WSB Silly Season 2022 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topic: WSB Silly Season 2022 (33533 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 23-08-21 om 12:48:40
Ducati lijkt erg goed om de combinatie rijder & motor om zeep te helpen als de flow er eindelijk lekker in komt...
Stoner....Lorenzo....Petrucci...Redding...


Ducati wil altijd graag uitstralen "wij zijn de Ducati-familie", maar in feite is er geen een merk wat zo'n beroerd beleid heeft vwb zijn coureurs als Ducati. Komt ook regelmatig voorbij in de podcast van Weeink/Bom/Emmett. "Winnen doen we met z'n allen, verliezen doe je alleen."
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 23-08-21 om 19:09:37
(...)


Ducati wil altijd graag uitstralen "wij zijn de Ducati-familie", maar in feite is er geen een merk wat zo'n beroerd beleid heeft vwb zijn coureurs als Ducati. Komt ook regelmatig voorbij in de podcast van Weeink/Bom/Emmett. "Winnen doen we met z'n allen, verliezen doe je alleen."


Beetje Honda; je mag blij zijn dat je zo,n goede motor hebt gekregen dus niet zeuren....
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Geen Petrucci dus, maar Bautista weer terug naar Ducati die dat net officieel via haar Socials meldt..
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 24-08-21 om 10:17:43
Geen Petrucci dus, maar Bautista weer terug naar Ducati die dat net officieel via haar Socials meldt..

Pffff, wat een aanfluiting. Hij deed het leuk op de Duc toen de motor echt beter was dan de rest van het veld. Toen de andere merken bij kwamen moest hij zo op de limiet rijden dat hij er om de haverklap van af viel.
Ducati heeft nu (volgens Redding) veel te weinig aan ontwikkeling gedaan en staat op achterstand.

Ik verwacht er heel weinig van. Of ik begin heel snel een bedrijf dat kuipdelen mag leveren aan Ducati Corse. Dan verwacht ik er heel veel van....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Voor een flinke zak geld naar een prestigieus en pretentieus opgezet fabrieks team en na 2 jaar zonder enig eclatant succes terug naar een potentiele winnaarsfiets voor iets minder knaken

Ik zie mettertijd een soortgelijke beweging ontstaan bij een nederlander in deze klasse denk ik...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 24-08-21 om 10:17:43
Geen Petrucci dus, maar Bautista weer terug naar Ducati die dat net officieel via haar Socials meldt..


Erg jammer. Rare move ook van Ducati.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
RacingRick schreef 24-08-21 om 13:24:01
(...)


Erg jammer. Rare move ook van Ducati.


Ja dat weet ik niet. Enerzijds wel, anderzijds heeft Bautista wel 16 races gewonnen voor dat team in z'n eerste jaar WSBK.

De situatie ligt momenteel wel anders, maar compleet onbegrijpelijk vind ik het ook niet.

Maar als ik de keuze mocht maken, dan was ik voor Axel Bassani gegaan. Een jonge, gretige coureur met de nodige potentie. Hij laat dit jaar leuke dingen zien op de Duc
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 24-08-21 om 14:05:36
..Axel Bassani gegaan. ..

Voor de toekomst misschien wel, maar denk dat ze toch op zoek waren naar een rijder met wie ze een gooi naar het kampioenschap kunnen doen. Bautista en Petrucci zijn dan de enige opties op de huidige markt naar mijn idee..
     Reageer met citaat 
De nood is blijkbaar hoog bij Ducati dat ze Bautista maar weer terugnemen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
ook contract Rinaldi nu verlengd
     Reageer met citaat 
Lecuona in the picture bij HRC.

https://www.worldsbk.com/...JX7IRCVF_0MuK6-4e8C0
     Reageer met citaat 
https://twitter.com/...071238034636802?s=20

Davies vindt het mooi geweest na dit seizoen.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 12-09-21 om 22:10:23
Lecuona in the picture bij HRC.

https://www.worldsbk.com/...JX7IRCVF_0MuK6-4e8C0
Bij gebrek aan beter?!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 23-09-21 om 20:12:08
(...)
Bij gebrek aan beter?!

Denk dat Iker een hele goede rijder is.
Dus waarom bij gebrek aan beter?
Midstar racing
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Zo verkeerd doet Lecuona het de laatste tijd niet. Een jonge jongen die bij vlagen de nodige potentie heeft laten zien.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Snelle navigatie: