Zonta van den Goorbergh in de Moto2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Topic: Zonta van den Goorbergh in de Moto2 (22782 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Vooropgesteld, elke Nederlander in de GP is natuurlijk super gaaf! nMaar zonder de naam van der Goorbergh had hij deze stap niet kunnen maken natuurlijk. Hij rijdt momenteel CEV met absoluut topmateriaal, echter zonder top resultaten. Niet gek voor een eerste seizoen, maar het legitimeert absoluut niet de stap naar de Moto2. Het is grappig dat er weinig kritische geluiden zijn, had een stap naar de CEV Moto2 niet veel logischer geweest? Daar kan je toch ook met steun van RW gaan rijden, echter wat meer in de luwte.

Fuzzy zegt nu dat hij hoopt dat vdGoorbergh meer dan 2 jaar krijgt... het is bijzonder dat hij uberhaupt 2 jaar krijgt! Laat eerst maar eens progressie zien. Als hij in zijn 2e jaar niet in de buurt van de punten komt dan heeft hij er gewoon niets te zoeken natuurlijk. Maargoed, het is veel te voorbarig daar nu over te speculeren.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 01-11-21 om 18:44:09
Vooropgesteld, elke Nederlander in de GP is natuurlijk super gaaf! nMaar zonder de naam van der Goorbergh had hij deze stap niet kunnen maken natuurlijk. Hij rijdt momenteel CEV met absoluut topmateriaal, echter zonder top resultaten. Niet gek voor een eerste seizoen, maar het legitimeert absoluut niet de stap naar de Moto2. Het is grappig dat er weinig kritische geluiden zijn, had een stap naar de CEV Moto2 niet veel logischer geweest? Daar kan je toch ook met steun van RW gaan rijden, echter wat meer in de luwte.


Zat ik ook aan te denken, CEV Moto2. Maar als je kijkt wat voor kalender dat is met maar een weekend of 8 dan is het daar lastig progressie maken. Ze reden niet voor niks dit jaar ook het CIV op de BEON om meters te maken, die maak je veels te weinig in het CEV. Maar zijn achternaam en Jürgen hebben zeker meegeholpen + de goede sponsoren die hij mee neemt.
     Reageer met citaat 
En wat te denken van Binder, die van een Moto3 brommer overstapt naar een Motogp raket. Ik persoonlijk ben daar geen voorstander van. Die stap vind extremer dan deze van Zonta.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
De eerste meter van Zonta op een Moto2. Morgen nog een dag op de NTS, volgend jaar ook op de NTS?!?

https://www.racesport.nl/...orbergh-is-een-feit/
     Reageer met citaat 
En komende winter hard aan de studie voor het Havo diploma begrijp ik.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
MB84 schreef 08-11-21 om 20:32:53
De eerste meter van Zonta op een Moto2. Morgen nog een dag op de NTS, volgend jaar ook op de NTS?!?

https://www.racesport.nl/...orbergh-is-een-feit/


ik verwacht van niet. Je kan geen shakedown doen met een ander merk uiteraard.
Het is vooral voor het gevoel en de kennismaking. Dan maakt het niet zoveel uit denk ik of je NTS of Kalex rijd.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Hij lijkt zelfs voor de NTS al heel groot. Beetje Allard Kerkhoven, die stak ook overal uit de motor.

Wel een mooie stijl.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 09-11-21 om 08:11:48
(...)


ik verwacht van niet. Je kan geen shakedown doen met een ander merk uiteraard.
Het is vooral voor het gevoel en de kennismaking. Dan maakt het niet zoveel uit denk ik of je NTS of Kalex rijd.


Zouden ze met een Kalex rijden volgend seizoen? Langs de ene kant vind ik dat goed, langs de andere kant is het triestig dat deze raceklasse weer een eenheidsworst wordt als ook NTS er mee stopt. MV is ook maar een meeloper en dan blijft alleen de Speed-Up over....
     Reageer met citaat 
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Item over Zonta in Ziggo Sport F1 café wat sommigen misschien niet gezien hebben:
https://twitter.com/.../1461825729667248146
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
De eerste testen zitten er op. Tijden zeggen an sich nog steeds niks maar vanuit onderstaand artikel zou je kunnen afleiden dat Zonta redelijk vlotjes snelheid lijkt te vinden.

Kun je geen conclusies aan verbinden, behalve dat hij nu al vertrouwen heeft om telkens het tempo op te voeren.

https://www.racesport.nl/vietti-het-snelst-van-den-goorbergh-verrast-tijdens-prive-test-in-jerez/
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Het valt mij niet tegen de achterstand die hij heeft. Begreep dat ze veel in Spanje gaan trainen deze winter.
Is het al februari
     Reageer met citaat 
Als ik nou iets heb geleerd in al die jaren motorsport volgen dan is het wel: geen hoge verwachtingen hebben, dan kan het ook niet tegenvallen.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-11-21 om 08:07:22
De eerste testen zitten er op. Tijden zeggen an sich nog steeds niks maar vanuit onderstaand artikel zou je kunnen afleiden dat Zonta redelijk vlotjes snelheid lijkt te vinden.

Kun je geen conclusies aan verbinden, behalve dat hij nu al vertrouwen heeft om telkens het tempo op te voeren.

https://www.racesport.nl/vietti-het-snelst-van-den-goorbergh-verrast-tijdens-prive-test-in-jerez/


Met alle respect, wat een volslagen poepartikel.
Hoezo "Van den Goorbergh verrast"? Wie is er verrast dan? Vooral Racesport kennelijk.

3 seconden is echt nog een heel eind te gaan.

Gun die jongen nou gewoon rustig de tijd om te wennen aan de motor, het team en het niveau, zonder kletspraat dat hij verrast en wat dan ook.
Tegen de tijd dat hij in zijn 2e GP op het podium staat mag je verrast zijn.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 23-11-21 om 09:09:41
Als ik nou iets heb geleerd in al die jaren motorsport volgen dan is het wel: geen hoge verwachtingen hebben, dan kan het ook niet tegenvallen.


Precies. Zonta gaat echt geen punten scoren in de eerste races van het seizoen en wellicht zelf het hele seizoen niet. Zolang hij maar progressies maakt en de aansluiting krijgt.
Ik had een grotere achterstand verwacht, dus dit valt mij al mee.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


Snelle navigatie: