een TT Special volgens hun Social Media
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Het is een hopeloos blad. Maar ze doen dit toch wel weer elk jaar. dat is gunstig.
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 05-06-24 om 08:47:49
Het is een hopeloos blad.

Waarom?
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 05-06-24 om 08:47:49
Het is een hopeloos blad. Maar ze doen dit toch wel weer elk jaar. dat is gunstig.

Ook een smaakdingetje lijkt me. Ik houd ook niet van dat schreeuwerige, maar nog wel veel motorsport.

Ik ben gewend aan de Volkskrant en dat voldoet mij opzich goed.

Alleen had de Volkskrant altijd een traditie van mooie achtergrond artikelen over wegrace en motocross en die zijn helemaal verdwenen. De uitslagen staan er zelfs niet meer in.
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Lees op Spaanse socials dat Lorenzo Somaschini overleden is.
Dat was een 9 jarig Argentijns ventje die aangemerkt werd als wonderkind en de nieuwe Argentijnse hoop.

Had afgelopen vrijdag op Interlagos een ernstig ongeval bij de trainingen voor de SBK Brasil Honda Junior Cup. :'(

Kinderen op zo'n jonge leeftijd ... ik vind daar wat van hoor..
Maar goed, alle grote namen op wegracegebied zijn zo natuurlijk ook begonnen
     Reageer met citaat 
Alle hedendaagse grote namen.

Ooit was het heel gewoon om grote naam te worden als je op je 18e of nog later begon. En dan dat lijkt me toch een stuk gezonder in meerdere opzichten.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-06-24 om 09:12:48
(...)

Waarom?

Vind het een te schreeuwerig blad met een teveel sensatie er in.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 18-06-24 om 09:57:04
Lees op Spaanse socials dat Lorenzo Somaschini overleden is.
Dat was een 9 jarig Argentijns ventje die aangemerkt werd als wonderkind en de nieuwe Argentijnse hoop.

Had afgelopen vrijdag op Interlagos een ernstig ongeval bij de trainingen voor de SBK Brasil Honda Junior Cup. :'(

Kinderen op zo'n jonge leeftijd ... ik vind daar wat van hoor..
Maar goed, alle grote namen op wegracegebied zijn zo natuurlijk ook begonnen

ik vrees dat met het huidige niveau en professionaliteit je inderdaad gewoon heel vroeg moet beginnen omdat je anders de boot mist. Ik wil niet zeggen dat het niveau vroeger minder was. Maar je kon makkelijker later in stappen en snel doorgroeien lijkt het.
     Reageer met citaat 
Het zal allemaal wel, maar het kind is dood

Maar goed alles moet steeds jonger. Dreumesen komen nu al in een leerling volgsysteem en over een paar jaar dan is de eerste CITO toets al in de baarmoeder. Maar goed van mij hoeft het allemaal niet zo. Laat die kinderen toch.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Daar heb je wel gelijk in.
     Reageer met citaat 
Ook zo iets leuks tegenwoordig.

“We willen dichter bij het publiek staan”

Mat Oxley op Twitter

Citaat:
Arranging an interview. Shan’t name the rider, team or championship. But I have to send my questions in advance. The rider’s management will choose which questions I can and can’t ask. And the rider won’t be allowed to answer anything else. Like I’ve said before, soon there’ll be no point in being a journo
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Nacht van Assen. Wat een leuk feest is dat altijd! Gisteravond en nacht ook weer geweest. Het is net een festival, waar overal in de straten wel podiums staan met verschillende bands en soorten muziek.

Super vermaakt weer. De nodige drank erbij en Hoppa. 2:30 weer thuis. Naar bed gegaan en compleet in coma geraakt. Toen ik wakker werd was de halve racedag al voorbij

Dus nu ongeduldig wachten tot Ziggo Sport de uitzending er eens opgooit.....kom op IK WIL HET ZIEN.

Pagina's: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Snelle navigatie: