WK Supersport300 seizoen 2023 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: WK Supersport300 seizoen 2023 (14529 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ik heb het even gemist, maar 2020 kampioen Jeffrey Buis weer terug in de 300! Ben benieuwd of hij die vorm kan hervinden, na een zeer teleurstellend 2022 in de WSS.

Loris Veneman is een leuke toevoeging en een mooie stap voor hem.

Ruben Bijman er ook weer bij. Die liet vorig jaar leuke dingen en de nodige progressie zien.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ook hier gaan de 'flag to flag' regels van toepassing zijn, indien nodig, las ik vandaag op Twitter.
     Reageer met citaat 
Ik zie in de uitslag dat er een Chinees op een Kove motor rijdt iemand al van gehoord of iets meer weet van dit merk?
     Reageer met citaat 
Zapper schreef 21-04-23 om 12:18:28
Ik zie in de uitslag dat er een Chinees op een Kove motor rijdt iemand al van gehoord of iets meer weet van dit merk?


https://www.motorfreaks.nl/artikel/nieuws/motor-nieuws/kove-321rr-chinese-yamaha-kloon-voor-wk-super/43165/artikel.html
     Reageer met citaat 
Weer iets bijgeleerd!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Vanucci op pole in Assen voor Lehmann en Di Sora.
12e Veneman 53,666 13e Beekmans 54,0 15 Doornenbal 54,1, Buis 18e
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Wat een mafklapper die Buis
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Goeie race van zowel Buis als Veneman
     Reageer met citaat 
midstar schreef 22-04-23 om 13:09:53
Wat een mafklapper die Buis
Want
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 22-04-23 om 23:19:58
(...)
Want


Don't feed the trolls.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 22-04-23 om 23:19:58
(...)
Want

Ik vond hem te agressief, en over her randje rijden meerder keren.
Te veel risico nemen, met momenten die net goed gaan vind ik nu op dit moment in deze klasse niet gewenst.
Dit met de ongelukkige paar jaren in mijn gedachten die we net gehad hebben waarbij jonge coureurs het leven gelaten hebben.
Maar dit is dus mijn mening.
Midstar racing
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 23-04-23 om 12:55:07
(...)


Don't feed the trolls.

Heeft niets met trollen te maken, Pipo!
Midstar racing
     Reageer met citaat 
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 23-04-23 om 17:18:48

Midstar racing
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Weer 2 mooie, spectaculaire races gezien. Zoals (bijna) altijd de beste races van het weekend qua spanning, acties, spectakel en dergelijke.

We zaten op de tribune met uitzicht ingaan GT en hoe dicht op elkaar die jongen daar aanremmen en die GT doorkomen. Heel bijzonder! Dat dat elke ronde goed gaat.

Petr Svoboda wint beide races en is daarmee de verrassende leider in de tussenstand. Vorig jaar nog 18e overall met P7 als beste resultaat. Dit jaar rijdt hij voor het Duitse Fusport RT Kawasaki Team. Die wisten in 2021 met Booth Amos ook al goede resultaten neer te zetten.

Goed om Buis weer terug te hebben en Loris Veneman is een mooie aanvulling. Beiden deden het goed in Assen Jammer dat Buis in race 1 wat in de verdrukking kwam in Hoge Heide en daardoor niet verder kwam dan P8. Hij reed op dat moment naast de uiteindelijke winnaar Svoboda. Dat geeft wel aan hoe dicht het op elkaar zit.

Veneman heeft me zeer positief verrast! Gelijk in je eerste weekend in de 300 in beide races meestrijden in de kopgroep een mooie P9 in race 1 en helaas een crash in race 2. Maar als je zo begint beloofd dat wat voor de komende races.

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: