Droomcompetitie 2022 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: Droomcompetitie 2022 (25857 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 22-06-22 om 08:26:08
..eindelijk Fernandez uit gegooid en vervangen door Bagnaia. Ligt die er gewoon 2 wedstrijden achter elkaar af.


Voor mij zelfde: alleen in mijn geval MM93 voor Rins.. en nu weet ik al bij voorbaat dat ik 0 punten krijg voor Acosta komend weekend, de laatste plaat is weer in zicht.
RaceRock
the older i get the faster i was

     Reageer met citaat 
Hopelijk ben ik snel van die laatste plaats af, het zit mij echt niet mee dit jaar teveel gegokt op rookies
     Reageer met citaat 
García en Guevarra allebei van hun fiets gekegeld.

Lijkt wel een complot.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Altijd lekker om een score met 3 cijfers te hebben!

110 punten ik dacht dat moet de hoogste van dit jaar zijn, maar Chrissifumi had er 112 in ronde 3.
     Reageer met citaat 
Harald, gefeliciteerd! Het was spannend.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd Harald, well done.


Ook een compliment aan het forum team en dank voor het organiseren!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Proficiat Harald, geniet er van!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Eindstand Droomcompetitie 2022

1 Harald 1279
2 gertram 1269
3 MB84 1268

https://www.wegraceforum.nl/...eam-competitie/stand


Gefeliciteerd, Harald!
     Reageer met citaat 
Dank weer voor het organiseren Jarno.
De draadjes van de vorige droomteam competities en de eindstanden zijn geloof ik nergens meer terug te vinden, of wel?
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd Harald!

Het was wel spannend. 11 punten verschil tussen de top 3.

En dank wederom aan de organisatie
     Reageer met citaat 
Bedankt allemaal voor de felicitaties

Had al 5 races geleden Vietti willen wisselen maar ergens toch nog een sprankje hoop gehouden dat hij weer goed zou gaan rijden. Onterecht dus. Wat is daar gebeurd zeg. Ongelofelijk…
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Zoals al aangegeven: Jarno, bedankt voor weer een jaar DC!

Discussiepuntje voor de DC '23:
De nummers 1 en 2 van dit jaar hadden 10 punten verschil. Nummer 1 wisselde 2 keer, nummer 2 wisselde 0 keer.
Daarmee is eigenlijk de nummer 2 beter in staat geweest om een goed team samen te stellen.

Zou het aantal gebruikte wissels een rol moeten spelen in je score?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Citaat:
De nummers 1 en 2 van dit jaar hadden 10 punten verschil. Nummer 1 wisselde 2 keer, nummer 2 wisselde 0 keer.
Daarmee is eigenlijk de nummer 2 beter in staat geweest om een goed team samen te stellen.

Zou het aantal gebruikte wissels een rol moeten spelen in je score?


Nee, want nummer 2 had ook mogen wisselen. Hij heeft er zelf voor gekozen om niet van de mogelijkheid gebruik te maken.

Wat ik ter overweging mee wil geven is het volgende. In het verleden hebben we de Superpoll gehad. Elke SBK race mocht je je winnaars opgeven. Daarmee een heel leuk en interactief spel. Dat is doodgebloed omdat er weinig deelnemers waren, mijns inziens doordat de SBK nu eenmaal minder mensen iets kan schelen dan de MotoGP. Dit opzetten voor de MotoGP?
     Reageer met citaat 
Ik ben van het wisselen afgestapt omdat ik merkte dat het me veel onrust gaf. Elke race nadenken over welke wissel voordelig uit gaat pakken, ik was er op een gegeven moment klaar mee.
Ik heb een team gekozen met rijders die ik graag zag winnen. En ben blij met de uitkomst.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: