Ronde 1 - Portimao favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Racetopic
1

Portimão

26 maart 2023
Portugal Autódromo Internacional do Algarve, Portimão

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Ayumu Sasaki
2José Antonio Rueda
3Joel Kelso
4Daniel Holgado
5Ivan Ortola
Volledige uitslag »

RACE

1Daniel Holgado
2David Muñoz
3Diogo Moreira
4José Antonio Rueda
5Jaume Masiá
Volledige uitslag »

TRIVIA

Met zijn zege in 2021 werd Pedro Acosta (Red Bull Ajo KTM) de 5e rijder in de historie van het WK wegrace die bij zijn eerste 3 GP's het podium weet te halen.
De laatst in het seizoen verreden Grand Prix ooit werd hier op 22 november 2020 gehouden. Thuisrijder Miguel Oliveira (MotoGP), Remy Gardner (debuutzege Moto 2) en Raúl Fernández (Moto 3) waren de winnaars.
Rookie Raul Fernandez (Red Bull KTM Ajo) behaalde hier in 2020 vanaf poleposition zijn tweede zege van het seizoen.
Nadat naaste concurrent Tony Arbolino niet verder kwam dan een 5e plaats was P12 voor Albert Arenas genoeg om zich in de laatste wedstrijd van het seizoen 2020 van de wereldtitel te verzekeren.
Enea Bastianini (Moto 2) en Albert Arenas (Moto 3) verzekerden zich hier bij de laatste races van 2020 allebei van hun eerste wereldtitel.
Poll
Vraagstelling: Verwachtingen Collin Veijer
Top-25 0 (0%)
Top-20 3 (60%)
Top-15 2 (40%)
Top-10 0 (0%)
Top-5 0 (0%)
Podium 0 (0%)
Overwinning 0 (0%)
Aantal stemmen: 5
Topic: Ronde 1 - Portimao (3958 keer gelezen)
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Elvera schreef 26-03-23 om 13:07:27
Het was de uitloopronde? Race was afgelopen, Holgado was zijn overwinning aan het vieren

Jajaja, dat weet ik maar zo direct na de finishlijn is niet handig, volgens mij zijn er ook wel regels voor. Maar dat weet ik niet zeker.
Midstar racing
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Beste klapper voor Kelso. Hopelijk alles oké met hem. Het was wel 100% zijn fout. De race is afgelopen, iedereen gaat van het gas af. Dan moet je opletten en voor je kijken. Slordige fout. Dat gaat nog wel een staartje krijgen.
     Reageer met citaat 
Startlijn hier is niet finishlijn
     Reageer met citaat 
Kelso heeft zijn enkel gebroken na zijn crash op Holgado na de finishlijn.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Klote voor Kelso

Wat een come-back van Oncu was ik even vergeten te noemen, maar komend vanuit de pistraat......naar P10 op de finish. Dikke seconde achter de winnaar.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Heel sterk debuur voor Colin! echt netjes! ik appte RG nog"ik verwacht hem in de punten" ik kreeg gelukkig gelijk.

Die crash was inderdaad een kippevel moment. hoevaak gaat dit niet veel erger fout.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: