Silly Season 2022 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Silly Season 2022 (17340 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 26-02-22 om 14:26:44
...dat Suzuki de bijnaam Callaghan heeft. Daar werd je bijna mee doodgegooid zo vaak als Diederick dat benoemde op Eurosport. ...

Nou, dat vond ik ook dus.
Gezien enkele voorgaande reacties mag je ook vaststellen dat de belangstelling voor Moto 3 minimaal is, zeker als geen Nederlanders meedoen.
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Ik volg alle klasses maar wist dit ook niet nee.

Ana Carrasco is wel wereldkampioen SSP 300, voorwaar geen slechte prestatie, rijden kan ze wel
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ook hier even de 11 rookies voorstellen. (motogp.com)
96 David Holgado
48 Ivan Ortola
44 David Muñoz (vanaf Mugello omdat hij nu nog 15 is)
66 Joel Kelso
19 Scott Ogden
70 Joshua Whatley
92 Diogo Moreira
64 Mario Aji
72 Taiyo Furusato
23 Elia Bartolini
18 Mateo Bertelle
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Diogo Moreira rijdt komend weekend in het WK Supermoto in de S1GP klasse op de baan van Alcarrás die hij al kent omdat hij daar vorig een nationaal Spaans evenement wist te winnen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Dat Tom Booth-Amos /CIP verhaal uit (Buriram) 2019 begint zolangzamerhand meerdere staartjes te krijgen.
In een artikel op Speedweek staat oa dat CIP excuus aanbiedt aan TBA voor het voorval en dat betreffende monteur niet meer bij hen werkt.

Dat klopt, hij zit nu bij het Sterilgarda / Max team waar hij crewchief (zie foto) van mcPhee was. Dit team was niet op de hoogte vh gebeuren bij CIP in 2019 en de beste man zal na Sepang geen medewerker meer bij het team (dat al twee monteurs onsloeg na het Aragón/A Fernandez incident) zijn.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Misschien is het überhaupt een slecht idee dat kinderen deel uitmaken van het GP-circus
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Midstar racing
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-10-22 om 12:51:13
Misschien is het überhaupt een slecht idee dat kinderen deel uitmaken van het GP-circus

Bedoel je dat in relatie tot het TBA/CIP incident of algemeen?
Even opgezocht Tom was 23 in het seizoen dat dat plaatsvond.
     Reageer met citaat 
Oké. Het werd geframed als “an adult attacking a kid”, maar dat is dus niet waar.

En dus drie jaar na het gebeurde wordt er nu iets aan gedaan, terwijl velen allang wisten dat dit gebeurd was. Maar nu worden er beelden naar buiten gebracht en moet iedereen nog even op de trommel slaan. Nu wordt opeens het hoofd ge-eisd van deze monteur (en met succes). Het is allemaal zo hypocriet.

En hiermee keur het ik het gedrag van die monteur niet goed.

« Gewijzigd: 06-10-2022 om 09:11:56 door Optimate »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-10-22 om 08:18:06
...
En dus drie jaar na het gebeurde wordt er nu iets aan gedaan, terwijl velen allang wisten dat dit gebeurd was....

Dat vind ik ook zo raar hè. Ik heb Iwan vd Valk daar vraag over gesteld waarom dit ineens opgerakeld werd, in het Twitter draadje dat (vlgs mij) het hele gebeuren startte.. vdV reageerde daar toen ook op..

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: