Silly Season 2023 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 21

Topic: Silly Season 2023 (56588 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Pecco Bagnaia blijft bij Ducati in 2023 en 2024. Hij heeft zijn contract verlengd.

Hier de link .

« Gewijzigd: 21-02-2022 om 10:37:33 door MB84 »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 

(foto: @ausmotogp)

Alle kaarten op Bagnaia ook niet zo verassend. Waar ik meer naar benieuwd ben of ze vast blijven houden aan Miller met Martín en Bastiannini aan de deur kloppend.

Nog meer benieuwd naar Yamaha. Een test met Razgatlioğlu staat op de rol en het kan bijna niet missen dat hij de overstap gaat maken. Wat ik de afgelopen maanden al wel las is dat Kenan de hoofdprijs wil voor Toprak en alleen maar een fabrieksmachine voor hem wil. Dus het wordt even niet hem makkelijk onderbrengen bij het team van Wilco...

Nou lijkt Fabio al wat te morren omdat hij niet tevreden is met de 20022 M1.. als die vertrekt is er natuurlijk weer opening..
     Reageer met citaat 
ik zie Fabio vertrekken bij Yamaha en gaat naar Ducati ter vervanging van Miller,Toprak naar het Fabrieksteam van Yamaha in 2023
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
De glazen bol wordt alweer gepoetst

Fabio vertrekt zo snel mogelijk. Toprak? Barstens vol talent maar die achtergrond geeft een nare smaak. Iets te veel Schorsch Meyer denk ik (maar dat is persoonlijk) Of je dat rode vlaggen gedoe in je team wil

Ik denk dat JM zsm doorschuift naar het fabrieksteam, mss halverwege het seizoen wel. Miller zal naast de nodige schuivers wel weer 2 races winnen, dat zal vrees ik niet genoeg zijn om zijn plekje te houden. Een plekeje in de luwte bij zijn oude team is mss een betere optie?
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ik geloof ook niet dat Toprak snel naar de motogp vertrekt. Kenan blaast nogal hoog van de toren met zijn eisen. Daar maak je geen vrienden mee. Laat Toprak eerst maar eens zien wat hij kan tijdens een test.

Ik heb natuurlijk geen idee hoe wijs ze met Toprak zijn binnen Yamaha, en ik vraag me af in hoeverre er nog japanse cultuur meespeelt in de besluitvormingen van Yamaha. Van uit die hoek bekeken denk ik dus dat dit een knap lastige situatie kan zijn.

Ja hij is natuurlijk al wel de WSBK kampioen voor Yamaha en zeer talentvol. Maar de WSBK staat natuurlijk relatief in de luwte in vergelijking met de motogp. Ik vraag me dus inderdaad af of de cultuur verschillen en de redelijk duidelijke politieke betrokkenheid van Kenan niet een probleem zullen zijn. Ik vind het wel aannemelijk op een of andere manier.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 21-02-22 om 14:23:14
De glazen bol wordt alweer gepoetst

Ik denk dat JM zsm doorschuift naar het fabrieksteam, mss halverwege het seizoen wel.


Jack Miller zit al in het fabrieks team toch?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Jorge Martin

Met al dje Jee Mmmen bij Duc wordt het snel onduidelijk
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
En de rijhoogte devices (voorkant) worden vanaf 2023 weer verboden
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-03-22 om 12:50:49
En de rijhoogte devices (voorkant) worden vanaf 2023 weer verboden
Mooi! Onzin vind ik het. Achterkant blijft vooralsnog wel?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Achter mag nog wel. En wat ook nog steeds mag, zowel voor als achter, is het holeshot device. Blijkbaar is dat een separaat systeem.

https://www.motogp.com/...utm_campaign=Traffic
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Interessant leesvoer door Mat Oxley die wel helder uitlegt dat het heel anders rijden zal zijn op een MotoGP fiets voor Toprak vanwege de grote verschillen in karakter tussen Pirelli en Michelin banden.
Citaat:
the difference between being in control and out of control is a knife edge
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Silly season heet dit topic, nietwaar?

Wie gaan voor 2023 het veld ruimen?

Wat mij betreft mogen beide LCR rijders iets anders gaan doen.
Nakagami blijft zichzelf in de voet schieten, nu al 5 seizoenen lang. Tijd voor Ai Ogura om het te proberen

Alex Marquez wordt links en rechts voorbij gereden door de rookies van dit en vorig jaar. Net als in Moto2 is zijn leercurve zo traag dat hij nog 5 jaar nodig heeft om de top 10 te halen. Leuk dat je familie vuistdiep in HRC zit, maar onvoldoende talent is gewoon onvoldoende talent.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Miller, Dovi, en de broertjes Marquez
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 04-04-22 om 12:07:55
Silly season heet dit topic, nietwaar?

Wie gaan voor 2023 het veld ruimen?

Wat mij betreft mogen beide LCR rijders iets anders gaan doen.
Nakagami blijft zichzelf in de voet schieten, nu al 5 seizoenen lang. Tijd voor Ai Ogura om het te proberen

Alex Marquez wordt links en rechts voorbij gereden door de rookies van dit en vorig jaar. Net als in Moto2 is zijn leercurve zo traag dat hij nog 5 jaar nodig heeft om de top 10 te halen. Leuk dat je familie vuistdiep in HRC zit, maar onvoldoende talent is gewoon onvoldoende talent.


Alex Marquez altijd al te licht gevonden voor de MotoGP. Toch liet hij in het eerste seizoen met 2 sterke 2e plaatsen zien het tegendeel te kunnen bewijzen.
Helaas voor hem is het daarbij gebleven en rijdt hij nu kleurloos in het achterveld rond.

Het lijkt me voor Honda goed om door te pakken met hun satelliet team. Als Ogura zijn lijn doortrekt is dat zeker een goede kandidaat. En het zou me niet verbazen als ze daar bijv. Zarco naast zouden zetten.

Ik hoop dat Miller nog even blijft maar het fabriekszitje zou naar Bastianini of Martin moeten gaan. Miller maar een stapje terug, of hij wellicht naar LCR Honda.

Matige Dovi had niet terug moeten keren. Zet daar Razgatlioglu of Vietti (mits hij zo blijft presteren) maar op.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Livio Suppo heeft tegenover Speedweek al verklaard dat er ook in 2023 geen klantenteam zal komen met Suzuki's aangezien alle privéteams nog aan contracten met huidige fabrikanten vastzitten

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 21


Snelle navigatie: