Commentatoren ZIGGO Moto GP favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Commentatoren ZIGGO Moto GP (19066 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Over Kamphues op de vorige pagina:
Optimate schreef 23-12-24 om 16:14:45
(...)
Hoezo, we zagen ‘m toch al bijna niet meer?

Klopt, dat was gelukkig al minder
De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Ik zal wel een buitenbeentje zijn, maar ik vond hem icm met Doornbos en van Gameren een goede combi bij het racecafe. Het ging wel veel over autootjes, maar omdat ik dat ook een beetje volg, vond ik dat niet vervelend.

Wel een echte leegloop bij Ziggo sport (vd Valk, Doornbos en Kamphuis, en wie weet of dat de laatste was). Ben benieuwd wie er voor terugkomen.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Nu ze ook geen samenvattingen van de F1 meer gaan uitzenden zal Mol ook niet meer komen denk ik. Die is volgens mij allang financieel onafhankelijk en die komt echt niet vanuit Spanje naar Hilversum om nog even schijtlollig te gaan doen in dat cafe (als dat überhaupt al doorgaat).
     Reageer met citaat 
Benieuwd wanneer de mededelingen komen mbt het presentatieteam van de MotoGP bij Ziggo. Lees: wie Iwan van der Valk gaat vervangen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Ik had een open sollicitatie verstuurd onder het mom van niet geschoten altijd mis.

Kans van 1 op miljoen denk ik….maar heb nog steeds geen afwijzing gehad. Dus nog steeds mogelijk
     Reageer met citaat 
Volgens mij gaat Wilco Zeelenberg naar Ziggo.
Tussen neus en lippen door zei hij dat, bij het gesprek met Olav Mol in het programma langs de vangrail. Weet niet wat hij gaat doen. Hoop dat hij op locatie gaat .
     Reageer met citaat 
Corne Klijn lijkt me wel iemand om in het race cafe die kale ratelaar te vervangen.
     Reageer met citaat 
https://x.com/...515004592586882?s=46

Zeelenberg toegetreden tot het team bij Ziggosport. Krijgt volgens mij een zelfde soort rol als Veneman.

Nog steeds benieuwd wie de opvolger van Iwan van der Valk wordt.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-02-25 om 11:58:24

Nog steeds benieuwd wie de opvolger van Iwan van der Valk wordt.

Thomas van Bemmelen
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Misschien is van Bemmelen al wel eens te horen geweest op Ziggo of Eurosport? Gezien zijn Insta profiel schat ik me hem in als type stuiterbal... dus in die zin past hij prima in de vd Valk rol.

Iemand hier die hem beetje kent en kan vertellen wat we kunnen verwachten?
     Reageer met citaat 
Het zegt mij niks, maar ik ga niet nu alweer met de wolven meehuilen dat het niks wordt omdat hij geen insider zou zijn. Eigenlijk is motorsport een kleine niche sport in Nederland en het is niet reeel om te verwachten dat er in Hilversum een heel bataljon aan commentatoren klaar staat die al sinds hun jeugd de TT bezoeken. Als hij oprecht geïnteresseerd is en een leuke babbel heeft is het oké toch?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik zit net Moto 3 /2 terug te kijken. Maar de aangekondigde van Bemmelen hoor ik echter niet. Koen Bakker hoorde ik, mon of meer Junior autosport verslaggever bij Ziggo, ik zie hem wel eens in het café en dan mag ie vertellen aan de grote mannen wat voor interessante autosport evenementen (buiten F1) er dan te beleven zijn..

Ook niets te vinden op de socials van van Bemmelen.. vreemd..
De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Na het eerste weekend ben ik niet ontevreden over Koen Bakker. Hij had duidelijk het nieuws van deze winter gevolgd, maar heeft denk ik nog weinig motorsport (op twee wielen) gezien.

Tijdens de trainingen nog niet echt een meerwaarde, maar Nigel corrigeerde waar nodig. Tijdens de races prima in commenteer en best goed om te horen. Hopelijk krijgt hij het motorsportvirus te pakken dan kan het (wat mij betreft) een hele goede worden.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Koen Bakker lijkt tijdelijk commentaar te zijn. Op Instagram van Thomas van Bemmelen stond een post dat hij zaterdagnacht Schaduw commentaar had gegeven. Lijkt zich dus eerst in te werken voordat hij echt aan de slag gaat.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De_Wim schreef 02-03-25 om 18:55:03
... niet ontevreden over Koen Bakker. ....

Nee ik ook niet gezien zijn (autosport) achtergrond. Je kon merken dat hij zich goed voorbereid had en stinkend zijn best deed. Lijkt ook prima duo met Walraven te zijn. En dus prima alternatief gezien onderstaande:
MB84 schreef 02-03-25 om 19:03:57
...Thomas van Bemmelen .... Lijkt zich dus eerst in te werken ...

Ah dat verklaart veel. Ik heb hem nog nooit gehoord in een 'motorsport setting' dus kan me zo iets voorstellen...

Pagina's: 1 2 3 4

Snelle navigatie: